eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzyżówDostawa samochodu ciężarowego typu hakowiec



Ogłoszenie z dnia 2024-09-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodu ciężarowego typu hakowiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W STRZYŻOWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: PGKiM Strzyżów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690314362

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Południowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Strzyżów

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 17 276 11 03

1.5.8.) Numer faksu: +48 17 276 12 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkim.strzyzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.strzyzow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1d9b8e53-b8b8-4722-ae37-2af40645fb23

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


przedsiębiorstwo komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samochodu ciężarowego typu hakowiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d9b8e53-b8b8-4722-ae37-2af40645fb23

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504183

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046540/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Samochód 4x4 typu "hakowiec"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446011

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/5/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 402000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednej sztuki fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zamontowanym urządzeniem hakowym i wyposażeniem zgodnie ze specyfikacją zawartą w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania jakościowe i techniczne określone w SWZ oraz ma być zgodny z obwiązującymi w Polsce wymaganiami, normami i przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych wynikającymi z ustawy Prawo o ruchu drogowym.
3. Przedmiot zamówienia musi być kompletny i wolny od wszelkich wad fizycznych, konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych oraz prawnych. Pojazd nie może posiadać żadnych wad ukrytych, ma być sprawny technicznie i gotowy do podjęcia natychmiastowej pracy.
4. Wykonawca dostarczy samochód ciężarowy w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00 wraz z kompletem dokumentów umożliwiających użytkowanie pojazdu specjalistycznego na drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym.
5. Wykonawca wraz z dostarczonym pojazdem złoży:
1) kartę pojazdu i książkę serwisową, dokumentację techniczną w języku polskim kompletnego pojazdu,
2) instrukcję obsługi w języku polskim dla kompletnego pojazdu,
3) kompletną dokumentację niezbędną do zarejestrowania pojazdu zgodnie
z obowiązującymi przepisami,
4) dokumentację i instrukcje dotyczące zastosowanych podzespołów,
5) deklarację zgodności CE dla zabudowy,
6) katalog części zamiennych (dopuszczalna wersja elektroniczna).
6. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dokładnym terminie dostawy, nie później niż dwa dni przed planowaną dostawą.
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty transportu przedmiotu zamówienia do miejsca realizacji zamówienia – loco siedziba Zamawiającego tj. 38-100 Strzyżów, ul. Południowa 3, jak również koszty ubezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas dostawy do siedziby Zamawiającego.
8. Wykonawca przyjmuje pełną odpowiedzialność za transport przedmiotu umowy, w szczególności z tytułu utraty lub uszkodzenia.
9. Wykonawca wraz z dostawą dostarczy pisemną gwarancję w języku polskim na kompletny pojazd.
10. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
11. Określone parametry techniczne / funkcjonalne w SWZ stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, jakie musi spełnić dostarczony przez Wykonawcę przedmiot umowy.
12. Wykonawca w terminie uzgodnionym przez Strony przeprowadzi nieodpłatne szkolenie praktyczne i teoretyczne dwóch pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego do obsługi pojazdu. Fakt dokonania szkolenia zostanie potwierdzony protokołem.
13. Do odbioru kompletnego pojazdu Zamawiający powoła komisję, która oceni zgodność parametrów technicznych i eksploatacyjnych z warunkami określonymi w SWZ oraz w złożonej ofercie.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin pojazdu przed dostawą przedmiotu zamówienia w celu sprawdzenia, czy pojazd spełnia wszystkie wymagania określone w ofercie.
15. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na przedmiot zamówienia liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi 24 miesiące. Zamawiający wymaga wykonywanie napraw przez Wykonawcę. Wykonawca pokryje wszystkie udokumentowane koszty pośrednie związane z dostarczeniem pojazdu do serwisu.
16. Wszelkie koszty związane z usunięciem objętej gwarancją awarii lub wady, która nie powstała z winy Zamawiającego, w szczególności koszty pracy personelu wykonującego usługę oraz koszty wykorzystanych części i materiałów eksploatacyjnych, są objęte ceną wynikającą z oferty Wykonawcy i w związku z powyższym awarie i wady będą usuwane przez Wykonawcę bez dodatkowego wynagrodzenia.
17. Warunki dodatkowe:
1) rozruch pojazdu w miejscu dostawy,
2) niezbędny zestaw narzędzi do codziennej obsługi pojazdu,
3) świadczenie serwisu w okresie gwarancji – reakcja serwisu w okresie gwarancji do 24 h.
18. Jeżeli przy opisie zamówienia wskazano na konkretne normy, znaki towarowe lub inne zwroty identyfikujące produkt – Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34142300-7 - Pojazdy samowyładowcze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 530622,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 530622,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 530622,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Grzegorz Kądziela - wspólnik spółki cywilnej GP Truck Trading S.C. G. Kądziela A. Kądziela (GP Truck Trading S.C. G. Kądziela A. Kądziela)

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agnieszka Kądziela - wspólnik spółki cywilnej GP Truck Trading s.c. G. Kądziela A. Kądziela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015736867

7.3.3) Ulica: Hoserów 13

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-995

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 530622,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.