eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockZakup sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO PŁOCK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016086

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@plock.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowybip.plock.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f203618-570d-4b40-a9f0-3a0a131aa3be

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503711

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065041/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego oraz akcesoriów.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/982630

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/982630

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Środkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu jest:
a) Platforma, dostępna pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/982630 i formularz Wyślij wiadomość (dostępny na
stronie postępowania).
Uwaga! Komunikat Wyślij wiadomość nie służy do składania ofert.
b) przetargi@plock.eu w sytuacjach awaryjnych np. nie działania Platformy.
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie, a nie za pośrednictwem email.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych opisane zostały w Regulaminie Platformy.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy na Platformie został podany w instrukcji dla Wykonawców.
5. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
6. Zamawiający rekomenduje przesyłanie danych w formatach dopuszczalnych odpowiednimi przepisami prawa: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na pdf.
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystywanie jednego z formatów: .zip .7Z.
7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji podpisów.
8. Ofertę oraz oświadczenia składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9. Forma dokumentów zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z par. 11 Projektowanych postanowień umowy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.1.97.2024.DR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup komputerów i laptopów

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów

4.2.6.) Główny kod CPV: 30216110-0 - Skanery komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Część 1
Komputer stacjonarny typu All In One TYP I
a) wydruk potwierdzający wynik procesora ze strony https://www.cpubenchmark.net, które zostały wskazane jako minimum w opisie przedmiotu zamówienia (dopuszcza się dokument w języku obcym),
b) Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
c) Deklaracja zgodności CE lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym
z tłumaczeniem na język polski),
d) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta,
e) Specyfikacja techniczna proponowanego sprzętu (tj. opisy, wydruki, foldery), oprogramowania, karty katalogowe oferowanego sprzętu, które będą potwierdzały wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem).

Laptop Typ I
a) wydruk potwierdzający wynik procesora ze strony https://www.cpubenchmark.net, które zostały wskazane jako minimum w opisie przedmiotu zamówienia (dopuszcza się dokument w języku obcym),
b) Oświadczenie potwierdzające, że komputer spełnia standardy MIL-STD-810H i pozytywnie przeszedł testy w tym zakresie (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
c) Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
d) Deklaracja zgodności CE lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym
z tłumaczeniem na język polski),
e) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta,
f) Specyfikacja techniczna proponowanego sprzętu (tj. opisy, wydruki, foldery), oprogramowania, karty katalogowe oferowanego sprzętu, które będą potwierdzały wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem).

Laptop Typ II
a) wydruk potwierdzający wynik procesora ze strony https://www.cpubenchmark.net, które zostały wskazane jako minimum w opisie przedmiotu zamówienia (dopuszcza się dokument w języku obcym),
b) Oświadczenie potwierdzające, że komputer spełnia standardy MIL-STD-810H i pozytywnie przeszedł testy w tym zakresie (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
c) Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
d) Deklaracja zgodności CE lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym
z tłumaczeniem na język polski),
e) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta,
f) Specyfikacja techniczna proponowanego sprzętu (tj. opisy, wydruki, foldery), oprogramowania, karty katalogowe oferowanego sprzętu, które będą potwierdzały wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem).

Część 2 – Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Część 1
Komputer stacjonarny typu All In One TYP I
a) wydruk potwierdzający wynik procesora ze strony https://www.cpubenchmark.net, które zostały wskazane jako minimum w opisie przedmiotu zamówienia (dopuszcza się dokument w języku obcym),
b) Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
c) Deklaracja zgodności CE lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
d) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta,
e) Specyfikacja techniczna proponowanego sprzętu (tj. opisy, wydruki, foldery), oprogramowania, karty katalogowe oferowanego sprzętu, które będą potwierdzały wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem).

Laptop Typ I
a) wydruk potwierdzający wynik procesora ze strony https://www.cpubenchmark.net, które zostały wskazane jako minimum w opisie przedmiotu zamówienia (dopuszcza się dokument w języku obcym),
b) Oświadczenie potwierdzające, że komputer spełnia standardy MIL-STD-810H i pozytywnie przeszedł testy w tym zakresie (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
c) Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
d) Deklaracja zgodności CE lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
e) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta,
f) Specyfikacja techniczna proponowanego sprzętu (tj. opisy, wydruki, foldery), oprogramowania, karty katalogowe oferowanego sprzętu, które będą potwierdzały wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem).

Laptop Typ II
a) wydruk potwierdzający wynik procesora ze strony https://www.cpubenchmark.net, które zostały wskazane jako minimum w opisie przedmiotu zamówienia (dopuszcza się dokument w języku obcym),
b) Oświadczenie potwierdzające, że komputer spełnia standardy MIL-STD-810H i pozytywnie przeszedł testy w tym zakresie (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
c) Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
d) Deklaracja zgodności CE lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
e) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta,
f) Specyfikacja techniczna proponowanego sprzętu (tj. opisy, wydruki, foldery), oprogramowania, karty katalogowe oferowanego sprzętu, które będą potwierdzały wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Inne dokumenty dołączane do oferty:
1) Tabela 1 – Załącznik 1
2) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.
3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta wspólna musi spełniać wymagania- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa:
- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu)
lub
- pełnomocnik w imieniu każdego z wykonawców osobno.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z par. 10 Projektowanych postanowień umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/982630

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-25 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-24

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.