Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00504887/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
DOSTOSOWANIE DO OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW KOJCÓW DLA PSÓW SŁUŻBOWYCH, ZLOKALIZOWANYCH
NA TERENIE KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W GDAŃSKU, PRZY UL. BISKUPIA 23
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 74 14 945/817 / 946
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTOSOWANIE DO OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW KOJCÓW DLA PSÓW SŁUŻBOWYCH, ZLOKALIZOWANYCHNA TERENIE KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W GDAŃSKU, PRZY UL. BISKUPIA 23
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83394c9e-7592-4c16-8255-fb83c4e04d2c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00559186
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00242011/44/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Dostosowanie do obowiązujących przepisów kojców dla psów służbowych,zlokalizowanych w KWP w Gdańsku przy ul. Biskupia 23
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504887
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 53/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są Roboty remontowe pn.: „Dostosowanie do obowiązujących przepisów kojców dla psów służbowych, zlokalizowanych na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku, przy ul. Biskupia 23 ”.
1. Przedmiot zamówienia
Roboty remontowe związane dostosowaniem do obowiązujących przepisów kojców dla psów służbowych, zlokalizowanych na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku, przy ul. Biskupia 23”, na działce budowlanej nr ew. 6/5; w obrębie nr 216S (716) - Miasta Gdańsk.
Przedmiotowy obiekt to parterowy, niepodpiwniczony budynek o konstrukcji mieszanej,
z konstrukcją dachu drewnianą pokrytą blachą ocynkowaną falistą.
Powierzchnia użytkowa budynku - 187,00 m2
Kubatura budynku ~ 459,00 m3
Powierzchnia użytkowa przeznaczona dla kojców dla psów 148,79 m2
W zakresie robót planuje się wykonanie robót ogólnobudowlanych, instalacji sanitarnych
i instalacji elektrycznych w obrębie powierzchni kojców (boksów) dla psów służbowych Policji z dostosowaniem ich do obowiązujących przepisów, w tym: rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dn. 25 maja 2023 r. w sprawie minimalnych warunków utrzymania poszczególnych gatunków zwierząt wykorzystywanych do celów rozrywkowych, widowiskowych, filmowych, sportowych i specjalnych. (Dz.U. 2023, poz.1091).
2. Ogólny zakres i sposób wykonania robót budowlano – instalacyjnych
Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania został określony
w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarach robót załączonych do SWZ.
Roboty muszą być wykonane poprawnie zgodnie z obowiązującymi przepisami budowlanymi, normami oraz ze współczesną sztuką budowlaną
i zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami BHP i Ustawy Prawo Budowlane wraz z rozporządzeniami wykonawczymi.
Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia ma charakter ryczałtowy.
Wykonawca jest zobowiązany dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia tj. wykonać pełen zakres robót, który jest konieczny
z punktu widzenia przepisów prawa, wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej,
a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności
i nieprzewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.
Zakres robót ogólnobudowlanych
• Roboty rozbiórkowe:
- demontaż wszystkich krat wejściowych do kojców;
- rozebranie ścianek działowych ( co druga w celu połączenia dwóch boksów w jeden);
- rozebranie ażurowego deskowania dźwigarów dachowych;
- rozebranie części płyty posadzki w celu wykonania ław pod zamurowanie otworów wejściowych (co drugi);
- demontaż rynien i rur spustowych;
- wywóz i utylizacja materiałów po robotach rozbiórkowych.
• Roboty budowlane:
- dostawa i montaż prefabrykowanych krat wejściowych do kojców wraz
z osprzętem (poidło obrotowe, miski ze stali nierdzewnej - 2szt);
- wykonanie ław fundamentowych i uzupełnienie ścianek z cegły pełnej / pustaków silikatowych;
- wykonanie niezbędnych izolacji poziomych;
- uzupełnienie tynków zewnętrznych na nowych ściankach;
- wykonanie wzmocnienia dźwigarów dachowych przez obustronne ich odeskowanie;
- impregnacja elementów drewnianych konstrukcji dachu;
- przygotowanie posadzki w kojcach przez frezowanie,
- gruntowanie istniejącej płyty i wykonanie nowej posadzki bezspoinowej, epoksydowej z cokolikami wys.20cm z fasetą;
- przygotowanie, gruntowanie ścian z dwukrotnym malowaniem;
- montaż rynien ø15 i rur spustowych ø12 z blachy stalowej ocynkowanej;
- oczyszczenie i dwukrotne malowanie stalowych słupków konstrukcji wsporczej przy okapie dachu;
- dostawa bud dla psów - Budy dla psa z przedsionkiem o wym. nie mniej niż. szer.160cm, dł. 200cm i wys. min. 80-95cm, o konstrukcji i materiale zapewniającym temperaturę wnętrza powyżej 0st.C, o pełnych ścianach stanowiących barierę przed wiatrem, z przedsionkiem stanowiącym 25-30% pow. budy, a wydzielone miejsce spania 70-75% pow., z przesłoną zasłaniającą otwór wejściowy w okresie zimowym z materiału izolacyjnego, o konstrukcji dachu która umożliwia jego mechaniczne podnoszenie lub zdejmowanie w celach porządkowych budy, Konstrukcja drewniana ocieplona wełną mineralna gr.5cm
• W kosztach pośrednich należy ująć wszystkie roboty związane
z prawidłowa organizacja placu budowy, ogrodzeniem i jego oznakowanie oraz wszystkie roboty tymczasowe i usługi zewnętrzne związane np. z utylizacją materiałów z rozbiórki, a także prace porządkowe w całym budynku po ukończeniu robót remontowych w zakresie przedmiotu zamówienia.
