Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00448110/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Dukla w 2023 roku oraz zimowe utrzymanie ulic, chodników i kratek kanalizacji deszczowej w obrębie miasta Dukla w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DUKLA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440531
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Trakt Węgierski 11
1.5.2.) Miejscowość: Dukla
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@dukla.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dukla.pl//
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4ce2429d-6cde-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Dukla w 2023 roku oraz zimowe utrzymanie ulic, chodników i kratek kanalizacji deszczowej w obrębie miasta Dukla w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ce2429d-6cde-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00506610
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00448110
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OI.271.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 108000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg ma na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego, wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość oraz opady śniegu.Zakres robót obejmuje:
1) Odśnieżanie pługiem jezdni drogowej na całej szerokości.
2) Posypywanie jezdni drogowym materiałem uszorstniającym przy użyciu piaskarki
lub rozrzutnika umieszczonego na pojeździe.
3) Odśnieżanie pługiem jezdni drogi z równoczesnym jej posypywaniem przy użyciu piaskarki lub rozrzutnika umieszczonego na pojeździe.
REJON I:
1) Nadole - droga gminna Nr 114514 R przez wieś ok.0,670 km, drogi wewnętrzne: łącznie odcinki ok. 2,000 km.
2) Lipowica - drogi wewnętrzne od drogi krajowej w kierunku zabudowań, łącznie odcinki ok. 1,600 km.
3) Zboiska – drogi wewnętrzne: tzw. „stara droga” ok. 0,250 km, drogi dojazdowe od drogi krajowej do zabudowań „ok. 1,000 km.
4) Cergowa – droga gminna Nr 114527 R Cergowa - przez wieś ok. 1,505 km, droga gminna Nr 114523 R Cergowa - Zboiska ok. 1,404 km, drogi wewnętrzne: do ŚDŚ i osiedlowe byłego Igloopolu, wewnętrzne do zabudowań ok. 2,000 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg ma na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego, wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość oraz opady śniegu.Zakres robót obejmuje:
1) Odśnieżanie pługiem jezdni drogowej na całej szerokości.
2) Posypywanie jezdni drogowym materiałem uszorstniającym przy użyciu piaskarki
lub rozrzutnika umieszczonego na pojeździe.
3) Odśnieżanie pługiem jezdni drogi z równoczesnym jej posypywaniem przy użyciu piaskarki lub rozrzutnika umieszczonego na pojeździe.
REJON II:
1) Równe – drogi gminne: Nr 114509 R ul. Zenona Staronia ok. 2,461 km, droga gminna Nr 114508 R ul. Dworska ok. 0,479 km, Nr 114551 R ul. Akacjowa ok. 0,285 km,
drogi wewnętrzne: ul. Tartaczna ok. 0,200 km, łącznik ul. Zenona Staronia z ul.
Długą ok. 0,270 km, dojazd do remizy OSP ok. 0,050 km, ul. Pocztowa ok. 0,300 km.
2) Wietrzno – droga gminna: Nr 114506 R przez wieś k/DL ok. 1,791 km,
Nr 114550 R „do szkoły” ok. 0,754 km, drogi wewnętrzne:, dojazd do remizy OSP
ok. 0,020 km, dojazd do przysiółka „Sośniny”, „na Banię” ok. 2,000 km.
3) Łęki Dukielskie – drogi gminne: Nr 114503 R Zapłocie ok. 3,653 km, Nr 114504 R Łęki Dukielskie – Pałacówka ok. 3,354 km, Nr 114505 R Zboiska - Łazy ok. 1,605 km, drogi wewnętrzne ok. 1,000 km.
4) Łęki Dukielskie – Myszkowskie drogi gminne: Nr 114501 R ok.1,658 km, Nr 114502 R Łęki Dukielskie – Kobylany ok. 0,513 km, drogi wewnętrzne – 0,200 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 23500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg ma na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego, wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość oraz opady śniegu.Zakres robót obejmuje:
1) Odśnieżanie pługiem jezdni drogowej na całej szerokości.
2) Posypywanie jezdni drogowym materiałem uszorstniającym przy użyciu piaskarki
lub rozrzutnika umieszczonego na pojeździe.
3) Odśnieżanie pługiem jezdni drogi z równoczesnym jej posypywaniem przy użyciu piaskarki lub rozrzutnika umieszczonego na pojeździe.
REJON III:
1) Teodorówka – droga gminna: Nr 114513 R „Wzgórze 534” ok. 2,824 km, drogi wewnętrzne do zabudowań ok. 2,000 km,
2) Głojsce - drogi gminne: Nr 114510 R ul. Nadbrzeżna i Ogrodowa ok. 2,238 km, dojazd do remizy OSP i DL ok. 0,100 km, plac manewrowy dla autobusów – 200 m2, drogi wewnętrzne do zabudowań ok. 0,500 km.
3) Iwla - droga gminna: Nr 114512 R droga przez wieś ok.1,439 km, drogi wewnętrzne: droga k/cmentarza - do przysiółka Helenówka ok. 1,500 km, dojazd do remizy OSP ok. 0,050 km, pozostałe drogi wewnętrzne dojazdowe na odcinku ok. 1,000 km.
4) Chyrowa – droga gminna: Nr 114532 R droga przez wieś, odcinek ok. 2,324 km.
5) Olchowiec – drogi wewnętrzne: Kolonia ok. 3,000 km, plac postojowy przy DL 100 m2, droga gminna w Ropiance Nr 114533 R odcinek ok. 0,200 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg ma na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego, wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość oraz opady śniegu.Zakres robót obejmuje:
1) Odśnieżanie pługiem jezdni drogowej na całej szerokości.
