eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowicePrzygotowanie, organizacja i obsługa konferencji: Międzynarodowe seminarium dotyczące ochrony ptaków wodno-błotnych na zbiornikach antropogenicznych organizowane w ramach projektu LIFE.VISTULA.PL



Ogłoszenie z dnia 2024-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie, organizacja i obsługa konferencji: Międzynarodowe seminarium dotyczące ochrony ptaków wodno-błotnych na zbiornikach antropogenicznych organizowane w ramach projektu LIFE.VISTULA.PL

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241051947

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 8-10

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-127

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 06 801

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@katowice.rdos.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-katowice

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d34fbe91-1ecd-430a-9f3e-fe743602f696

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie, organizacja i obsługa konferencji: Międzynarodowe seminarium dotyczące ochrony ptaków wodno-błotnych na zbiornikach antropogenicznych organizowane w ramach projektu LIFE.VISTULA.PL

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d34fbe91-1ecd-430a-9f3e-fe743602f696

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504552

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00211956/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Konferencje, warsztaty, szkolenia itp. wydarzenia w ramach realizacji projektu LIFE16 NAT/PL/000766 LIFE.VISTULA.PL „Ochrona siedlisk ptaków wodno-błotnych w Dolinie Górnej Wisły"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

LIFE16 NAT/PL/000766 „Ochrona siedlisk ptaków wodno – błotnych w Dolinie Górnej Wisły” (LIFE.VISTULA.PL

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOF-I.261.23.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 58536,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie, organizacja i obsługa konferencji: Międzynarodowe seminarium dotyczące ochrony ptaków wodno-błotnych na zbiornikach antropogenicznych w ramach projektu LIFE.VISTULA.PL;
2) Konferencja odbędzie się w dniach: 22-25.10.2024 r.
3) Miejsce konferencji: Obiekt hotelarski na 40 osób zlokalizowany w Katowicach.

Obiekt musi posiadać:
a) Salę konferencyjną na 40 osób w układzie kinowym;
b) 40 miejsc noclegowych w standardzie co najmniej 3 gwiazdkowym;
c) dostępny parking dla gości;
d) foyer na organizację cateringu;
e) pomieszczenie/miejsce do wykorzystania przez Zamawiającego;
f) bezpłatną szatnię;
g) toalety;
h) bezpłatny dostęp do bezprzewodowego Internetu w całym obiekcie;
i) klimatyzację w sali konferencyjnej i w miejscu spożywania posiłków.

- Miejsce powinno posiadać kompleksową infrastrukturę techniczną wraz
z niezbędnym wyposażeniem w dobrej jakości urządzenia multimedialne
i konferencyjne wraz z profesjonalną obsługą, umożliwiającym realizację konferencji.
- Standard obiektu konferencyjnego lub hotelu powinien odpowiadać standardem
hotelowi co najmniej 3-gwiazdkowemu, zgodnie z rozporządzeniem Ministra
Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich
i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 169, z późn. zm.).
- Obiekt, w którym odbędzie się konferencja, musi spełniać wymogi bezpieczeństwa
(BHP i PPOŻ).
- Wykonawca oznaczy salę konferencyjną w hotelu oraz drogę do tej sali. Oznaczenie
musi być gotowe na co najmniej dwie godziny przed rozpoczęciem konferencji.
- Sala musi być całkowicie przygotowana na godzinę przed konferencją tzn.
zakończony montaż sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia prezentacji, sprzętu
do nagłośnienia, zakończone prace związane z ustawieniem miejsc siedzących oraz
obszaru prezydialnego.
- Wykonawca zapewni dla uczestników konferencji 10 bezpłatnych miejsc
parkingowych.
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zobowiązania finansowe oraz
formalnoprawne, w tym w szczególności koszt wynajmu powierzchni, zużycie
mediów.
Dalszy opis w dokumentach zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199962 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199962 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.