Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00559186/01 - Wynik z dnia 2024-10-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
DOSTOSOWANIE DO OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW KOJCÓW DLA PSÓW SŁUŻBOWYCH, ZLOKALIZOWANYCH
NA TERENIE KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W GDAŃSKU, PRZY UL. BISKUPIA 23
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 74 14 945/817 / 946
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTOSOWANIE DO OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW KOJCÓW DLA PSÓW SŁUŻBOWYCH, ZLOKALIZOWANYCH
NA TERENIE KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W GDAŃSKU, PRZY UL. BISKUPIA 23
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83394c9e-7592-4c16-8255-fb83c4e04d2c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504887
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00242011/35/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Dostosowanie do obowiązujących przepisów kojców dla psów służbowych,zlokalizowanych w KWP w Gdańsku przy ul. Biskupia 23
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale XVI SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje dotyczące RODO znajdują się w rozdziale II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje dotyczące RODO znajdują się w rozdziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 53/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są Roboty remontowe pn.: „Dostosowanie do obowiązujących przepisów kojców dla psów służbowych, zlokalizowanych na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku, przy ul. Biskupia 23 ”.
1. Przedmiot zamówienia
Roboty remontowe związane dostosowaniem do obowiązujących przepisów kojców dla psów służbowych, zlokalizowanych na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku, przy ul. Biskupia 23”, na działce budowlanej nr ew. 6/5; w obrębie nr 216S (716) - Miasta Gdańsk.
Przedmiotowy obiekt to parterowy, niepodpiwniczony budynek o konstrukcji mieszanej,
z konstrukcją dachu drewnianą pokrytą blachą ocynkowaną falistą.
Powierzchnia użytkowa budynku - 187,00 m2
Kubatura budynku ~ 459,00 m3
Powierzchnia użytkowa przeznaczona dla kojców dla psów 148,79 m2
W zakresie robót planuje się wykonanie robót ogólnobudowlanych, instalacji sanitarnych
i instalacji elektrycznych w obrębie powierzchni kojców (boksów) dla psów służbowych Policji z dostosowaniem ich do obowiązujących przepisów, w tym: rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dn. 25 maja 2023 r. w sprawie minimalnych warunków utrzymania poszczególnych gatunków zwierząt wykorzystywanych do celów rozrywkowych, widowiskowych, filmowych, sportowych i specjalnych. (Dz.U. 2023, poz.1091).
2. Ogólny zakres i sposób wykonania robót budowlano – instalacyjnych
Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania został określony
w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarach robót załączonych do SWZ.
Roboty muszą być wykonane poprawnie zgodnie z obowiązującymi przepisami budowlanymi, normami oraz ze współczesną sztuką budowlaną
i zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami BHP i Ustawy Prawo Budowlane wraz z rozporządzeniami wykonawczymi.
Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia ma charakter ryczałtowy.
Wykonawca jest zobowiązany dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia tj. wykonać pełen zakres robót, który jest konieczny
z punktu widzenia przepisów prawa, wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej,
a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności
i nieprzewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.
Zakres robót ogólnobudowlanych
• Roboty rozbiórkowe:
- demontaż wszystkich krat wejściowych do kojców;
- rozebranie ścianek działowych ( co druga w celu połączenia dwóch boksów w jeden);
- rozebranie ażurowego deskowania dźwigarów dachowych;
- rozebranie części płyty posadzki w celu wykonania ław pod zamurowanie otworów wejściowych (co drugi);
- demontaż rynien i rur spustowych;
- wywóz i utylizacja materiałów po robotach rozbiórkowych.
