eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDOSTOSOWANIE DO OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW KOJCÓW DLA PSÓW SŁUŻBOWYCH, ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W GDAŃSKU, PRZY UL. BISKUPIA 23



Ogłoszenie z dnia 2024-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
DOSTOSOWANIE DO OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW KOJCÓW DLA PSÓW SŁUŻBOWYCH, ZLOKALIZOWANYCH
NA TERENIE KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W GDAŃSKU, PRZY UL. BISKUPIA 23

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 74 14 945/817 / 946

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTOSOWANIE DO OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW KOJCÓW DLA PSÓW SŁUŻBOWYCH, ZLOKALIZOWANYCH
NA TERENIE KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W GDAŃSKU, PRZY UL. BISKUPIA 23

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83394c9e-7592-4c16-8255-fb83c4e04d2c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00559186

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00242011/44/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Dostosowanie do obowiązujących przepisów kojców dla psów służbowych,zlokalizowanych w KWP w Gdańsku przy ul. Biskupia 23

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504887

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 53/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są Roboty remontowe pn.: „Dostosowanie do obowiązujących przepisów kojców dla psów służbowych, zlokalizowanych na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku, przy ul. Biskupia 23 ”.

1. Przedmiot zamówienia

Roboty remontowe związane dostosowaniem do obowiązujących przepisów kojców dla psów służbowych, zlokalizowanych na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku, przy ul. Biskupia 23”, na działce budowlanej nr ew. 6/5; w obrębie nr 216S (716) - Miasta Gdańsk.

Przedmiotowy obiekt to parterowy, niepodpiwniczony budynek o konstrukcji mieszanej,
z konstrukcją dachu drewnianą pokrytą blachą ocynkowaną falistą.

Powierzchnia użytkowa budynku - 187,00 m2
Kubatura budynku ~ 459,00 m3
Powierzchnia użytkowa przeznaczona dla kojców dla psów 148,79 m2

W zakresie robót planuje się wykonanie robót ogólnobudowlanych, instalacji sanitarnych
i instalacji elektrycznych w obrębie powierzchni kojców (boksów) dla psów służbowych Policji z dostosowaniem ich do obowiązujących przepisów, w tym: rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dn. 25 maja 2023 r. w sprawie minimalnych warunków utrzymania poszczególnych gatunków zwierząt wykorzystywanych do celów rozrywkowych, widowiskowych, filmowych, sportowych i specjalnych. (Dz.U. 2023, poz.1091).

2. Ogólny zakres i sposób wykonania robót budowlano – instalacyjnych

Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania został określony
w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarach robót załączonych do SWZ.
Roboty muszą być wykonane poprawnie zgodnie z obowiązującymi przepisami budowlanymi, normami oraz ze współczesną sztuką budowlaną
i zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami BHP i Ustawy Prawo Budowlane wraz z rozporządzeniami wykonawczymi.
Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia ma charakter ryczałtowy.
Wykonawca jest zobowiązany dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia tj. wykonać pełen zakres robót, który jest konieczny
z punktu widzenia przepisów prawa, wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej,
a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności
i nieprzewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.

 Zakres robót ogólnobudowlanych
• Roboty rozbiórkowe:
- demontaż wszystkich krat wejściowych do kojców;
- rozebranie ścianek działowych ( co druga w celu połączenia dwóch boksów w jeden);
- rozebranie ażurowego deskowania dźwigarów dachowych;
- rozebranie części płyty posadzki w celu wykonania ław pod zamurowanie otworów wejściowych (co drugi);
- demontaż rynien i rur spustowych;
- wywóz i utylizacja materiałów po robotach rozbiórkowych.

• Roboty budowlane:
- dostawa i montaż prefabrykowanych krat wejściowych do kojców wraz
z osprzętem (poidło obrotowe, miski ze stali nierdzewnej - 2szt);
- wykonanie ław fundamentowych i uzupełnienie ścianek z cegły pełnej / pustaków silikatowych;
- wykonanie niezbędnych izolacji poziomych;
- uzupełnienie tynków zewnętrznych na nowych ściankach;
- wykonanie wzmocnienia dźwigarów dachowych przez obustronne ich odeskowanie;
- impregnacja elementów drewnianych konstrukcji dachu;
- przygotowanie posadzki w kojcach przez frezowanie,
- gruntowanie istniejącej płyty i wykonanie nowej posadzki bezspoinowej, epoksydowej z cokolikami wys.20cm z fasetą;
- przygotowanie, gruntowanie ścian z dwukrotnym malowaniem;
- montaż rynien ø15 i rur spustowych ø12 z blachy stalowej ocynkowanej;
- oczyszczenie i dwukrotne malowanie stalowych słupków konstrukcji wsporczej przy okapie dachu;
- dostawa bud dla psów - Budy dla psa z przedsionkiem o wym. nie mniej niż. szer.160cm, dł. 200cm i wys. min. 80-95cm, o konstrukcji i materiale zapewniającym temperaturę wnętrza powyżej 0st.C, o pełnych ścianach stanowiących barierę przed wiatrem, z przedsionkiem stanowiącym 25-30% pow. budy, a wydzielone miejsce spania 70-75% pow., z przesłoną zasłaniającą otwór wejściowy w okresie zimowym z materiału izolacyjnego, o konstrukcji dachu która umożliwia jego mechaniczne podnoszenie lub zdejmowanie w celach porządkowych budy, Konstrukcja drewniana ocieplona wełną mineralna gr.5cm

• W kosztach pośrednich należy ująć wszystkie roboty związane
z prawidłowa organizacja placu budowy, ogrodzeniem i jego oznakowanie oraz wszystkie roboty tymczasowe i usługi zewnętrzne związane np. z utylizacją materiałów z rozbiórki, a także prace porządkowe w całym budynku po ukończeniu robót remontowych w zakresie przedmiotu zamówienia.

