Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00442329/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tablic rejestracyjnych do Urzędu Miasta Zamość
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 677 23 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-936cd25a-6665-443c-a525-dae0622bb6ca1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tablic rejestracyjnych do Urzędu Miasta Zamość2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-936cd25a-6665-443c-a525-dae0622bb6ca
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504379
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011515/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa tablic rejestracyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442329
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.36.2024.MSZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 190000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Ewidencji Kierowców i Pojazdów Urzędu Miasta Zamość w następującym asortymencie i ilościach:
1) tablice samochodowe – 7700 szt.
2) tablice przyczepowe - 200 szt.
3) tablice motocyklowe - 300 szt.
4) tablice motorowerowe - 150 szt.
5) tablice profesjonalne – 20 szt.
6) wtórniki tablic rejestracyjnych – 200 szt.
7) tablice zabytkowe samochodowe -20 szt.
8) tablice zabytkowe motocyklowe -10 szt.
9) tablice zmniejszone – 40 szt.
10) tablice samochodowe do pojazdów elektrycznych lub napędzanych wodorem- 80 szt.
11) tablice motorowerowe do pojazdów elektrycznych – 20 szt.
12) tablice indywidualne – 20 szt.
13) tablice tymczasowe – 200 szt.
14) tablice tymczasowe zmniejszone – 20 szt.
15) tablice sportowe – 10 szt.
16) tablice zabytkowe motorowerowe – 10 szt.
zgodnie z:
- przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.),
- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (t. j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 1847 ze zm.) jak również rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (t.j. Dz.U z 2022 r., poz. 1885 ze zm.),
- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz.U.2019 r. poz. 547 ze zm.), - normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 215 ze zm.) potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi.
Wykonawca zobowiązuje się także do odbioru i złomowania wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami - szacunkowa ilość tablic przeznaczonych do złomowania – 4000 szt.
W przypadku zmiany wymienionych wyżej przepisów w trakcie trwania umowy, zawartej wskutek niniejszego postępowania, Wykonawca będzie obowiązany wykonać tablice rejestracyjne oraz odebrać złomowane zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia na dostawę tablic rejestracyjnych.
2. Przedmiot zamówienia (tablice rejestracyjne) powinien posiadać Certyfikat Zgodności Instytutu Transportu Samochodowego (ITS). Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kopię certyfikatu przed zawarciem umowy zgodnie z zapisami Rozdziału XIX SWZ. Więcej w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
3. Zamawiający zastrzega, że podane ilości tablic są szacunkowe. Ilości poszczególnych tablic mogą ulec zmianie. Dostawa nie musi objąć również wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych z tego powodu nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania pojedynczych egzemplarzy tablic.
5. Dostawa tablic odbywać się będzie sukcesywnie w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówienia przesłanego przez Zamawiającego.
6. Wykonawca dostarczy tablice rejestracyjne do Wydziału Ewidencji Kierowców i Pojazdów Urzędu Miasta w Zamościu, ul. Partyzantów 10, (pierwsze piętro) 22-400 Zamość, na swój koszt i ryzyko w terminie do 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. UWAGA! Termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Więcej w Rozdziale XVIII.
7. Tablice rejestracyjne będą pakowane po 25 kompletów tablic i zabezpieczone na czas transportu. Każde opakowanie powinno być opisane w zakresie rodzaju i ilości tablic.
8. Okres gwarancji i rękojmi
1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na całość przedmiotu zamówienia na okres minimum 24 miesięcy. UWAGA! Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Więcej w Rozdziale XVIII.
Okres, na jaki Wykonawca udzieli gwarancji liczony będzie od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
2) Wymagania w zakresie gwarancji określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.
3) Niezależnie od gwarancji Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi zgodnie z zasadami określonymi w ustawie Kodeks Cywilny. Okres rękojmi za wady w przedmiocie zamówienia wynosi 2 lata i liczony będzie od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
9. Warunki płatności: warunki płatności zostały szczegółowo opisane w projekcie umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.
10. Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.), używanych przy wykonywaniu zadania będącego przedmiotem niniejszego postępowania, wynosił co najmniej 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 z art. 36a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. – o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 875 z późn. zm.). Szczegóły dotyczące powyższego wymogu zawarte zostały w projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928472-7 - Oznakowanie
44423400-5 - Znaki i podobne elementy
14721000-1 - Glin
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234487,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TABLA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462192642
7.3.3) Ulica: Diamentowa 7b
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-447
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa odczynników do badania moczu wraz z dzierżawą podstawowego systemu analizy moczu i analizatora zastępczego
- ZRĘBKOWANIE ODPADÓW ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI O KODZIE 20 02 01 W POSTACI GAŁĘZI DRZEW I KRZEWÓW W 2025 ROKU
- Usługi wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych oraz umywalek wolnostojących w rejonie działania 32 WOG w Zamościu w zakresie 4 części.
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY ZAMOŚĆ
- Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 3220L Stary Zamość - Krzak w miejscowości Nowa Wieś i Stary Zamość
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych powiatu zamojskiego w roku 2025
więcej: przetargi w Zamościu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.