Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00567754/01 - Wynik z dnia 2023-12-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu WSPARCIE BEZ GRANIC PLBU.03.01.00-20-1200/23-00
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO "ARES" SPÓŁKA AKCYJNA W SUWAŁKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005411883
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Teofila Noniewicza 42A
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: (87) 563 59 12, (87) 563 59 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ares.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ares.suwalki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działaności gospodarczej i zarządzania
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu WSPARCIE BEZ GRANIC PLBU.03.01.00-20-1200/23-00
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fb2cbb9-890d-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00504131
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
WSPARCIE BEZ GRANIC PLBU.03.01.00-20-1200/23-00. Projekt finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0fb2cbb9-890d-11ee-b55a-a22b2d7f700e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e- Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e- Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Agencja Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A. w Suwałkach, ul. Noniewicza 42a 16-400 Suwałki.
Zgodnie z art. 37 ust. 1 lit. a) RODO, administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem poczty elektronicznej: inspektor@ares.suwalki.pl .
Państwa dane osobowe są przetwarzania w celu realizacji umowy na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (dane identyfikacyjne postępowania np. nazwa, numer).
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 i 6 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. 2023r., poz. 1605 z późn. zm.), dalej ustawą.
Państwa dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
W odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Posiada Pan /Pani:
Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana/Pani danych osobowych;
Na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje Panu/Pani:
W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d. lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
Prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
Na postawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzani danych osobowych, ponieważ podstawą przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 174885,08 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa laptopów z akcesoriami celem przekazania do szkół znajdujących się na Ukrainie. Ilość : 54 komplety.
Laptop: Fabrycznie nowy, nieregenerowany, nieprefabrykowany, niepodrabiany, nieingerowany, rok produkcji nie wcześniej niż 2022.
Ekran: Przekątna ekranu: co najmniej 15.6”, powłoka: matowa, Rozdzielczość (px):co najmniej 1920x1080 (Full HD), Jasność matrycy min. 250 cd/m². Wbudowana kamera Full HD i mikrofon.
Procesor: Wielordzeniowy, zgodny z architekturą x86-64, obsługujący 64 bitowe instrukcje, umożliwiający uzyskanie w teście wydajnościowym minimum 9.915 pkt. w dowolnym dniu w okresie od dnia 09.10.2023 r. do dnia złożenia oferty w przedmiotowym postępowaniu (kolumna Passmark CPUMark) w benchmarku CPU dostępnym, na stronie: https://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html, TDP (znamionowa moc termiczna): nie więcej niż 28W. Procesor dedykowany dla urządzeń mobilnych.
Pamięć RAM: Minimum 16 GB typ DDR4.
Pamięć masowa: Minimum 512 GB.
Karta graficzna: umożliwiająca uzyskanie w teście wydajnościowym minimum 2686 pkt. w dowolnym dniu w okresie od dnia 09.10.2023 r. do dnia złożenia oferty w przedmiotowym postępowaniu w benchmarku GPU dostępnym na stronie: https://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html Umożliwiająca pracę dwumonitorową.
Rodzaje wejść/wyjść: USB 2.0 - 2 szt., USB 3.2 Gen. 1 - 1 szt., USB Typu-C - 1 szt., HDMI 1.4 - 1 szt., Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt., DC-in (wejście zasilania) – 1szt.
System operacyjny: Zainstalowana 64-bitowa wersja systemu operacyjnego Microsoft Windows 10/11 lub równoważnego Bezterminowa licencja. Nie dopuszcza się licencji pochodzących z rynku wtórnego oraz edukacyjnych.
Mysz komputerowa: Fabrycznie nowa, nieingerowana, komunikacja z komputerem – bezprzewodowa - USB, laserowa, minimum 3 przyciski, w tym 1 scroll, rozdzielczość min. 1000dpi, ergonomiczny design, profil myszy: praworęczny, zasilanie bateryjne - baterie w zestawie lub zasilanie akumulatorowe.
Torba na laptopa: wykonana z wysokiej jakości mocnego i trwałego materiału: nylonu lub poliestru. Komora zamykana na suwak, wnętrze wzmocnione i wyłożone amortyzującym materiałem, który absorbuje wstrząsy, pasek bezpieczeństwa, przegródka oddzielająca komputer od kabla, duża kieszeń na myszkę lub inne akcesoria. Torba wyposażona w rączkę i regulowany pas na ramię. Torba przeznaczona do wyżej zaoferowanego laptopa.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237270-2 - Torby na komputery przenośne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert : cena.
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryterium: łączna cena ofertowa brutto 100 pkt.
Cena najtańszej oferty : Cena badanej oferty x 100 (maksymalna liczba punktów w ocenianej pozycji)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca wraz z ofertą składa Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – Załącznik nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – Załącznik nr 3 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie (Załącznik Nr 3 do SWZ) składa każdy Wykonawca.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy dołączyć do oferty - dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres i rodzaj zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa paragraf 12 załącznika nr 5 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-30 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-30 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-29
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Remont pracowni dydaktycznych w warsztatach szkolnych oraz pokoi mieszkalnych z łazienkami w internacie.
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku przy ul. Waryńskiego 11 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasta Suwałki wraz z robotami towarzyszącymi
- Dostawa materiałów opatrunkowych: sterylnych, niesterylnych, specjalistycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Rozbudowa drogi gminnej nr 102035B w msc. Nowa Wieś, gm. Suwałki
- Doposażenie Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach w monitor do pomiaru hemodynamiki.
- Rozbiórka budynku mieszkalnego, garażowego oraz ogrodzenia przy ul. Ciesielskiej 11 w Suwałkach wraz z utylizacją pokrycia dachowego zawierającego azbest (eternit)
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń projekcyjnych
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania III
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, drukującego, sieciowego i oprogramowania na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach.
- Dostawa akcesoriów oraz sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie oraz Jednostek Podległych oraz zakup urządzeń UTM w ramach zadania pn.: "Zakup urządzeń FortiGate" (...)
- "Zakup sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami peryferyjnymi oraz licencjami i oprogramowaniem".
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.