Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00408888/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach Projektu Cyfrowa Gmina
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sobótka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Sobótka
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-050
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sobotka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sobotka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sobotka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach Projektu Cyfrowa Gmina2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81613978-5451-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00506743
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019896/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Cyfrowa Gmina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest finansowane ze środków Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego” Cyfrowa Gmina”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00408888/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiGK.271.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Stacje robocze +drukarki+UPSPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą „Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach Projektu Cyfrowa Gmina”. Na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający otrzymał grant w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, oryginalnego oraz nieeksploatowanego wcześniej sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.
2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia :
Dla części 1.; Komputer stacjonarny (12 sztuk), Komputer przenośny (1 sztuka), Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe (1 sztuka), Urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne (2 sztuka), Zasilacz awaryjny UPS (1 sztuka)-szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w załączniku nr 8 do SWZ
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych. Wykonawca ma obowiązek wydania dokumentacji dotyczącej dostarczanego przedmiotu zamówienia np. atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi, dokumentów gwarancyjnych, deklaracji zgodności CE.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30216110-0 - Skanery komputerowe
48620000-0 - Systemy operacyjne
30232110-8 - Drukarki laserowe
30121000-3 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.5.5.) Wartość części: 44200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Urządzenia sieciowe-UTM+ switcheDla części 2.; urządzenia brzegowego UTM wraz z minimum 3-letnią licencją na korzystanie z aktualnych baz funkcji ochronnych producenta i serwisów (1 sztuka), Przełącznik zarządzalny L2+ JetStream, 48 portów gigabitowych, 4 sloty SFP+ 10GE (1 sztuka), Przełącznik zarządzalny L2+ JetStream, 24 porty gigabitowe, 4 sloty SFP+ 10 GE. (1 sztuka), - szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w załączniku nr 9 do SWZ
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą „Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach Projektu Cyfrowa Gmina”. Na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający otrzymał grant w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, oryginalnego oraz nieeksploatowanego wcześniej sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych. Wykonawca ma obowiązek wydania dokumentacji dotyczącej dostarczanego przedmiotu zamówienia np. atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi, dokumentów gwarancyjnych, deklaracji zgodności CE.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31214100-0 - Przełączniki
4.5.5.) Wartość części: 13707,81 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. System do automatycznej archiwizacji- Macierz+ backupDla części 3.; Serwer plików – NAS (kompaktowy, skalowalny, minimum 4-kieszeniowy serwer NAS do montażu w stelażu o wysokości 1U + dwa serwerowe dyski twarde o pojemności minimum 10TB, System backupu dla 51 komputerów i 3 serwerów fizycznych- szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w załączniku nr10 do SWZPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą „Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach Projektu Cyfrowa Gmina”. Na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający otrzymał grant w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, oryginalnego oraz nieeksploatowanego wcześniej sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych. Wykonawca ma obowiązek wydania dokumentacji dotyczącej dostarczanego przedmiotu zamówienia np. atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi, dokumentów gwarancyjnych, deklaracji zgodności CE.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
4.5.5.) Wartość części: 19393,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 ust. 1 oraz ust 3, art. 259 oraz art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzieleniu zamówienia w części 1- „Stacje robocze +drukarki+ UPS” jak również w części 3-„System do automatycznej archiwizacji- Macierz+ backup”
Uzasadnienie:
Zgodnie z art. 255 ust. 3 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W dniu 02.11.2022 r. Zamawiający podał kwoty jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: zad. 1-54 366,00 zł brutto W zadaniu nr 1 wpłynęły 2 oferty:
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71241,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87207,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16006,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16006,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16006,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vida Andrzej Tarasek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6511541295
7.3.3) Ulica: ul .K.I. Gałczyńskiego 18
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-587
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1600653 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zadaniu nr 3 nie złożono oferty:
Zgodnie z art. 255 ust 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli :
- nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający nie dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Cyberbezpieczny Samorząd" - zakup wraz z dostawą sprzętu do UG Kluczewsko oraz GOPS w Kluczewsku - etap I
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Dostawa 9 szt. serwerów NAS z dyskami dla Urzędu Miasta w Redzie i jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.