eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrace remontowo-modernizacyjne w projekcie Bio-Imaging Poland, w tym dostosowanie pomieszczeń laboratoryjnych do warunków niezbędnych dla infrastruktury bioobrazowania- w formule projektuj i buduj



Ogłoszenie z dnia 2024-09-18

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Prace remontowo-modernizacyjne w projekcie Bio-Imaging Poland, w tym dostosowanie pomieszczeń laboratoryjnych do warunków niezbędnych dla infrastruktury bioobrazowania- w formule projektuj i buduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 5892180

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

naukowo-badawcza i edukacyjna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace remontowo-modernizacyjne w projekcie Bio-Imaging Poland, w tym dostosowanie pomieszczeń laboratoryjnych do warunków niezbędnych dla infrastruktury bioobrazowania- w formule projektuj i buduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbfdaa89-b77f-4226-9b43-9c87af1bf3ce

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505033

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00568781/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Prace remontowo-modernizacyjne w projekcie Bio-Imaging Poland, w tym dostosowanie pomieszczeń laboratoryjnych do warunków niezbędnych dla infrastruktury bioobrazowania- w formule projektuj i buduj

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Krajowy Program Odbudowy, Przedsięwzięcie „Infrastruktura obrazowania biologicznego i biomedycznego – Bio-Imaging Poland” - KPOD.01.18-IW.03-0017/23

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/8dfef384-f45a-4e98-91f9-dcee5b6a87c2