2) Posypywanie jezdni drogowym materiałem uszorstniającym przy użyciu piaskarki
lub rozrzutnika umieszczonego na pojeździe.
3) Odśnieżanie pługiem jezdni drogi z równoczesnym jej posypywaniem przy użyciu piaskarki lub rozrzutnika umieszczonego na pojeździe.
REJON IV:
1) Mszana – drogi wewnętrzne: osiedlowe „byłego Igloopolu”, droga wewnętrzna w kierunku „P. Zięby” i plac na przystanku autobusowym” droga wewnętrzna w kierunku „P. Cyglera” - łącznie odcinek ok. 2,000 km.
2) Tylawa – droga gminna: Nr 114534 R Tylawa SKR ok.0,229 km dojazdowa do szkoły i plac zajezdni ok. 0,060 km, drogi wewnętrzne „za kościołem” ok. 0,260 km, droga na Drymak ok. 0,700 km, droga w kierunku Smerecznego ok. 0,300 km;
3) Barwinek – drogi wewnętrzne: w kierunku „byłej Strażnicy” ok. 0,700 km, droga Barwinek – Zyndranowa „do zabudowań” ok. 0,600 km, dojazd do DL – ok. 200 m2.
4) Zyndranowa – drogi wewnętrzne: droga „za rzeką” ok. 1,5 km droga „w kierunku cmentarza” ok. 0,200 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg ma na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego, wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość oraz opady śniegu.Zakres robót obejmuje:
1) Odśnieżanie pługiem jezdni drogowej na całej szerokości.
2) Posypywanie jezdni drogowym materiałem uszorstniającym przy użyciu piaskarki
lub rozrzutnika umieszczonego na pojeździe.
3) Odśnieżanie pługiem jezdni drogi z równoczesnym jej posypywaniem przy użyciu piaskarki lub rozrzutnika umieszczonego na pojeździe.
REJON V:
1) Nowa Wieś – droga gminna przez wieś ok. 1,350 km.
2) Zawadka Rymanowska – droga gminna Nr 114552 „do byłego Igloopolu” odcinek 2,000 km, droga wewnętrzna „za mostem” w kierunku Lubatowej odc. ok. 700 mb, droga dojazdowa do kościoła ok. 0,200 km”.
3) Trzciana – droga wewnętrzna od DK 19 w kierunku kościoła ok. 0,200 km, w razie potrzeby inne drogi wewnętrzne (gminne) dojazdowe do zabudowań na odcinku ok. 0,500 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 7500,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg ma na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego, wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość oraz opady śniegu.Zakres robót obejmuje:
1) Odśnieżanie pługiem jezdni drogowej na całej szerokości.
2) Posypywanie jezdni drogowym materiałem uszorstniającym przy użyciu piaskarki
lub rozrzutnika umieszczonego na pojeździe.
3) Odśnieżanie pługiem jezdni drogi z równoczesnym jej posypywaniem przy użyciu piaskarki lub rozrzutnika umieszczonego na pojeździe.
REJON VI:
1) Jasionka - droga gminna przez wieś Nr 114526 R (3,161 km), Nr 114548 R droga do szkoły ok.0,163 km, Nr 114549 R droga k/kościoła ok. 0,582 km, dojazd do remizy OSP ok. 0,050 km, drogi wewnętrzne dojazdowe do zabudowań na odcinku ok. 1,500 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 5000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg ma na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego, wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość oraz opady śniegu.Zakres robót obejmuje:
1) Odśnieżanie pługiem jezdni drogowej na całej szerokości.
2) Posypywanie jezdni drogowym materiałem uszorstniającym przy użyciu piaskarki
lub rozrzutnika umieszczonego na pojeździe.
3) Odśnieżanie pługiem jezdni drogi z równoczesnym jej posypywaniem przy użyciu piaskarki lub rozrzutnika umieszczonego na pojeździe.
Rejon VII
Zimowe utrzymanie ulic, chodników i kratek kanalizacji deszczowej w obrębie miasta Dukli w 2023 roku
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 32000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 459,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 459,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 459,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Bogacz Usługi Rolnicze i Transportowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520631577
7.3.3) Ulica: Nadole 14
7.3.4) Miejscowość: Dukla
7.3.5) Kod pocztowy: 38-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Maciej Bogacz Usługi Rolnicze i Transportowe
jakie przetargi wygrała firma
Maciej Bogacz Usługi Rolnicze i Transportowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 380,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Leśne - Transportowe - Budownictwo Bronisław Dubis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6841004488
7.3.4) Miejscowość: Zyndanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 38-454
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans-Bis sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370183407
7.3.3) Ulica: Lubatowa
7.3.4) Miejscowość: Iwonicz-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 38-440
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarka Komunalna i Mieszkaniowa w Dukli Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6840000726
7.3.3) Ulica: Parkowa 5
7.3.4) Miejscowość: Dukla
7.3.5) Kod pocztowy: 38-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI DUKLA
więcej: przetargi DUKLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i Gminy Łochów
- Usługa sprzątania pomieszczeń Starostwa Powiatowego w Szczytnie wraz z przyległym terenem
- Odśnieżanie dróg gminnych i powiatowych, chodników i ścieżek rowerowych oraz zwalczanie gołoledzi na terenie gminy Sośnie w roku 2025
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych oraz terenów zewnętrznych w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w okresie 3 miesięcy, znak sprawy: AEZ/S-161/2024
- Realizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej i parkingach typu P&R na terenie gminy Wieliczka
- ZIMOWE OCZYSZCZANIE CHODNIKÓW, PARKINGÓW, PLACÓW I PRZYSTANKÓW KOMUNIKACYJNYCH ORAZ OPRÓŻNIANIE KOSZY W 2025 ROKU.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.