Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00504131/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu WSPARCIE BEZ GRANIC PLBU.03.01.00-20-1200/23-00
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO "ARES" SPÓŁKA AKCYJNA W SUWAŁKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005411883
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Teofila Noniewicza 42A
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: (87) 563 59 12, (87) 563 59 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ares.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ares.suwalki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0fb2cbb9-890d-11ee-b55a-a22b2d7f700e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działaności gospodarczej i zarządzania
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu WSPARCIE BEZ GRANIC PLBU.03.01.00-20-1200/23-002.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fb2cbb9-890d-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567754
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
WSPARCIE BEZ GRANIC PLBU.03.01.00-20-1200/23-00. Projekt finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00504131
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 174885,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa laptopów z akcesoriami celem przekazania do szkół znajdujących się na Ukrainie. Ilość : 54 komplety.
Laptop: Fabrycznie nowy, nieregenerowany, nieprefabrykowany, niepodrabiany, nieingerowany, rok produkcji nie wcześniej niż 2022.
Ekran: Przekątna ekranu: co najmniej 15.6”, powłoka: matowa, Rozdzielczość (px):co najmniej 1920x1080 (Full HD), Jasność matrycy min. 250 cd/m². Wbudowana kamera Full HD i mikrofon.
Procesor: Wielordzeniowy, zgodny z architekturą x86-64, obsługujący 64 bitowe instrukcje, umożliwiający uzyskanie w teście wydajnościowym minimum 9.915 pkt. w dowolnym dniu w okresie od dnia 09.10.2023 r. do dnia złożenia oferty w przedmiotowym postępowaniu (kolumna Passmark CPUMark) w benchmarku CPU dostępnym, na stronie: https://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html, TDP (znamionowa moc termiczna): nie więcej niż 28W. Procesor dedykowany dla urządzeń mobilnych.
Pamięć RAM: Minimum 16 GB typ DDR4.
Pamięć masowa: Minimum 512 GB.
Karta graficzna: umożliwiająca uzyskanie w teście wydajnościowym minimum 2686 pkt. w dowolnym dniu w okresie od dnia 09.10.2023 r. do dnia złożenia oferty w przedmiotowym postępowaniu w benchmarku GPU dostępnym na stronie: https://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html Umożliwiająca pracę dwumonitorową.
Rodzaje wejść/wyjść: USB 2.0 - 2 szt., USB 3.2 Gen. 1 - 1 szt., USB Typu-C - 1 szt., HDMI 1.4 - 1 szt., Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt., DC-in (wejście zasilania) – 1szt.
System operacyjny: Zainstalowana 64-bitowa wersja systemu operacyjnego Microsoft Windows 10/11 lub równoważnego Bezterminowa licencja. Nie dopuszcza się licencji pochodzących z rynku wtórnego oraz edukacyjnych.
Mysz komputerowa: Fabrycznie nowa, nieingerowana, komunikacja z komputerem – bezprzewodowa - USB, laserowa, minimum 3 przyciski, w tym 1 scroll, rozdzielczość min. 1000dpi, ergonomiczny design, profil myszy: praworęczny, zasilanie bateryjne - baterie w zestawie lub zasilanie akumulatorowe.
Torba na laptopa: wykonana z wysokiej jakości mocnego i trwałego materiału: nylonu lub poliestru. Komora zamykana na suwak, wnętrze wzmocnione i wyłożone amortyzującym materiałem, który absorbuje wstrząsy, pasek bezpieczeństwa, przegródka oddzielająca komputer od kabla, duża kieszeń na myszkę lub inne akcesoria. Torba wyposażona w rączkę i regulowany pas na ramię. Torba przeznaczona do wyżej zaoferowanego laptopa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237270-2 - Torby na komputery przenośne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE I PRAWNEPrzygotowany przez Zamawiającego opis przedmiotu zamówienia w zakresie myszy komputerowej oraz torby na laptopa - nie pozwala na prawidłową ocenę ofert. Zamawiający wymagał :
w zakresie: MYSZ KOMPUTEROWA Fabrycznie nowa, nieingerowana, komunikacja z komputerem – bezprzewodowa - USB, laserowa, lub optyczna (dopuszczono w odpowiedzi na złożone zapytanie), minimum 3 przyciski, w tym 1 scroll, rozdzielczość min. 1000dpi, ergonomiczny design, profil myszy: praworęczny, zasilanie bateryjne - baterie w zestawie lub zasilanie akumulatorowe.
