Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w Berejowie - Część I Remont świetlicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Niedźwiada
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019537
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niedźwiada-Kolonia 43
1.5.2.) Miejscowość: Niedźwiada
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-104
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@niedzwiada.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugniedzwiada.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b1ba500-f69d-4c65-8627-7afe206b2ca91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w Berejowie - Część I Remont świetlicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b1ba500-f69d-4c65-8627-7afe206b2ca9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505409
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
poddziałanie 19.2 Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na następującą operację: 1.2.1: TWORZENIE I ROZWÓJ OGÓLNODOSTĘPNEJ INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ LUB REKREACYJNEJ LUB KULTURALNEJ.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie z wolnej ręki przeprowadzono na podstawie na podstawie art. 305 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-e0deca45-366d-4e23-b81a-dd5bf908911d
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RL.271.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 151384,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w Berejowie - Część I Remont świetlicy.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
-demontaż parapetów wewnętrznych;
-demontaż stolarki drzwiowej – skrzydła;
-rozbiórka okładzin;
-rozbiórka starych gresów;
-rozbiórka podestu w sali głównej;
-wykucia nowych otworów drzwiowych;
- wykonanie tynków wewnętrznych cementowo – wapiennych kat. II, III i IV;
- wykonanie posadzki betonowej;
- posadzki płytkowe z kamieni sztucznych;
-rozbiórka ścianki między kuchnia a salą główną;
-rozbiórka pieca w kuchni;
-rozbiórka osprzętu instalacji wod-kan, elektrycznej;
- dostarczenie i montaż drzwi wewnętrznych aluminiowych;
- dostarczenie i montaż skrzydeł płytowych;
- dostarczenie i montażu skrzydeł płytowych i ościeżnicy metalowej – nowe otwory.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dawid Kosik Usługi Remontowo Budowlane MAXDOM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141985467
7.3.4) Miejscowość: Nowa Wola, nr 72A
7.3.5) Kod pocztowy: 21-107
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Dawid Kosik Usługi Remontowo Budowlane MAXDOM
jakie przetargi wygrała firma
Dawid Kosik Usługi Remontowo Budowlane MAXDOM
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107970,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Opalenicy wraz z zagospodarowaniem terenu
- Wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz budowa kompaktowego węzła cieplnego w budynku Zespołu Szkół Gastronomicznych nr 2 im. Prof. Odona Bujwida przy ul. Zamoyskiego 6 w Krakowie
- Remont budynku nr 34 w kompleksie przy ul. Nieświeskiej 56 w Warszawie
- Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku transportu i łączności wraz z jego przebudową i rozbudową z przeznaczeniem na Żłobek Gminny "Adelinek" w Adelinie
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.