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu odbywa się za pośrednictwem platformy e-usług e-ProPublico znajdującej się pod adresem: https://e-propublico.pl/ (adres strony internetowej prowadzonego postępowania znajduje się w pkt 3.1).
Komunikacja dotycząca podpisania umowy odbywać się za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres e-mail -Zamawiającego z pkt 1.5.9), adres e-mail -wskazany przez Wykonawcę).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.
Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ.
Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Biologii Doświadczalnej imienia Marcelego Nenckiego Polskiej Akademii Nauk. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o dzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że: udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZP-261-26/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-modernizacyjne w ramach Utworzenia Centrum Badań Translacyjnych Instytutu Nenckiego PAN poprzez optymalizację warunków użytkowania utworzonej infrastruktury bioobrazowania dla zapewnienia wiarygodności i powtarzalności uzyskiwanych wyników badań. Osiągnięte to będzie poprzez dostosowanie pomieszczeń laboratoryjnych do specyficznych potrzeb wyrafinowanej aparatury badawczej oraz elementów infrastruktury informatycznej, które będą się w nich znajdowały. Na realizację zadania składa się zaprojektowanie i wykonanie:
- remontu pomieszczeń laboratoryjnych mieszczących się na parterze Instytutu Nenckiego wraz z modernizacją/przebudową instalacji klimatyzacji, wentylacji wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej oraz wymianą peryferyjnych urządzeń grzewczych i klimatyzacyjnych w szczególności
• remont wraz z modernizacją pomieszczeń przeznaczonych dla mikroskopii elektronowej
• remont wraz z modernizacją pomieszczeń przeznaczonych pod prace z pozostałymi mikroskopami
• remont pomieszczeń badawczych związanych z w/w pomieszczeniami
• remont ciągów komunikacyjnych
- przeniesienie pomieszczeń serwerowni w piwnicy wraz z ich remontem i modernizacją z modernizacją instalacji wod.-kan. (zabezpieczenia pomieszczenia przed zalaniem z tych instalacji) praz modernizacją urządzeń grzewczych i klimatyzacyjnych
- modernizacja systemu wody lodowej wraz z wymianą agregatów wody lodowej o mocy zamontowanej 300 kW na nowe 2 jednostki w redundancji po min. 150 kW wraz z możliwością free coolingudo oraz zwiększenie ich mocy i wykonanie instalacji wody lodowej do instalacji do pomierzeń mikroskopów
- zakup i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej do 50 kWp na dachu budynku Instytutu.
- Zaprojektowaniu i wykonaniu przyłącza wody z drugiego kierunku do budynku głównego Instytutu wraz z modernizacją sieci wewnętrznej dla zapewnienia stałego ciśnienia wody dla prac mikroskopów
- Przeprojektowanie i wykonanie układu rezerwowego zasilania elektrycznego budynku dla potrzymania pracy mikroskopów oraz serwerowni wraz z uruchomieniem przyłącza
W ramach zadania należy uzyskać niezbędne uzgodnienia i pozwolenia dla przeprowadzenia prac remontowo-modernizacyjnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 350 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Stosowanie matematycznych obliczeń stanowi zasadę przy ocenie ofert. Waga danego kryterium równa się maksymalnej liczbie punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium. Punktacja obliczana jest w zaokrągleniu do setnych części punktu. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych w SWZ wzorów i zasad. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu w poszczególnych kryteriach, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1)
Warunek w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp w zw. z art. 115 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, dotyczący sytuacji finansowej:
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (jeden milion złotych).
Inne informacje:
-W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane ubezpieczenie OC na wskazaną kwotę może posiadać jeden z nich lub mogą tą kwotę wykazać wspólnie (kwoty OC mogą być sumowane).
-Jeżeli suma gwarancyjna na dokumencie ubezpieczenia określona będzie w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający przeliczy jej wartość według kursu średniego walut obcych NBP -tabela A z dnia ukazania się Ogłoszenia o zamówieniu.
2)
Warunek w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zw. z art. 116 ust. 1 ustawy Pzp -posiadanie doświadczenia
Wykonawca musi wykonać w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł brutto, polegającą na budowie nowego budynku lub przebudowie/rozbudowie/modernizacji/remoncie istniejącego budynku.
Wykonawca musi przedstawić dowody określające, czy roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informację o tym czy roboty zostały wykonane.
Inne informacje:
-Jeżeli Wykonawca będzie wykazywał doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, może się powołać na realizacje, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
-Jeżeli Wykonawca wykaże zamówienie realizowane za wynagrodzeniem wyrażonym w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie NBP-Tabela A z dnia ukazania się Ogłoszenia o zamówieniu.
3)
Warunek w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zw. z art. 116 ust. 1 ustawy Pzp -posiadanie wyksztalcenia kwalifikacji zawodowych, doświadczenia.
Wykonawca musi dysponować osobą Kierownika Budowy, która będzie brała udział w realizacji zamówienia, spełniającą następujące wymagania:
a) posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania/nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.);
b) (ii) posiada co najmniej 10 letnie doświadczenie (wykazane w ciągu ostatnich 10 lat) w zakresie kierowania/nadzorowania robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.), z czego co najmniej jedna robota budowlana zrealizowana w tym czasie polegała na budowie nowego budynku lub przebudowie/ rozbudowie/ modernizacji/ remoncie istniejącego budynku.
Inne informacje:
Zamawiający uzna warunek określony w tym punkcie za spełniony również w sytuacji dysponowania osobą, która posiada łącznie uprawnienia i doświadczenie wskazane w poszczególnych podpunktach od 3 do 8 warunków udziału, w dowolnej kombinacji.
4)
Warunek w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zw. z art. 116 ust. 1 ustawy Pzp -posiadanie wyksztalcenia kwalifikacji zawodowych, doświadczenia.
Wykonawca musi dysponować osobą Kierownika Robót Sanitarnych, która będzie brała udział w realizacji zamówienia, spełniającą następujące wymagania:
a) posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania/nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
b) posiada co najmniej 10 letnie doświadczenie w zakresie kierowania/nadzorowania robót
c) posiada doświadczenie przy montażu agregatów chłodniczych o mocy chłodniczej min. 150 kW .
Inne informacje:
Zamawiający uzna warunek określony w tym punkcie za spełniony również w sytuacji dysponowania osobą, która posiada łącznie uprawnienia i doświadczenie wskazane w poszczególnych podpunktach od 3 do 8 warunków udziału, w dowolnej kombinacji.
5)
Warunek w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zw. z art. 116 ust. 1 ustawy Pzp -posiadanie wyksztalcenia kwalifikacji zawodowych, doświadczenia.
Wykonawca musi dysponować osobą Projektanta, która będzie brała udział w realizacji zamówienia, spełniającą następujące wymagania:
a) posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej
b) posiada doświadczenie w tym zakresie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert dla co najmniej jednego zadania polegającego na budowie nowego budynku lub przebudowie/ rozbudowie/ modernizacji/ remoncie istniejącego budynku.
6)
Warunek w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zw. z art. 116 ust. 1 ustawy Pzp -posiadanie wyksztalcenia kwalifikacji zawodowych, doświadczenia.
Wykonawca musi dysponować osobą Projektanta Konstrukcji, która będzie brała udział w realizacji zamówienia, spełniającą następujące wymagania:
a) posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
b) posiada doświadczenie w tym zakresie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert dla co najmniej jednego zadania polegającego na budowie nowego budynku lub przebudowie/ rozbudowie/ modernizacji/ remoncie istniejącego budynku.
7)
Warunek w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zw. z art. 116 ust. 1 ustawy Pzp -posiadanie wyksztalcenia kwalifikacji zawodowych, doświadczenia.
Wykonawca musi dysponować osobą Projektanta instalacji elektrycznej, która będzie brała udział w realizacji zamówienia,
spełniającą następujące wymagania:
a) posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych,
b) posiada doświadczenie w tym zakresie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert dla co najmniej jednego zadania polegającego na budowie nowego budynku lub przebudowie/ rozbudowie/ modernizacji/ remoncie istniejącego budynku.
8)
Warunek w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zw. z art. 116 ust. 1 ustawy Pzp -posiadanie wyksztalcenia kwalifikacji zawodowych, doświadczenia.
Wykonawca musi dysponować osobą Projektanta instalacji sanitarnej, która będzie brała udział w realizacji zamówienia,
spełniającą następujące wymagania:
a) posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
b) posiada doświadczenie w tym zakresie co najmniej 10 lat od uzyskania uprawnień budowlanych
c) posiada doświadczenie przy projektowaniu instalacji wody lodowej z wykorzystaniem agregatów chłodniczych o mocy chłodniczej min. 150 kW .