• Roboty budowlane:
- dostawa i montaż prefabrykowanych krat wejściowych do kojców wraz
z osprzętem (poidło obrotowe, miski ze stali nierdzewnej - 2szt);
- wykonanie ław fundamentowych i uzupełnienie ścianek z cegły pełnej / pustaków silikatowych;
- wykonanie niezbędnych izolacji poziomych;
- uzupełnienie tynków zewnętrznych na nowych ściankach;
- wykonanie wzmocnienia dźwigarów dachowych przez obustronne ich odeskowanie;
- impregnacja elementów drewnianych konstrukcji dachu;
- przygotowanie posadzki w kojcach przez frezowanie,
- gruntowanie istniejącej płyty i wykonanie nowej posadzki bezspoinowej, epoksydowej z cokolikami wys.20cm z fasetą;
- przygotowanie, gruntowanie ścian z dwukrotnym malowaniem;
- montaż rynien ø15 i rur spustowych ø12 z blachy stalowej ocynkowanej;
- oczyszczenie i dwukrotne malowanie stalowych słupków konstrukcji wsporczej przy okapie dachu;
- dostawa bud dla psów - Budy dla psa z przedsionkiem o wym. nie mniej niż. szer.160cm, dł. 200cm i wys. min. 80-95cm, o konstrukcji i materiale zapewniającym temperaturę wnętrza powyżej 0st.C, o pełnych ścianach stanowiących barierę przed wiatrem, z przedsionkiem stanowiącym 25-30% pow. budy, a wydzielone miejsce spania 70-75% pow., z przesłoną zasłaniającą otwór wejściowy w okresie zimowym z materiału izolacyjnego, o konstrukcji dachu która umożliwia jego mechaniczne podnoszenie lub zdejmowanie w celach porządkowych budy, Konstrukcja drewniana ocieplona wełną mineralna gr.5cm
• W kosztach pośrednich należy ująć wszystkie roboty związane
z prawidłowa organizacja placu budowy, ogrodzeniem i jego oznakowanie oraz wszystkie roboty tymczasowe i usługi zewnętrzne związane np. z utylizacją materiałów z rozbiórki, a także prace porządkowe w całym budynku po ukończeniu robót remontowych w zakresie przedmiotu zamówienia.
Zakres robót sanitarnych
Roboty rozbiórkowe i udrożnienie istniejącego rurociągu kanalizacyjnego :
- ręczne rozebranie posadzki betonowej wokół dwóch studni osadnikowych wpustów deszczowych i części koryta odwadniającego;
- ręczne rozebranie podbudowy betonowej wokół dwóch studni osadnikowych wpustów deszczowych i części koryta odwadniającego;
- udrożnienie i wyczyszczenie istniejącego rurociągu kanalizacyjnego specjalistycznym samochodem typu WUKO wraz z usunięciem i utylizacją osadu z rurociągu kanalizacyjnego.
- wywóz i utylizacja materiałów po robotach rozbiórkowych.
Roboty budowlane branży sanitarnej:
- wykonanie wykopów pod montaż dwóch studni osadnikowych DN 500;
- wbudowanie dwóch studni osadnikowych DN 500 i szczelne podłączenie do istniejącego rurociągu kanalizacyjnego;
- wbudowanie w istniejące betonowe koryta odwadniające dwóch wpustów krawężnikowo-ulicznych i montaż na wpustach zabezpieczenia (siatki o odpowiednich oczkach) przed przedostawaniem się do rurociągu nieczystości stałych i liści;
- wykonanie rurociągów z rur PCV DN 160 SN8 pomiędzy studniami osadnikowymi i wpustami krawężnikowo-ulicznymi;
- montaż na dwóch studniach osadnikowych kompletu elementów wyposażenia studni wraz z montażem żeliwnych włazów ściekowych i montażem koszy na nieczystości;
- montaż na zewnętrznej ścianie w pobliżu kojców dla psów dwóch zaworów czerpalnych mrozoodpornych i podłączenie do istniejącej instalacji wodociągowej wody zimnej.
Zakres robót branży instalacji elektrycznych
W zakres robót metodą „zaprojektuj i wybuduj” wchodzi wymiana instalacji oświetlenia ogólnego (zewnętrznego) kojców dla psów wraz z montażem podrozdzielnicy na podstawie wyprzedzająco wykonanej dokumentacji projektowej opracowanej na koszt Generalnego Wykonawcy robót, przez osobę posiadający wiedzę, doświadczenie oraz uprawnienia budowlane bez ograniczeń do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych, w zakresie projektowania i kierowania robotami budowlanymi do pełnienia funkcji projektanta i kierownika robót.
3. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
Roboty muszą być wykonane poprawnie zgodnie z podpisaną obustronnie umową, z obowiązującymi przepisami budowlanymi, normami oraz ze współczesną sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami BHP i Ustawy Prawo Budowlane wraz z rozporządzeniami wykonawczymi.
Wykonawca będzie stosował materiały dopuszczone do obrotu i stosowania
w budownictwie zgodnie z wymogami Ustawy Prawo Budowlane.
Materiały winny posiadać odpowiednie certyfikaty, deklaracje zgodności, być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach lub aprobatę techniczną. Materiały i zastosowane urządzenia muszą być
w I gatunku.
Przed zastosowaniem danego materiału Wykonawca winien otrzymać akceptację odpowiedniego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na podstawie przedstawionych aktualnych Aprobat Technicznych, Deklaracji Zgodności lub inny dokument dopuszczający wnioskowany materiał do obrotu
w budownictwie.
Dokumentacja powykonawcza i dokumenty odbiorowe winny zostać przekazane Zamawiającemu w wersji papierowej w 3 egzemplarzach na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru.