 Zakres robót sanitarnych
 Roboty rozbiórkowe i udrożnienie istniejącego rurociągu kanalizacyjnego :

- ręczne rozebranie posadzki betonowej wokół dwóch studni osadnikowych wpustów deszczowych i części koryta odwadniającego;
- ręczne rozebranie podbudowy betonowej wokół dwóch studni osadnikowych wpustów deszczowych i części koryta odwadniającego;
- udrożnienie i wyczyszczenie istniejącego rurociągu kanalizacyjnego specjalistycznym samochodem typu WUKO wraz z usunięciem i utylizacją osadu z rurociągu kanalizacyjnego.
- wywóz i utylizacja materiałów po robotach rozbiórkowych.
 Roboty budowlane branży sanitarnej:

- wykonanie wykopów pod montaż dwóch studni osadnikowych DN 500;
- wbudowanie dwóch studni osadnikowych DN 500 i szczelne podłączenie do istniejącego rurociągu kanalizacyjnego;
- wbudowanie w istniejące betonowe koryta odwadniające dwóch wpustów krawężnikowo-ulicznych i montaż na wpustach zabezpieczenia (siatki o odpowiednich oczkach) przed przedostawaniem się do rurociągu nieczystości stałych i liści;
- wykonanie rurociągów z rur PCV DN 160 SN8 pomiędzy studniami osadnikowymi i wpustami krawężnikowo-ulicznymi;
- montaż na dwóch studniach osadnikowych kompletu elementów wyposażenia studni wraz z montażem żeliwnych włazów ściekowych i montażem koszy na nieczystości;
- montaż na zewnętrznej ścianie w pobliżu kojców dla psów dwóch zaworów czerpalnych mrozoodpornych i podłączenie do istniejącej instalacji wodociągowej wody zimnej.
 Zakres robót branży instalacji elektrycznych
W zakres robót metodą „zaprojektuj i wybuduj” wchodzi wymiana instalacji oświetlenia ogólnego (zewnętrznego) kojców dla psów wraz z montażem podrozdzielnicy na podstawie wyprzedzająco wykonanej dokumentacji projektowej opracowanej na koszt Generalnego Wykonawcy robót, przez osobę posiadający wiedzę, doświadczenie oraz uprawnienia budowlane bez ograniczeń do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych, w zakresie projektowania i kierowania robotami budowlanymi do pełnienia funkcji projektanta i kierownika robót.
3. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.

 Roboty muszą być wykonane poprawnie zgodnie z podpisaną obustronnie umową, z obowiązującymi przepisami budowlanymi, normami oraz ze współczesną sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami BHP i Ustawy Prawo Budowlane wraz z rozporządzeniami wykonawczymi.
 Wykonawca będzie stosował materiały dopuszczone do obrotu i stosowania
w budownictwie zgodnie z wymogami Ustawy Prawo Budowlane.
 Materiały winny posiadać odpowiednie certyfikaty, deklaracje zgodności, być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach lub aprobatę techniczną. Materiały i zastosowane urządzenia muszą być
w I gatunku.
 Przed zastosowaniem danego materiału Wykonawca winien otrzymać akceptację odpowiedniego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na podstawie przedstawionych aktualnych Aprobat Technicznych, Deklaracji Zgodności lub inny dokument dopuszczający wnioskowany materiał do obrotu
w budownictwie.
 Dokumentacja powykonawcza i dokumenty odbiorowe winny zostać przekazane Zamawiającemu w wersji papierowej w 3 egzemplarzach na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru.
 Wykonawca zobowiązuje się zorganizować plac budowy własnym staraniem i na własny koszt, zapewnić ochronę budowy, właściwe warunki bhp i ppoż. oraz utrzymać porządek na budowie.
 Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia ma charakter ryczałtowy.
 W kosztach pośrednich należy ująć wszystkie roboty związane z prawidłowa organizacja placu budowy, ogrodzeniem i jego oznakowanie oraz wszystkie roboty tymczasowe i usługi zewnętrzne związane np. z utylizacją materiałów
z rozbiórki, a także prace porządkowe w całym budynku po ukończeniu robót remontowych w zakresie przedmiotu zamówienia.
 Wykonawca jest zobowiązany dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia wykonać pełen zakres robót, który jest konieczny
z punktu widzenia przepisów prawa, wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności
i nieprzewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.


Szczegółowe informacje dotyczące zakresu prac zawarte są w załącznikach:

- Nr 9 do SWZ – Przedmiary
- Nr 10 do SWZ – Rysunki
- nr 11 do SWZ - Specyfikacja STWiOR

Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale IV SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu złożono jedną ofertę, której wartość przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365310,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365310,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.