Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00431052/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT SYSTEMÓW I URZĄDZEŃ MYJNI POJAZDÓW MECHANICZNYCH W KNW PRZY UL. SIKORSKIEGO W BRANIEWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/21wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT SYSTEMÓW I URZĄDZEŃ MYJNI POJAZDÓW MECHANICZNYCH W KNW PRZY UL. SIKORSKIEGO W BRANIEWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73915c62-634a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00507035
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00127407/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.28 REMONT SYSTEMÓW I URZĄDZEŃ MYJNI POJAZDÓW MECHANICZNYCH W KNW PRZY UL. SIKORSKIEGO W BRANIEWIE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431052
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 57/SZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 405841,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dla zadania: „Remont systemów i urządzeń myjni pojazdów mechanicznych w KNW przy ulicy Sikorskiego w Braniewie.”
Przedmiotem zamówienia jest usprawnienie techniczne urządzeń
w systemach myjni pojazdów mechanicznych wraz z wymianą elementów układu OW 250 i urządzeń wymagających podawania koagulantu na układ depresyjny w oparciu o sedymentację.
1. LOKALIZACJA:
Myjnia dla pojazdów gąsienicowych i kołowych znajduje się na terenie JW,
KNW, przy ul. Sikorskiego 41 w Braniewie. Wyposażona jest w panele sterowania, armaturę ciśnieniową, elektrozawory, separatory, system płukania, system oczyszczania wody do ponownego wykorzystania, urządzenia alarmowe, dysze, system ponownego oczyszczania oraz inne urządzenia wyszczególnione poniżej.
2. ZAKRES ROBÓT:
wymiana, naprawa uszkodzonych elementów i systemów myjni w układzie pracy 1,0 M Pa i 03 M Pa :
dysze:
– dostarczenie i zamontowanie dysz typu NFD szt. 5,
– dostarczenie i pozostawienie jako zapas dysz typu NFD szt. 2
– dostarczenie i zamontowanie dysz typu ST szt. 9,
– dostarczenie i pozostawienie jako zapas dysz typu ST szt. 5,
– usunięcie nieszczelności na elektrozaworze rozdzielacza kompresora,
– dostarczenie i zamontowanie ;
rurociąg wody technologicznej 0,3 MPa i 1,0 MPa w układzie pomp SK;
– naprawa gałązek wtryskowych DN 15 na rurociągu DN 80 przez naprostowanie na gorąco przy pomocy palnika szt. 4,
panel sterowania obu układów mycia pojazdów;
- dostarczenie i wymiana panelu sterowania sterowni głównej obu układów wg obowiązujących norm bezpieczeństwa
pompy typu SK 6.05 w układzie wody technologicznej 1,0 MPa
– dostarczenie i wymiana pomp typu SK 6.05 szt. 5, ( tylko pompy bez silników elektrycznych) łącznie z łożyskami tocznymi i wałem pomp;
Sprężarki powietrza – agregaty sprężarkowe
- naprawa elektrozaworu rozdzielacza kompresora szt. 1
- montaż osuszaczy kompresorów szt. 2
- wymiana oleju w agregatach sprężarkowych szt. 4
- wymiana pasków napędowych na silnikach kpl. 4 ( szt. 8)
Szafa sterownicza;
- modernizacja i wymiana sterowników B-Z, KS KC KA-Z w układach 1,0 MPa i 0,3 MPa;
system podczyszczania wody technologicznej (OW 250 ) : demontaż
i utylizacja
– instalacji hydrocyklonów - 3 szt. OW 250 ,
– hydrocyklonów
– systemu dozowania koagulantu,
– pompy dozującej koagulant,
– zbiornika koagulantu,
– wkładów filtracyjnych w zbiornikach przegrodowych szt. 3
– kosza pływakowego z siatką na pobieranie wody do wtórnego użycia
w zbiorniku szlamowym, stalowym umiejscowionym na zewnątrz budynku.
montaż systemu wstępnego oczyszczenia wody w obiegu zamkniętym metodą SEDYMENTACJI:
- zbiornik 5-7 m3 wraz z sitem wstępnym,
- zbiorniki sedymentacyjne o pojemności ok. 10m³ ( 2 x 5m3, lub 3x3m3),
- skratka ślimakowa lub wybieracz taśmowy zgrzebny wraz z sitem,
- pełne oprzyrządowanie wewnętrzne systemu wraz z czujnikami poziomu,
sprawdzenie poprawności działania wszystkich elementów sterowania procesów układu automatyki myjni,
– sprawdzenie szczelności połączeń, sprawdzenie domknięcia szybkozłączy, zaworów przelotowo zaporowych (w tym na zewnątrz) czerpalnych fi 25, sprawdzenie poprawności działania całego systemu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 520000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 520000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 520000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CW CONSULTING EWA RYCHTER
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910355090
7.3.3) Ulica: Toruńska 104 F
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 520000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Dostawy drutu stalowego do belowania sprasowanych odpadów oraz surowców wtórnych do Zakładu Utylizacji Odpadów w Elblągu
- KONSERWACJA I OBSŁUGA SYSTEMÓW GRZEWCZYCH
- Dostawa oprogramowania administracyjnego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- ZAKUP I DOSTAWY LEKÓW I MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH W 2025 ROKU.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE OPRACOWANIA PROJEKTU PLANU OCHRONY DLA PARKU KRAJOBRAZOWEGO WYSOCZYZNY ELBLĄSKIEJ
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Przedszkola nr 21 przy ul. Wiejskiej 6 w Elblągu" w ramach zadania "Poprawa efektywności energetycznej placówek (...)
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac konserwacyjnych, przy zabytkowej kamiennej fontannie - studni Kronthala
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kobylcu - Etap II
- Budowa instalacji wewnętrznej gazu i centralnego ogrzewania w budynku magazynu w Wełczu gm. Busko-Zdrój
- WYKONANIE IZOLACJI PIONOWEJ FUNDAMENTÓW ZABYTKOWEJ ŚCIANY FRONTOWEJ BUDYNKU CENTRUM KULTURY 105 W KOSZALINIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.