Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00446330/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 im. kpt. Jana Drzewieckiego w Toruniu w okresie od dnia 01 grudnia 2023 r. do 31 lipca 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM.KPT.JANA DRZEWIECKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000205854
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 210
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp3torun@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp3.torun.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bccbb83e-6b74-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 im. kpt. Jana Drzewieckiego w Toruniu w okresie od dnia 01 grudnia 2023 r. do 31 lipca 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bccbb83e-6b74-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505477
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446330
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ocds-148610-bccbb83e-6b74-11ee-a60c-9ec5599dddc1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 320000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia: usługa społeczna polegająca na: świadczeniu usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczenia gorącego posiłków w postaci:
a) dwudaniowego obiadu i kompotu dla uczniów klas I-8 oraz pracowników (100 szt.);
b) trzech posiłków: śniadania, dwudaniowego obiadu i napoju (np. kompotu) oraz podwieczorka dla uczniów uczęszczających do oddziałów przedszkolnych ( 50 szt.),
w okresie od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż od 01 grudnia 2023 r. do 31 lipca 2024 r., z wyłączeniem dni wolnych ustawowo i przewidzianych w organizacji pracy szkoły, świąt, w łącznej ilości sztuk 24 000 posiłków dziennych (co stanowi iloczyn przyjętej przez Zamawiającego ilości osób korzystających z posiłków i dni oraz ilości dni żywieniowych tj. (zamówienie podstawowe) 150 osób x 160 dni żywieniowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
W przypadku, gdy nie zostanie złożona co najmniej jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu, postępowanie zostanie unieważnione.
Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień: Symbol Centralnej Klasyfikacji Produktów wg Wspólnego Słownika Zamówień:
Główny przedmiot: 55321000-6 Usługi przygotowania posiłków
Dodatkowe przedmioty: 55520000-1 Usługi dostarczenia posiłków
Miejsce realizacji zamówienia: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Toruniu, ul. Legionów 21, 87-100 Toruń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAR-TEK s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870524554
7.3.3) Ulica: ul. Mazowiecka, 63
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAR-TEK s.c. A. Stepaniuk, J. Stepaniuk
jakie przetargi wygrała firma
BAR-TEK s.c. A. Stepaniuk, J. Stepaniuk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-01 do 2024-07-31INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Remont ul. Poznańskiej w Toruniu
- Dostawa materiałów budowlanych
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Dostawa sukcesywna papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Jabłonna
- Dostawa narzędzi chirurgicznych z podziałem na 5 zadań.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie usług cateringowych ( 2 części).
- Usługi cateringowe na 2025 r. dla Przedszkola nr 445 w Warszawie.
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
- Świadczenie usługi żywienia realizowanej na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Warsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji w ramach realizacji projektu pn. "Pozytywna przyszłość PLUS. [...].*
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.