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1)
Oświadczenie o aktualności
wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ.
Jest to Oświadczenia o aktualności informacji, zawartych w złożonym wraz z Ofertą Oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp, zwane dalej "Oświadczeniem o aktualności".

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)
Dowód posiadania odpowiedniego ubezpieczenia OC.
Należy złożyć dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, w przypadku polisy OC należy złożyć potwierdzenie jej opłacenia (o ile nie wynika to z treści polisy),
-jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych powyżej dokumentów, Wykonawca składa inne, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału
2)
formularz -Wykaz robót
-wzór wykazu stanowi załącznik do SWZ.
Jest to wykaz prac wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów to oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
-wskazane okresy liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania Ofert;
-jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy prac, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
3)
formularz -Wykaz osób
-wzór wykazu stanowi załącznik 13 do SWZ
Jest to wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oprócz wskazanych już w ogłoszeniu dokumentów, Wykonawca dołącza do wypełnionego Formularza Oferty wypełnione pozostałe formularze (są załącznikami do SWZ), zgodnie ze wskazaniami SWZ, tj.:
-Formularz -Informacja o podwykonawcach; jest to informacja dołączana do Oferty o wykonaniu zamówienia przy udziale podwykonawców lub samodzielnie (bez udziału podwykonawców).
-Formularz -Informacja o podatku; składany w przypadku powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
-Formularz -Informacja o utajnieniu; składany w przypadku gdy Wykonawca zastrzega poufność informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
-Formularz -Oświadczenie konsorcjantów; składane w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólni ubiegających się o zamówienie.
-Formularz -Zobowiązanie do udostępnienia zasobów; składane przez podmiot udostępniający Wykonawcy swoje zasoby w przypadku zaistnienia takiej sytuacji.
-Formularz -Oświadczenie z art. 125 ust. 5 ustawy Pzp udostępniającego zasoby; Jest to oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składane przez podmiot, który udostępnia Wykonawcy swoje zasoby.
-Pełnomocnictwo; do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, należy załączyć do oferty w przypadku gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 53 000,00 zł.
Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 4.10.2024 r. do godz. 11:00, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2023 r. poz. 462).
Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
Informacje dotyczące wnoszenia wadium znajdują się w SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-04 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy działającej pod adresem https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-04 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca przed przystąpieniem do sporządzenia oferty musi zapoznać się z treścią SWZ, która zawiera wszystkie informacje niezbędne do skutecznego złożenia Oferty.

Skrót „ustawa Pzp”, oznacza ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).

Skrót „SWZ” oznacza Specyfikację Warunków Zamówienia, która jest podstawowym dokumentem określającym zasady udzielania zamówienia i zostanie udostępniona na stronie prowadzonego postępowania po publikacji niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.