Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00386417/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem wyposażenia i sprzętu gastronomicznego do Sanatorium Uzdrowiskowego „Ondraszek” w Długopolu Zdrój.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288283
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 4
1.5.2.) Miejscowość: Lądek-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-540
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: elzbieta.kinal@uzdrowisko-ladek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ladek-dlugopole/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem wyposażenia i sprzętu gastronomicznego do Sanatorium Uzdrowiskowego „Ondraszek” w Długopolu Zdrój.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28b7521c-4d71-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00503798
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386417
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.23.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 48119,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa postępowania:
Dostawa wraz z montażem wyposażenia i sprzętu gastronomicznego do Sanatorium Uzdrowiskowego „Ondraszek” w Długopolu Zdrój.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny kod CPV:
39315000-3 - Urządzenia restauracyjne
Dodatkowe kody:
39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności
42959000-3 Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym
39711361-7 Kuchenki elektryczne
98300000-6 Różne usługi
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia i sprzętu gastronomicznego do Sanatorium Uzdrowiskowego „Ondraszek” w Długopolu Zdrój.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności :
1) dostawę, wyładunek przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
2) dostawę zamawianego wyposażenia, sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materialnych i prawnych. Przedmiot zamówienia nie może nosić znamion użytkowania. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia,
3) montaż, instalację i uruchomienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
4) dostarczenie w języku polskim wszelkich dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia, niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z prawem eksploatowania i funkcjonowania, w szczególności kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi i eksploatacji itp.,
5) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w obsłudze urządzeń,
6) wskazanie wraz z dostawą punktów serwisowych, które będą obsługiwać poszczególne urządzenia.
Koszt ubezpieczenia na czas transportu do momentu dostawy sprzętu do obiektu Zamawiającego ponosi Wykonawca. Ryzyko utraty i/lub uszkodzenia sprzętu przechodzi na Zamawiającego z dniem podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego bez uwag.
Wszelkie ryzyko związane z dostawą, rozładunkiem i uruchomieniem przedmiotu umowy ponosi Wykonawca.
Na przedmiot zamówienia Wykonawca udziela co najmniej 24 miesięcznej gwarancji liczonej od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt oraz zapewnić wniesienie dostarczonych urządzeń do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
Dostarczane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, opakowane w nienaruszone, oryginale opakowania (z danymi identyfikującymi produkt) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-użytkowych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych.
Dostarczane urządzenia/wyposażenie/produkty/sprzęt muszą być w pełni sprawne i przygotowane do pracy związanej z ich przeznaczeniem, spełniające aktualnie obowiązujące wymogi z zakresu BHP oraz innych przepisów, posiadającym wszelkie wymagane prawem i innymi przepisami - certyfikaty, badania i homologacje związane z charakterem pracy i przeznaczeniem urządzenia.
Główne etapy realizacji niniejszego zamówienia:
dostarczenie wyposażenia/sprzętu/urządzeń/produktów przez Wykonawcę;
demontaż istniejących urządzeń i zastąpienie nowymi zgodnie z niniejszym przedmiotem zamówienia;
sprawdzenie i odbiór dostawy przez Zamawiającego;
dostarczenie dokumentacji związanej z danym urządzeniem w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski (np. karty katalogowe, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, karty gwarancyjne - jeśli dotyczy);
montaż urządzeń, wyposażenia i ich uruchomienie (jeśli dotyczy);
wykonanie wszelkich niezbędnych adaptacji instalacji (jeśli zachodzi taka konieczność) związanych z montażem i późniejszą pracą dostarczonych urządzeń;
sprawdzenie i odbiór montażu urządzeń, wyposażenia w warunkach rzeczywistej pracy przez Zamawiającego;
szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie eksploatacji, obsługi i konserwacji zamawianego sprzętu i wyposażenia, szkolenie odbędzie się w dniach roboczych w terminie ustalonym z Zamawiającym.
Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w formularzu rzeczowo - cenowy – załączniku nr 1a do SWZ.
Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku do SWZ).
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39315000-3 - Urządzenia restauracyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności
42959000-3 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym
39711361-7 - Kuchenki elektryczne
98300000-6 - Różne usługi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46739,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72114,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46739,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M&M GASTRO GROUP SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9542387023
7.3.3) Ulica: Owsiana 58A
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-780
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46739,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
48.119,60 zł netto.
Zamawiający przewiduje ewentualną możliwość zastosowania zamówienia na dodatkowe dostawy (w tym podobne usługi) w trybie tzw. wolnej ręki (art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy Pzp.): do 45.000 zł netto.
Ogółem wartość szacunkowa: 93.119,60 zł netto.
INNE PRZETARGI LĄDEK-ZDRÓJ
- Remont świetlicy Szkoły Podstawowej w Lądku-Zdroju zniszczonej w wyniku powodzi 2024
- Usługi organizowania imprez kulturalnych gastronomicznych
- Usługi organizowania autokarowych wycieczek, imprez turystycznych i kulturalnych
więcej: przetargi LĄDEK-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- Wyłapanie, transport, przyjęcie do schroniska i zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Pawłów w 2025 r.
- Dostawa i montaż sprzętu kuchennego do punktów żywienia w obiektach "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONINIE W I PÓŁROCZU 2025
- Świadczenie usług pralniczych, wynajem bielizny, odzieży szpitalnej i operacyjnej
- Dostawa sprzętów gastronomicznych wraz z akcesoriami na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.