Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00402748/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Przywilcz i Łysakowo, przebudowa sieci wodociągowej w m. Łysakowo i budowa sieci wodociągowej w m. Strzelnia, gm. Grudusk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grudusk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378108
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ciechanowska 54
1.5.2.) Miejscowość: Grudusk
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-460
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 236715012
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@grudusk.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grudusk.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://grudusk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Przywilcz i Łysakowo, przebudowa sieci wodociągowej w m. Łysakowo i budowa sieci wodociągowej w m. Strzelnia, gm. Grudusk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4cdc9f8-378c-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505795
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002441/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Przywilcz i Łysakowo, przebudowa sieci wodociągowej w m. Łysakowo i budowa sieci wodociągowej w m. Strzelnia, gm. Grudusk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402748
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP-6/6/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6544393,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w systemie „zaprojektuj i wybuduj” jest:
a) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Przywilcz oraz Łysakowo, gmina Grudusk. Sieć kanalizacji sanitarnej będzie usytuowana w pasie drogowym dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich, na terenie działek zabudowanych budynkami mieszkalnymi i gospodarczymi, na terenie użytków rolnych. Orientacyjna trasa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz ciśnieniowej zgodnie z załącznikiem graficznym nr Zadanie I -PT01, Zadanie I – PT02, Załącznik I – PT03.
b) Budowa i przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Łysakowo, gmina Grudusk. Sieć wodociągowa będzie usytuowana w pasie drogowym dróg gminnych, powiatowych, na terenie działek zabudowanych budynkami mieszkalnymi i gospodarczymi. Orientacyjna trasa sieci wodociągowej zgodnie z załącznikiem graficznym nr Zadanie II – PT01.
c) Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Strzelania, gmina Grudusk. Sieć wodociągowa będzie usytuowana w pasie drogowym drogi gminnej, na terenie działek zabudowanych budynkami gospodarczymi, na terenie użytków rolnych. Orientacyjna trasa sieci wodociągowej zgodnie z załącznikiem graficznym nr Zadanie III – PT01.
2. Zakres przedmiotu zamówienia dla każdego z wyżej wymienionych zadań obejmuje w szczególności:
a) Opracowanie projektu budowlanego zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 11.09.2020 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,( Dz. U. 2022, poz. 1679); w skład którego wchodzi:
b) Projekt Zagospodarowania Terenu - 4 egz.
c) Projekt Architektoniczno-Budowlany - 4 egz.
d) Projekt Techniczny - 4 egz.
e) Zakres projektu technicznego musi uwzględniać stopień skomplikowania robót budowlanych, specyfiki i charakteru obiektów budowlanych, warunków ochrony przeciwpożarowej w celu wykonania robót objętych niniejszym Programem Funkcjonalno-Użytkowym;
f) uzyskanie wymaganych przepisami (nie będących w posiadaniu przez Zamawiającego) uzgodnień, opinii, warunków i decyzji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę lub dokonania zgłoszenia wykonania robót budowlanych lub uzyskanie decyzji zamiennych będących w posiadaniu przez Zamawiającego uzyskanych zgód, opinii, warunków, decyzji załączonych do Programu Funkcjonalno-Użytkowego;
g) Opracowanie Projektu Czasowej Organizacji Ruchu Drogowego - 3 egz
h) Opracowanie projektów branżowych przebudowy kolizji (w przypadku kiedy będą wymagane)
i) wykonanie opinii geotechnicznej, badań podłoża gruntowego, projektu geotechnicznego w zakresie niezbędnym do wykonania zamierzenia budowlanego (jeżeli opracowana do potrzeb niniejszego PFU opinia geotechniczna, badania podłoża gruntowego, projekt geotechniczny wykonawca uzna za niewystarczające);- 2 egz.
j) wykonanie robót budowlano-montażowych i instalacyjnych, odtworzeniowych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową, (łącznie z dostawą, montażem materiałów i urządzeń oraz elementowa wchodzących w skład obiektów , przełączeniem projektowanych przyłączy do przyłączy istniejących, odtworzeniem terenu do stanu pierwotnego, uruchomieniem przepompowni ścieków oraz zgłoszeniem zakończenia robót budowlanych lub uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie w PINB Ciechanów ( w przypadku kiedy będzie wymagane);
k) zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej wraz z wytyczeniem obiektów i kolizji w terenie, wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;
l) opracowanie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej w zakresie niezbędnym do przekazania wybudowanych obiektów do eksploatacji oraz użytkowania (projekt powykonawczy, protokoły z prób szczelności, protokoły z zagęszczenia podsypki, obsypki rurociągów, protokoły z płukania sieci, protokoły z badań bakteriologicznych ( sieci wodociągowe), protokoły z zajęcia i odbioru pasa drogowego dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich, karty materiałowe zastosowanych materiałów i urządzeń, dokumentację techniczno-ruchową wbudowanych urządzeń, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia zakończenia budowy lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie w PINB Ciechanów, - 2 egz.
m) przekazanie Zamawiającemu wersji elektronicznej ww. dokumentacji - 1 egz.
n) udzielenie gwarancji na wykonane roboty budowalno-montażowe w zakresie określonym w SWZ.
3. Planowana inwestycja w postaci zaprojektowania i wykonania robót budowlanych związanych z budową sieci wodociągowych i sieci kanalizacji sanitarnej powinna być realizowana w oparciu o podstawowe wymagania, które zapewnią jej prawidłowe właściwości funkcjonalno-użytkowe:
•Jako podstawę wykonania robót należy przyjąć założenia i wymagania przedstawione w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, które pod względem technicznym pozwolą uzyskać spodziewany efekt inwestycji;
•Obowiązkiem Wykonawcy jest objęcie zasięgiem sieci kanalizacyjnej i wodociągowej jak największą liczbę mieszkańców w celu uzyskania założonego efektu ekologicznego i społecznego;
•Zastosowane materiały oraz jakość wykonanych robót powinny zapewniać wysoką trwałość i niezawodność budowanych sieci i urządzeń. Powinny również uwzględniać możliwość bezawaryjnej ich pracy w zmiennych warunkach eksploatacyjnych, możliwych do przewidzenia na etapie projektowania i wykonania robót budowlanych;
•Wszystkie wykorzystane materiały oraz rozwiązania techniczne muszą uzyskać akceptację Zamawiającego;
•Wszystkie zaproponowane materiały powinny być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem (w tym w szczególności Prawem budowlanym i Ustawą o wyrobach budowlanych) i posiadać wymagane prawem deklaracje lub certyfikaty zgodności i oznakowanie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia PFU, przedmiary– załącznik Nr 6 do SWZ,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45000000-7 - Roboty budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6765000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11655472,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6765000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "PLAST-BUD" Zofia i Kazimierz Olszewscy Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661883482
7.3.3) Ulica: Bielińska
7.3.4) Miejscowość: Ciechanów
7.3.5) Kod pocztowy: 06-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PLAST-BUD" ZOFIA I KAZIMIERZ OLSZEWSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PLAST-BUD" ZOFIA I KAZIMIERZ OLSZEWSCY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6765000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktualizacja i adaptacja posiadanej dokumentacji projektowej dla nowego zamierzenia inwestycyjnego pn. "Budowa budynków mieszkalnych, wielorodzinnych w Goleniowie przy ul. Wytwórczej - etap III i IV"
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- Oczyszczanie miasta Chełmży
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.