Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00567577/01 - Wynik z dnia 2023-12-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór, wywóz i zagospodarowanie nieczystości stałych komunalnych z zasobów należących do Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Radomski im. Kazimierza Pułaskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000805181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Malczewskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@uthrad.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniwersytetradom.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, wywóz i zagospodarowanie nieczystości stałych komunalnych z zasobów należących do Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c822c30-8912-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00506971
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00081754/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługa - wywóz nieczystości stałych komunalnych z podziałem na frakcje
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4c822c30-8912-11ee-b55a-a22b2d7f700e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacja o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający
będzie komunikował się z Wykonawcami zawarto w SWZ, www.uniwersytetradom.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o wymaganiach
technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zawarto w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarto w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AP-26-29u/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ A
1) Odbiór, wywóz i zagospodarowanie nieczystości stałych komunalnych- frakcja zmieszana
z zasobów należących do Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego zgodnie
z ilością i częstotliwością określoną przez Zleceniodawcę
w „Wykazie Obiektów Uczelni z ilością pojemników i częstotliwością wywozu nieczystości frakcja zmieszana w roku 2024”
oraz eksploatacja 7 szt. pojemników – pojemniki koloru czarnego z napisem ”Zmieszane”,
2) Odbiór, wywóz i zagospodarowanie nieczystości stałych komunalnych- z podziałem na frakcje zgodnie z ilością i
częstotliwością określoną przez Zleceniodawcę w „Wykazie Obiektów Uczelni z ilością pojemników i częstotliwością wywozu
nieczystości –segregacja
z podziałem na frakcje w roku 2024” oraz eksploatacja 16 szt. pojemników:
a. frakcja „Papier” oraz eksploatacja– pojemnik koloru niebieskiego z napisem „Papier”
4 szt. pojemników o pojemności 1,1 m3;
b. frakcja „Szkło” oraz eksploatacja – pojemnik koloru zielonego z napisem „Szkło”
4 szt. pojemników o pojemności 1,1 m3;
c. frakcja „Metale i tworzywa sztuczne” oraz eksploatacja – pojemnik koloru żółtego z napisem „Metale i tworzywa sztuczne”,
4 szt. pojemników o pojemności 1,1 m3;
d. frakcja „Odpady ulegające biodegradacji” oraz eksploatacja– pojemnik koloru brązowego
z napisem „BIO”, 4 szt. pojemników o poj. 1,1 m3, z zasobów należących do Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza
Pułaskiego.
3) Wywóz i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych, odbywać się będzie w razie potrzeby, na dodatkowe pisemne
zlecenia (w razie stwierdzonej przez Zamawiającego potrzeby) w kontenerach o pojemności ok.7-10m3.
Szczegółowo zawarto w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas odbioru odpadów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ B:
1) Odbiór, wywóz i zagospodarowanie nieczystości stałych komunalnych- frakcja zmieszana
z zasobów należących do Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego zgodnie
z ilością i częstotliwością określoną przez Zleceniodawcę w „Wykazie Obiektów Uczelni z ilością pojemników i
częstotliwością wywozu nieczystości frakcja zmieszana w roku 2024” oraz eksploatacja 16 szt. pojemników –pojemnik lub
oznakowanie /z napisem ”Zmieszane” w tym 5 szt. o pojemności 0,75 m3 oraz 11 szt. o pojemności 1,1 m3.
2) Odbiór, wywóz i zagospodarowanie nieczystości stałych komunalnych- z podziałem
na frakcje zgodnie z ilością i częstotliwością określoną przez Zleceniodawcę w „Wykazie Obiektów Uczelni z ilością
pojemników i częstotliwością wywozu nieczystości -segregacja
z podziałem na frakcje w roku 2024” oraz eksploatacja 25 szt. pojemników o pojemności 1,1 m3:
a. frakcja „Papier” oraz eksploatacja– pojemnik koloru niebieskiego z napisem
„Papier” 7 szt. pojemników o pojemności 1,1 m3;
b. frakcja „Szkło” oraz eksploatacja – pojemnik koloru zielonego z napisem „Szkło” 7 szt. pojemników o pojemności 1,1 m3,;
c. frakcja „Metale i tworzywa sztuczne” oraz eksploatacja – pojemnik koloru żółtego z napisem „Metale i tworzywa sztuczne”
7 szt. pojemników o pojemności 1,1 m3,;
d. frakcja „Odpady ulegające biodegradacji” oraz eksploatacja– pojemnik koloru brązowego
z napisem BIO 4 szt. pojemników o poj. 1,1 m3, z zasobów należących do Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza
Pułaskiego.
3) Wywóz i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych, odbywać się będzie w razie potrzeby, na dodatkowe pisemne
zlecenia (w razie stwierdzonej przez Zamawiającego potrzeby) w kontenerach o pojemności ok.7-10m3.
Szczegółowo zawarto w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas odbioru odpadów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zawarto w SWZ5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
zawarto w SWZ6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zawarto w SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na platformie e Zamowienia. Szczegółowe określenie miejsca składania ofert oraz sposób określono w SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-30 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-29
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- OPRACOWANIE KONCEPCJI TECHNICZNO DLA ZWIĘKSZENIA POJEMNOŚCI RETENCYJNEJ RZEKI MLECZNEJ WRAZ ZE ZBIORNIKIEM RETENCYJNO - ZALEWOWYM NA ODCINKU OD MOSTU W UL. WARSZAWSKIEJ DO MOSTU W UL. ALEKSANDROWICZA
- Przebudowa ul. Idalińskiej w Radomiu
- Wykonanie inwentaryzacji i audytu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasta Radomia
- Sprzątanie miejsc noclegowych w Leśnym Ośrodku Edukacyjnym w Jedlni Letnisko w 2025 roku - II postępowanie
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Dostawa soków i napojów bezalkoholowych dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu na rok 2025.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ODBIÓR, TRANSPORT i ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH zmieszanych i segregowanych z ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
- Odbiór i transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 07 pochodzących z Instalacji Przetwarzania Odpadów w Giedlarowej
- Naprawa posadzki plaż zewnętrznych w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu
- Usługi związane z zabezpieczeniem i uprzątnięciem lokali po przejęciu przez ZMK w budynkach Wspóln. Mieszkaniowych oraz spółdzielczych z udziałem Gminy Białystok oraz lokali użytkowych wolnostojących.
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Gubin o statusie miejskim oraz z innych miejsc i terenów
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sochaczewie
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.