eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockZakup sprzêtu medycznego jednorazowego - /2/



Og³oszenie z dnia 2023-11-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Zakup sprzêtu medycznego jednorazowego - /2/

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w P³ocku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610317845

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Narodowych Si³ Zbrojnych 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.7.) Numer telefonu: 242678400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wspritsplock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://wspritsplock.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wspritsplock

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzêtu medycznego jednorazowego - /2/

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-41cfe854-5df1-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00505223

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00014170/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Sukcesywny zakup sprzêtu i materia³ów medycznych jednorazowego u¿ytku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00430072

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZPiZI.261/05/D/23

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 546207,09 PLN

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 146169,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup sprzêtu do defibrylatora marki ZOLL i respiratora marki ParaPac.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33190000-8 - Ró¿ne urz±dzenia i produkty medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materia³y medyczne

33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

22993000-7 - Papier fotoczu³y, termoczu³y lub termograficzny i tektura

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 128169,90 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup czujników do karetki neonatologicznej

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33190000-8 - Ró¿ne urz±dzenia i produkty medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 18000 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Wykonawca dokona³ b³êdnych obliczeñ niemo¿liwych do skorygowania w pozycjach 7 i 8. W zwi±zku z powy¿szym Zamawiaj±cy na podstawie z³o¿onych dokumentów nie móg³ oceniæ za jak± cenê Wykonawca oferuje przedmiot zamówienia Zamawiaj±cy nie mia³ podstaw, aby wezwaæ Wykonawcê do wyja¶nieñ tre¶ci z³o¿onej oferty zgodnie z art. 223 ust. 1 ustawy Pzp poniewa¿ takie wyja¶nienia kreowa³yby now± tre¶æ oferty. Zamawiaj±cy nie mia³ równie¿ podstaw do poprawienia b³êdu jako oczywistej omy³ki rachunkowej.Oczywist± omy³k± rachunkow± jest omy³ka wynikaj±ca z b³êdnej operacji rachunkowej na liczbach. Stwierdzenie omy³ki mo¿e mieæ miejsce w sytuacji, w której przebieg dzia³ania matematycznego mo¿e byæ prze¶ledzony i na podstawie regu³ rz±dz±cych tym dzia³aniem mo¿liwe jest stwierdzenie b³êdu w jego wykonaniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 12960 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 12960 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12960 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMED S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001325900

7.3.3) Ulica: Dzialkowa 56

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-234

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 12960 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-08

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.