Zakres robót sanitarnych
Roboty rozbiórkowe i udrożnienie istniejącego rurociągu kanalizacyjnego :
- ręczne rozebranie posadzki betonowej wokół dwóch studni osadnikowych wpustów deszczowych i części koryta odwadniającego;
- ręczne rozebranie podbudowy betonowej wokół dwóch studni osadnikowych wpustów deszczowych i części koryta odwadniającego;
- udrożnienie i wyczyszczenie istniejącego rurociągu kanalizacyjnego specjalistycznym samochodem typu WUKO wraz z usunięciem i utylizacją osadu z rurociągu kanalizacyjnego.
- wywóz i utylizacja materiałów po robotach rozbiórkowych.
Roboty budowlane branży sanitarnej:
- wykonanie wykopów pod montaż dwóch studni osadnikowych DN 500;
- wbudowanie dwóch studni osadnikowych DN 500 i szczelne podłączenie do istniejącego rurociągu kanalizacyjnego;
- wbudowanie w istniejące betonowe koryta odwadniające dwóch wpustów krawężnikowo-ulicznych i montaż na wpustach zabezpieczenia (siatki o odpowiednich oczkach) przed przedostawaniem się do rurociągu nieczystości stałych i liści;
- wykonanie rurociągów z rur PCV DN 160 SN8 pomiędzy studniami osadnikowymi i wpustami krawężnikowo-ulicznymi;
- montaż na dwóch studniach osadnikowych kompletu elementów wyposażenia studni wraz z montażem żeliwnych włazów ściekowych i montażem koszy na nieczystości;
- montaż na zewnętrznej ścianie w pobliżu kojców dla psów dwóch zaworów czerpalnych mrozoodpornych i podłączenie do istniejącej instalacji wodociągowej wody zimnej.
Zakres robót branży instalacji elektrycznych
W zakres robót metodą „zaprojektuj i wybuduj” wchodzi wymiana instalacji oświetlenia ogólnego (zewnętrznego) kojców dla psów wraz z montażem podrozdzielnicy na podstawie wyprzedzająco wykonanej dokumentacji projektowej opracowanej na koszt Generalnego Wykonawcy robót, przez osobę posiadający wiedzę, doświadczenie oraz uprawnienia budowlane bez ograniczeń do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych, w zakresie projektowania i kierowania robotami budowlanymi do pełnienia funkcji projektanta i kierownika robót.
3. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
Roboty muszą być wykonane poprawnie zgodnie z podpisaną obustronnie umową, z obowiązującymi przepisami budowlanymi, normami oraz ze współczesną sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami BHP i Ustawy Prawo Budowlane wraz z rozporządzeniami wykonawczymi.
Wykonawca będzie stosował materiały dopuszczone do obrotu i stosowania
w budownictwie zgodnie z wymogami Ustawy Prawo Budowlane.
Materiały winny posiadać odpowiednie certyfikaty, deklaracje zgodności, być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach lub aprobatę techniczną. Materiały i zastosowane urządzenia muszą być
w I gatunku.
Przed zastosowaniem danego materiału Wykonawca winien otrzymać akceptację odpowiedniego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na podstawie przedstawionych aktualnych Aprobat Technicznych, Deklaracji Zgodności lub inny dokument dopuszczający wnioskowany materiał do obrotu
w budownictwie.
Dokumentacja powykonawcza i dokumenty odbiorowe winny zostać przekazane Zamawiającemu w wersji papierowej w 3 egzemplarzach na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru.
Wykonawca zobowiązuje się zorganizować plac budowy własnym staraniem i na własny koszt, zapewnić ochronę budowy, właściwe warunki bhp i ppoż. oraz utrzymać porządek na budowie.
Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia ma charakter ryczałtowy.
W kosztach pośrednich należy ująć wszystkie roboty związane z prawidłowa organizacja placu budowy, ogrodzeniem i jego oznakowanie oraz wszystkie roboty tymczasowe i usługi zewnętrzne związane np. z utylizacją materiałów
z rozbiórki, a także prace porządkowe w całym budynku po ukończeniu robót remontowych w zakresie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia wykonać pełen zakres robót, który jest konieczny
z punktu widzenia przepisów prawa, wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności
i nieprzewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.
Szczegółowe informacje dotyczące zakresu prac zawarte są w załącznikach:
- Nr 9 do SWZ – Przedmiary
- Nr 10 do SWZ – Rysunki
- nr 11 do SWZ - Specyfikacja STWiOR
Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu złożono jedną ofertę, której wartość przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365310,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365310,00 PLN
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie usługi służby przeciwpożarowej w budynku Muzeum II Wojny Światowej oraz na terenie zewnętrznym należącym do Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku przy plac Władysława Bartoszewskiego 1
- Monitoring foki szarej Halichoerus grypus w obszarze Natura 2000 Kaszubskie Klify PLH220072 w latach 2025-2028, w ramach projektu.
- Zabezpieczenie przed nieuprawnionym dostępem oraz zabezpieczenie konstrukcyjne i terenowe do budynków/pustostanów mieszkalnych i użytkowych, będących własnością Gminy Miasta Gdańsk w 2025 roku
- Wykonanie otworu studziennego nr 1B na terenie ujęcia wody pitnej Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. T. Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 13B/2024
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
- Dostawa videoekstensometru optycznego wyposażonego w moduł DIC dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej (ZP/267/005/D/2024)
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.