TORBA NA LAPTOPA wykonana z wysokiej jakości mocnego i trwałego materiału: nylonu lub poliestru. Komora zamykana na suwak, wnętrze wzmocnione i wyłożone amortyzującym materiałem, który absorbuje wstrząsy, pasek bezpieczeństwa, przegródka oddzielająca komputer od kabla, duża kieszeń na myszkę lub inne akcesoria. Torba wyposażona w rączkę i regulowany pas na ramię. Torba przeznaczona do wyżej zaoferowanego laptopa.
Elementy stanowiące opis przedmiotu zamówienia, tj. ergonomiczny design dot. myszy komputerowej oraz wnętrze wzmocnione i wyłożone amortyzującym materiałem, który absorbuje wstrząsy dot. torby na laptopa z uwagi na nieprecyzyjne wymogi oferty nie nadają się do oceny a rozstrzygnięte w wyniku oceny ofert zamówienie zostałoby udzielone z naruszeniem ustawy.
Wykonawcy po zapoznaniu się z treścią ofert podnieśli :
„Zaoferowane przez wykonawców myszy to myszy klasyczne. Z definicji mysz o ergonomicznym kształcie/designie to mysz, która zapewnia swobodny uchwyt, a to z kolei powoduje, że odciążone są nie tylko mięśnie dłoni i nadgarstków, ale też przedramion, a nawet barków. Używanie takiej myszy jest o wiele bardziej komfortowe niż w przypadku myszy tradycyjnej. Te rodzaje myszy zostały zaprojektowane z myślą o bardziej naturalnym dopasowaniu i zachowaniu lepszej pozycji przedramienia.”
„Zaoferowane przez wykonawców torby to torby klasyczne, nieposiadające dodatkowo wzmocnionego wnętrza z amortyzującym materiałem. Takie torby nie zapewniają należytej ochrony jakiej oczekuje Zamawiający.”
„…Wykonawca ten zaoferował torbę Natec NTO-0335 która wg informacji na stronie producenta nie posiada miękkiego wypełnienia lub jakiejkolwiek amortyzacji”
„Zaoferowana przez tego Wykonawcę mysz Rebeltec Meteor wg informacji na stronie producenta nie jest produktem ergonomicznym, przeznaczonym dla osób praworęcznych (mysz ta jest jedynie symetryczną bryłą)”
„Zaoferowana przez tego Wykonawcę mysz UGO MY-04 wg informacji na stronie producenta nie jest produktem ergonomicznym, przeznaczonym dla osób praworęcznych (mysz ta jest jedynie symetryczną bryłą)”
„Zaoferowana przez tego Wykonawcę mysz Rebeltec Meteor wg informacji na stronie producenta nie jest produktem ergonomicznym, przeznaczonym dla osób praworęcznych (mysz ta jest jedynie symetryczną bryłą)”
„Zaoferowana przez tego Wykonawcę mysz Dell WM126 wg informacji na stronie producenta nie jest produktem ergonomicznym, przeznaczonym dla osób praworęcznych (mysz ta jest jedynie symetryczną bryłą)”
Biorąc powyższe pod uwagę, postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dlatego też, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.
Podstawa prawna art. 255 pkt. 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.), który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136493,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 416386,98 PLN
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Remont pracowni dydaktycznych w warsztatach szkolnych oraz pokoi mieszkalnych z łazienkami w internacie.
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku przy ul. Waryńskiego 11 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasta Suwałki wraz z robotami towarzyszącymi
- Dostawa materiałów opatrunkowych: sterylnych, niesterylnych, specjalistycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Rozbudowa drogi gminnej nr 102035B w msc. Nowa Wieś, gm. Suwałki
- Doposażenie Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach w monitor do pomiaru hemodynamiki.
- Rozbiórka budynku mieszkalnego, garażowego oraz ogrodzenia przy ul. Ciesielskiej 11 w Suwałkach wraz z utylizacją pokrycia dachowego zawierającego azbest (eternit)
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń projekcyjnych
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania III
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, drukującego, sieciowego i oprogramowania na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach.
- Dostawa akcesoriów oraz sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie oraz Jednostek Podległych oraz zakup urządzeń UTM w ramach zadania pn.: "Zakup urządzeń FortiGate" (...)
- "Zakup sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami peryferyjnymi oraz licencjami i oprogramowaniem".
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.