eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup systemu do zarządzania informacjami i zdarzeniami bezpieczeństwa



Ogłoszenie z dnia 2024-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup systemu do zarządzania informacjami i zdarzeniami bezpieczeństwa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 527332079

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wspólna 1/3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-529

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mnisw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nauka/zamowienia-publiczne4

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia-mnisw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


nauka i szkolnictwo wyższe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup systemu do zarządzania informacjami i zdarzeniami bezpieczeństwa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84ed2cc6-84b0-4c42-af19-e52099711c26

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506798

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00228418/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup systemu do zarządzania informacjami i zdarzeniami bezpieczeństwa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461504

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BDG-WZP.261.10.2024.MR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa systemu do zarządzania informacjami i zdarzeniami bezpieczeństwa typu SIEM (Security Information and Event Management). Na przedmiot zamówienia składa się:
1) dostawa Systemu, udzielenie Zamawiającemu licencji do korzystania z Systemu oraz wdrożenie Systemu i dostosowanie Systemu do potrzeb Zamawiającego, a także sporządzenie dokumentacji powdrożeniowej oraz przedstawienie do zatwierdzenia przez Zamawiającego testów akceptacyjnych dla oceny funkcjonowania Systemu;
2) zapewnienie usługi wsparcia technicznego producenta dla Systemu na poziomie odpowiadającym wymaganiom Zamawiającego przez okres sześćdziesięciu (60) miesięcy;
3) zapewnienie usługi utrzymania Systemu przez Wykonawcę przez okres dwunastu (12) miesięcy;
4) przeszkolenie administratorów Zamawiającego z wdrożonego Systemu:
a) szkolenie nr 1,
b) szkolenie nr 2;
5) udzielenie gwarancji na System oraz gwarancji na produkty będące wynikiem zapewnienia usługi wsparcia technicznego producenta dla Systemu i usługi utrzymania Systemu przez Wykonawcę.
2. Opis przedmiotu zamówienia, dalej zwany „OPZ” został przedstawiony w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, dalej zwanej „SWZ" oraz w Załączniku nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy, zwane dalej „PPU”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.