Og³oszenie z dnia 2022-12-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00413637/01 - Og³oszenie z dnia 2022-10-27
- 2022/BZP 00422527/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-03
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦WIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH US£UG PRANIA
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192953946
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Styczniowego 9b
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-519
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ucmmit.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ucmmit.gdynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6813591.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH US£UG PRANIA2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d714032e-55e8-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00505550
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00413637/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 30/UCMMiT/TP-fn/2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowych us³ug prania wraz z dezynfekcj± bielizny szpitalnej i pozosta³ych asortymentów Zamawiaj±cego i z transportem asortymentu do jednostek organizacyjnych Zamawiaj±cego przy ul. Powstania Styczniowego 9b w Gdyni oraz wdro¿enie systemu RFID - systemu umo¿liwiaj±cego identyfikacjê asortymentu za pomoc± fal radiowych.
2. Szacunkowa liczba kilogramów prania i dezynfekcji asortymentu bêd±cego w³asno¶ci± Zamawiaj±cego wynosi 60.200.
3. Szacunkowa liczba sztuk oznakowania asortymentu bêd±cego w³asno¶ci± Zamawiaj±cego wynosi 3.200
4. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e zamówieniem podstawowym objête jest 70% ilo¶ci w ust. 3 i 4, a pozosta³e 30% objête jest prawem opcji, zgodnie z zapisami § 1 ust. 5 wzoru umowy.
5. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Wzór umowy z za³±cznikami:
a) Formularz asortymentowo - cenowy - za³. Nr 2 do wzoru umowy/umowy
b) Opis przedmiotu zamówienia - za³. Nr 3 do wzoru umowy/umowy
c) Wzór protoko³u zdawczego Zamawiaj±cego - za³. Nr 4 do wzoru umowy/umowy
d) Wykaz jednostek organizacyjnych objêtych us³ug± - za³. Nr 5 do wzoru umowy/umowy
e) Informator BHP dla firm zewnêtrznych - za³. Nr 6 do wzoru umowy/umowy
f) Instrukcja BHP - za³. Nr 7 do wzoru umowy/umowy
g) Klauzula informacyjna RODO - za³. Nr 8 do wzoru umowy/umowy
6. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Us³ugi odbierania prania
98315000-4 - Us³ugi prasowania
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 438462,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 438462,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 438462,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE sp. z o.o. – Lider Konsorcjum
Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: LAUNDRY SERVICE sp. z o.o. – Cz³onek Konsorcjum
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761627087
7.3.3) Ulica: BOJANOWSKA 2B
7.3.4) Miejscowo¶æ: SIERPC
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 438462,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Iluminacje ¶wi±teczne na trzech rondach dzielnicy Chwarzno - Wiczlino.
- Ochrona fizyczna ZMHT oraz ochrona fizyczna i techniczna budynków administrowanych przez ZBiLK w Gdyni.
- Dostawa sprzêtu/artyku³ów sportowego/ych dla potrzeb Gdyñskiego Centrum Sportu
- SUKCESYWNE DOSTAWY JAJ
- Wykonanie us³ugi prania wodnego i czyszczenia chemicznego w 2025 r.
- Wykonanie dokumentacji projektowej "Przebudowy pomieszczeñ WZNJ znajduj±cych siê na poziomie 400 budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni",
wiêcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe ¶wiadczenie us³ug pralniczych dla wszystkich jednostek UKEN.
- Wykonanie us³ug pralniczych dla Szkolnego Schroniska M³odzie¿owego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Ko¶ciuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. ¯o³nierskiej 13b
- Us³uga prania i czyszczenia chemicznego oraz us³ugê dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek bêd±cych na jej zaopatrzeniu w 2025 r.
- Us³ugi prania bielizny szpitalnej i odzie¿y ochronnej
- PRANIE BIELIZNY SZPITALNEJ I MATERACY WRAZ Z TRANSPORTEM
- Wykonanie us³ugi prania wodnego i czyszczenia chemicznego w 2025 r.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.