Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00458868/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa promocyjnych zestawów regionalnych (kosmetycznych i spożywczych) składających się z produktów regionalnych województwa świętokrzyskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: (41) 395-10-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sejmik-kielce.logintrade.net/zapytania_email,173225,d0dc49b23f92a479feccef5ef47baaad.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa promocyjnych zestawów regionalnych (kosmetycznych i spożywczych) składających się z produktów regionalnych województwa świętokrzyskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56e5c24e-3002-4511-bfd3-eab80c5021b4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504580
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206415/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.20 Dostawa gadżetów promocyjnych (IR-X)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00458868
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.51.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 32639,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego (Aleja IX Wieków Kielc 4, 25-516 Kielce) regionalnych zestawów promocyjnych (kosmetycznych i spożywczych).
2. Zestawy z regionalnymi kosmetykami i artykułami spożywczymi powinny zawierać asortyment zgodny z poniższym zestawieniem ilościowym:
1) Zestaw promocyjny naturalnych kosmetyków regionalnych – w ilości 60 sztuk,
2) Zestaw promocyjny artykułów spożywczych regionalnych – w ilości 60 sztuk,
3) Pudełko na produkty w regionalnych zestawach promocyjnych i bilecikiem – 120 sztuk.
3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby produkty były wysokiej jakości, zapakowane fabrycznie, nowe i kompletne. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w niniejszej SWZ oraz ww. załączniku do SWZ.
5. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami graficznymi Zamawiającego, a także ich dostarczenie i rozładunek w siedzibie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22400000-4 - Znaczki, formularze czeków, świadectwa udziałowe, handlowe materiały reklamowe, katalogi i podręczniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32579,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32579,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PURPLE VALLEY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661739108
7.3.3) Ulica: Rynek 21
7.3.4) Miejscowość: Szydłów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-225
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32579,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kompleksowej obsługi kasowej (automatycznej) wraz z usługami towarzyszącymi.
- Zapewnienie usług hotelowych i gastronomicznych oraz sal konferencyjnych na potrzeby szkolenia dla Sądu Okręgowego w Kielcach (pakiet konferencyjny).
- Zakup sprzętu sieciowego i oprogramowania do serwerowni KPT
- Zakup samochodu służbowego
- Usługa cateringu wraz z serwisem kawowym na potrzeby organizacji posiedzeń Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego w Kielcach
- Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz artykułów higienicznych dla Politechniki Świętokrzyskie
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.