eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzyżówDostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego



Ogłoszenie z dnia 2024-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W STRZYŻOWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: PGKiM Strzyżów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690314362

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Południowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Strzyżów

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 17 276 11 03

1.5.8.) Numer faksu: +48 17 276 12 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkim.strzyzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.strzyzow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d633fcd8-5d17-4f5a-a914-a05ce59683b9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


przedsiębiorstwo komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d633fcd8-5d17-4f5a-a914-a05ce59683b9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505482

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046540/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa ciągnika rolniczego o mocy 100 KM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00470154

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/6/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 190000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego i serwis jednej sztuki fabrycznie nowego ciągnika rolniczego (zwanego dalej również pojazdem) o szczegółowych parametrach i wyposażeniu zgodnych ze specyfikacją zawartą w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania jakościowe i techniczne określone w SWZ oraz ma być zgodny z obwiązującymi w Polsce wymaganiami, normami i przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych wynikającymi z ustawy Prawo o ruchu drogowym.
3. Przedmiot zamówienia musi być kompletny i wolny od wszelkich wad fizycznych, konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych oraz prawnych. Pojazd nie może posiadać żadnych wad ukrytych, ma być sprawny technicznie i gotowy do podjęcia natychmiastowej pracy.
4. Wykonawca dostarczy ciągnik rolniczy w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00 wraz z kompletem dokumentów umożliwiających użytkowanie ciągnika na drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia pojazdu wraz z niezbędną dokumentacją do użytkowania przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem, w tym:
1) kompletną dokumentację niezbędną do zarejestrowania pojazdu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2) instrukcję obsługi w języku polskim,
3) książkę gwarancyjną i serwisową,
4) homologację końcową europejską lub dokument równoważny.
6. Wykonawca wraz z dostawą dostarczy pisemną gwarancję w języku polskim na kompletny pojazd.
7. Wszystkie wymienione w pkt 5 dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim lub przekazane Zamawiającemu wraz z ich tłumaczeniem na język polski.
8. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dokładnym terminie dostawy, nie później niż dwa dni przed planowaną dostawą.
9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty transportu przedmiotu zamówienia do miejsca realizacji zamówienia – loco siedziba Zamawiającego tj. 38-100 Strzyżów, ul. Południowa 3, jak również koszty ubezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas dostawy do siedziby Zamawiającego.
10. Wykonawca przyjmuje pełną odpowiedzialność za transport przedmiotu umowy, w szczególności z tytułu utraty lub uszkodzenia.
11. Dostawa pojazdu do wskazanego miejsca przez Zamawiającego realizowana będzie transportem Wykonawcy, na jego wyłączny koszt i ryzyko.
12. Dostawa pojazdu realizowana będzie odpowiednim środkiem transportu, gwarantującym zachowanie właściwej jakości oraz warunków dla przewożonego ładunku.
13. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
14. Określone parametry techniczne / funkcjonalne w SWZ stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, jakie musi spełnić dostarczony przez Wykonawcę przedmiot umowy.
15. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca w terminie nie później niż 7 dni od dnia dostawy zapewni pracownikom Zamawiającego (co najmniej 3 osoby) nieodpłatne szkolenie w siedzibie Zamawiającego, mające na celu przedstawienie zasad działania i możliwości wykorzystania funkcji pojazdu w praktyce.
16. Do odbioru kompletnego pojazdu Zamawiający powoła komisję, która oceni zgodność parametrów technicznych i eksploatacyjnych z warunkami określonymi w SWZ oraz w złożonej ofercie.
17. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin pojazdu przed dostawą przedmiotu zamówienia w celu sprawdzenia, czy pojazd spełnia wszystkie wymagania określone w ofercie.
18. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na przedmiot zamówienia liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi 12 miesięcy. W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych, za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu ponosi Wykonawca. Dłuższy okres gwarancji będzie dodatkowo punktowany przez Zamawiającego w kryterium oceny ofert.
19. Wszelkie koszty związane z wykonywaniem przeglądów serwisowych, w szczególności koszty pracy personelu wykonującego serwis oraz koszty wykorzystanych części eksploatacyjnych, są objęte ceną wynikającą z oferty Wykonawcy i w związku z powyższym przeglądy serwisowe będą wykonywane przez Wykonawcę bez dodatkowego wynagrodzenia.
20. Przebiegi międzyobsługowe nie mogą być krótsze niż co 300 mth lub co 12 miesięcy (w przypadku niewykonania przebiegu w motogodzinach).
21. Wykonawca powinien posiadać stacjonarny autoryzowany serwis w promieniu maksymalnie 50 km od siedziby Zamawiającego.
22. Warunki dodatkowe:
1) rozruch pojazdu w miejscu dostawy,
2) niezbędny zestaw narzędzi do codziennej obsługi pojazdu,
3) świadczenie serwisu w okresie gwarancji – reakcja serwisu w okresie gwarancji do 24 h.
23. Jeżeli przy opisie zamówienia wskazano na konkretne normy, znaki towarowe lub inne zwroty identyfikujące produkt – Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268755,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268755,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268755,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KISIEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 528769453

7.3.3) Ulica: UL. ŁYSICKA 1

7.3.4) Miejscowość: Górno

7.3.5) Kod pocztowy: 26-008

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268755,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.