Wykonawca zobowiązuje się zorganizować plac budowy własnym staraniem i na własny koszt, zapewnić ochronę budowy, właściwe warunki bhp i ppoż. oraz utrzymać porządek na budowie.
Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia ma charakter ryczałtowy.
W kosztach pośrednich należy ująć wszystkie roboty związane z prawidłowa organizacja placu budowy, ogrodzeniem i jego oznakowanie oraz wszystkie roboty tymczasowe i usługi zewnętrzne związane np. z utylizacją materiałów
z rozbiórki, a także prace porządkowe w całym budynku po ukończeniu robót remontowych w zakresie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia wykonać pełen zakres robót, który jest konieczny
z punktu widzenia przepisów prawa, wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności
i nieprzewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.
Szczegółowe informacje dotyczące zakresu prac zawarte są w załącznikach:
- Nr 9 do SWZ – Przedmiary
- Nr 10 do SWZ – Rysunki
- nr 11 do SWZ - Specyfikacja STWiOR
Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale IV SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zawarty jest w
Rozdziale XXII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:ppkt. a) w zakresie zdolności zawodowej tj. posiadanego doświadczenia Wykonawcy
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada zdolność zawodową, jeżeli
Wykonawca wykaże się realizacją związaną z remontem budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż:
- jedną realizacją o wartości nie mniejszej niż 220.000,00 zł brutto;
- dwiema realizacjami o wartości nie mniejszej niż 110.000,00 zł brutto każda,
wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Na potwierdzenie należy złożyć wykaz robót budowlanych zgodnie załącznikiem
nr 8a) do SWZ.
UWAGA!
W przypadku, gdy ww. zakres zadania budowlanego będzie stanowił część robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo zadanie budowlane, o którym mowa powyżej.
ppkt. b) w zakresie zdolności zawodowej tj. kadry kierowniczej
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Z uwagi na powyższe Wykonawca musi zaprezentować zespół kadry technicznej, który będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia, z uprawnieniami do wykonywania robót budowlanych, sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych, będących członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego z minimum dwuletnim doświadczeniem zawodowym tj.
1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności konstrukcyjno – budowlanej w zakresie wykonawstwa do pełnienia funkcji kierownika robót;
1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych, w zakresie projektowania i kierowania robotami budowlanymi do pełnienia funkcji projektanta i kierownika robót;
1 osoba posiadająca uprawnienia - świadectwo kwalifikacyjne eksploatacji i dozoru – do wykonania instalacji elektrycznych.
Na potwierdzenie należy złożyć wykaz osób zgodnie załącznikiem nr 8b) do SWZ.
Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie
posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. – jeżeli dotyczy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 u-Pzp - zał. nr 4 do SWZ.
2) Wykaz w zakresie wykazania spełnienia warunku udziału w zakresie posiadanej zdolności technicznej i zawodowej tj;.
– zał. nr 8a do SWZ w zakresie posiadanego doświadczenia wykonawcy
– zał. nr 8b do SWZ w zakresie kadry technicznej.
3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 U-Pzp sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz w zakresie wykazania spełnienia warunku udziału w zakresie posiadanej zdolności technicznej i zawodowej tj;.
– zał. nr 8a do SWZ w zakresie posiadanego doświadczenia wykonawcy
– zał. nr 8b do SWZ w zakresie kadry technicznej.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wszelkie „nazwy własne” dotyczące materiałów i urządzeń zawarte w dokumentach przetargowych należy traktować jako jedne z możliwych, co oznacza możliwość zastosowania materiałów, urządzeń (w tym technologii) innych producentów o równoważnych parametrach, cechach i właściwościach.Ilekroć w niniejszej dokumentacji przedmiot zamówienia został określony przez wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia itp., jak również w przypadku gdy do opisu przedmiotu zamówienia zostały użyte normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia (nazwa handlowa, producent) itp. oznacza to, iż intencją Zamawiającego było przedstawienie „typu” towaru spełniającego wymagania
Zamawiającego, a co za tym idzie Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
W związku z tym, dopuszczalne jest zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego, które zagwarantuje nie gorsze normy, parametry i standardy techniczno-jakościowe oraz funkcjonalne opisane w przedmiocie zamówienia.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w złożonej ofercie, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez określenie jakiego zakresu (materiału) dotyczą oraz złożyć dokumenty dotyczące rozwiązania równoważnego zawierające dane techniczne, w celu wykazania równoważności. Jeżeli Wykonawca nie wykaże w ofercie równoważności materiałów, urządzeń (w tym
technologii) oraz nie załączy do oferty dokumentów potwierdzających spełnienia kryteriów dotyczących oceny równoważności określonych przez Zamawiającego to Zamawiający uzna, że Wykonawca nie zaoferował materiałów, urządzeń (w tym technologii) równoważnych.
Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt.2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający nie odrzuci oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Dopuszcza się składanie przedmiotowych środków tylko w przypadku zaoferowania
asortymentu równoważnego.
Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych. Ich
niezłożenie wraz z ofertą spowoduje odrzucenie oferty.
Dokumenty dot. równoważności powinny być sporządzone w języku polskim z uwzględnieniem § 5 w rozdziale XV SWZ i podpisane zgodnie z zapisami rozdziału XV SWZ.
Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale III oraz XIV SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferty cenowej zgodnie z załączonym drukiem „formularza oferty”, załącznik nr 1 doSWZ.
UWAGA: dokument dot. pkt 1 nie podlega uzupełnieniu i jego niezłożenie spowoduje odrzucenie oferty.
Dokumenty składane wraz z ofertą:
1) załącznik nr 2 do SWZ tj. oświadczenia wykonawcy/ wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, składane na podstawie art. 125
ust. 1 ustawy Pzp.
Niniejszy dokument składa i podpisuje na zasadach opisanych w rozdziale XV SWZ Wykonawca oraz każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeżeli dotyczy).
2) załącznik nr 3 do SWZ tj. oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 1 w zw. art. 125 ust. 5 ustawy Pzp.
Niniejszy dokument składa i podpisuje na zasadach opisanych w rozdziale XV SWZ podmiot udostępniający zasoby.
Wykonawca ww. dokument dołącza do swojej oferty, jeżeli przedmiot zamówienia publicznego zamierza wykonać przy pomocy podmiotu udostępniającego zasoby.
3) załącznik nr 6 tj. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
Niniejszy dokument składa i podpisuje na zasadach opisanych w rozdziale XV SWZ podmiot udostępniający zasoby.
Wykonawca ww. dokument dołącza do swojej oferty, jeżeli przedmiot zamówienia publicznego zamierza wykonać przy pomocy podmiotu udostępniającego zasoby.
Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale VII SWZ.
4) załącznik nr 7 do SWZ tj. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dotyczące realizacji zakresu przedmiotu zamówienia, przez poszczególnych wykonawców.
Niniejszy dokument podpisany na zasadach opisanych w rozdziale XV SWZ składa Wykonawca, jeżeli wspólnie z innymi Wykonawcami ubiega się o udzielenie zamówienia. Informacje zawarte są w rozdziale VIII SWZ.
5) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentacji.
Zamawiający nie będzie żądał przedmiotowego dokumentu o ile Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym dane umożliwiające dostęp do tego dokumentu tj. poprzez wskazanie dostępu do bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.
6) Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie własne o odbyciu wizji lokalnej.
7) Przedmiotowe środki dowodowe, muszą być złożone wraz z ofertą tylko w sytuacji
zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego, które zagwarantuje nie gorsze normy, parametry i standardy techniczno-jakościowe oraz funkcjonalne opisane w przedmiocie zamówienia. Dopuszczenie składania ofert równoważnych zostało opisana w rozdziale III, pkt 19 niniejszego SWZ.
Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale III i XIV SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale VIII SWZ, VIIIa) oraz XIV SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy rodzaj i zakres zmian umowy zawiera projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-09 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-09 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, zgodnie z Ustawą z dnia z 13 kwietnia 2022 r.(Dz.U.2022, poz. 835) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Informacje o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy znajdują się w rozdziale XXVI SWZ.
. Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej na obiekcie będącym
przedmiotem zamówienia.
Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej na obiekcie będącym przedmiotem zamówienia.
Zamawiający – KWP w Gdańsku wyznacza termin wizji lokalnej w dniu 25.09.2024 r., o godzinie 11:00. Spotkanie przed dyżurką KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23.
Osoba dokonująca wizji lokalnej przed rozpoczęciem winna wskazać jakiego Wykonawcę reprezentuje i posiadać przy sobie dowód tożsamości celem okazania.
Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony stosowny protokół, który potwierdzi udział w wizji przedstawicieli Wykonawców obecnych podczas wizji lokalnej.
Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie własne o odbyciu wizji lokalnej.
Zamawiający informuje, iż odrzuci ofertę Wykonawcy zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 u-Pzp, jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa komponentów, sensorów i modułów na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Dostawa sterowników programowalnych SPRECON produkcji firmy Sprecher wraz z osprzętem i oprogramowaniem.
- GUM2025ZP0029 - Dostawa sprzętu biomedycznego i laboratoryjnego w 6 pakietach
- Dostawa dźwigu osobowego do budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Chłopskiej 3
- 11/TP/2025 wymiana posadzki w hali sortowni
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.