Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00505033/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
- 2024/BZP 00526639/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowo-modernizacyjne w projekcie Bio-Imaging Poland, w tym dostosowanie pomieszczeń laboratoryjnych do warunków niezbędnych dla infrastruktury bioobrazowania- w formule projektuj i buduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 5892180
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/8dfef384-f45a-4e98-91f9-dcee5b6a87c21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
naukowo-badawcza i edukacyjna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace remontowo-modernizacyjne w projekcie Bio-Imaging Poland, w tym dostosowanie pomieszczeń laboratoryjnych do warunków niezbędnych dla infrastruktury bioobrazowania- w formule projektuj i buduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbfdaa89-b77f-4226-9b43-9c87af1bf3ce
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596929
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00568781/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Prace remontowo-modernizacyjne w projekcie Bio-Imaging Poland, w tym dostosowanie pomieszczeń laboratoryjnych do warunków niezbędnych dla infrastruktury bioobrazowania- w formule projektuj i buduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Krajowy Program Odbudowy, Przedsięwzięcie „Infrastruktura obrazowania biologicznego i biomedycznego – Bio-Imaging Poland” - KPOD.01.18-IW.03-0017/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505033
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP-261-26/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3619820,18 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3551476,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-modernizacyjne w ramach Utworzenia Centrum Badań Translacyjnych Instytutu Nenckiego PAN poprzez optymalizację warunków użytkowania utworzonej infrastruktury bioobrazowania dla zapewnienia wiarygodności i powtarzalności uzyskiwanych wyników badań. Osiągnięte to będzie poprzez dostosowanie pomieszczeń laboratoryjnych do specyficznych potrzeb wyrafinowanej aparatury badawczej oraz elementów infrastruktury informatycznej, które będą się w nich znajdowały. Na realizację zadania składa się zaprojektowanie i wykonanie:
- remontu pomieszczeń laboratoryjnych mieszczących się na parterze Instytutu Nenckiego wraz z modernizacją/przebudową instalacji klimatyzacji, wentylacji wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej oraz wymianą peryferyjnych urządzeń grzewczych i klimatyzacyjnych w szczególności
• remont wraz z modernizacją pomieszczeń przeznaczonych dla mikroskopii elektronowej
• remont wraz z modernizacją pomieszczeń przeznaczonych pod prace z pozostałymi mikroskopami
• remont pomieszczeń badawczych związanych z w/w pomieszczeniami
• remont ciągów komunikacyjnych
- przeniesienie pomieszczeń serwerowni w piwnicy wraz z ich remontem i modernizacją z modernizacją instalacji wod.-kan. (zabezpieczenia pomieszczenia przed zalaniem z tych instalacji) praz modernizacją urządzeń grzewczych i klimatyzacyjnych
- modernizacja systemu wody lodowej wraz z wymianą agregatów wody lodowej o mocy zamontowanej 300 kW na nowe 2 jednostki w redundancji po min. 150 kW wraz z możliwością free coolingudo oraz zwiększenie ich mocy i wykonanie instalacji wody lodowej do instalacji do pomierzeń mikroskopów
- zakup i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej do 50 kWp na dachu budynku Instytutu.
- Zaprojektowaniu i wykonaniu przyłącza wody z drugiego kierunku do budynku głównego Instytutu wraz z modernizacją sieci wewnętrznej dla zapewnienia stałego ciśnienia wody dla prac mikroskopów
- Przeprojektowanie i wykonanie układu rezerwowego zasilania elektrycznego budynku dla potrzymania pracy mikroskopów oraz serwerowni wraz z uruchomieniem przyłącza
W ramach zadania należy uzyskać niezbędne uzgodnienia i pozwolenia dla przeprowadzenia prac remontowo-modernizacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4983960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5289000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4983960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: QUMAN sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382654990
7.3.3) Ulica: ul. Gościnna nr 7 lok. 23
7.3.4) Miejscowość: Blizne Łaszczyńskiego
7.3.5) Kod pocztowy: 05-082
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Części zamówienia; Roboty ogólnobudowlane, Instalacje elektryczne i teletechniczne, Roboty wod. – kan., Wentylacja. Nazwy podwykonawców nie są jeszcze znane.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4983960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 350 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.