Og³oszenie z dnia 2022-12-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00096531/01 - Wynik z dnia 2023-02-15
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu systemu informatycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Instytut Matki i Dziecka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288395
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Kasprzaka 17a
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-211
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@imid.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.imid.med.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu systemu informatycznego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c1419c94-8043-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00507215
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://imid.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://imid.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: : 1. Komunikacja w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 3. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub
informacje Wykonawcy przekazuj±: 1) drog± elektroniczn±: jolanta.wozniak@imid.med.pl; zamowienia.publiczne@imid.med.pl 2)
poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: https://imid.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet 4. Osob± uprawnion± do
porozumiewania siê z Wykonawcami jest w zakresie proceduralnym: Jolanta Wo¼niak, tel. 22 32 77 240. 12. Zamawiaj±cy zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 70 Pzp oraz w zwi±zku z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla
systemów teleinformatycznych okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako: 1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES; 2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ podpisywany plik oraz plik podpisu. 13. Dokumenty elektroniczne w postêpowaniu lub w konkursie musz± spe³niaæ ³±cznie nastêpuj±ce wymagania: 1) s±
utrwalone w sposób umo¿liwiaj±cy ich wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a tak¿e przekazanie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym no¶niku danych; 2) umo¿liwiaj± prezentacjê tre¶ci w postaci elektronicznej, w szczególno¶ci przez wy¶wietlenie tej tre¶ci na monitorze ekranowym; 3) umo¿liwiaj± prezentacjê tre¶ci w postaci papierowej, w szczególno¶ci za pomoc± wydruku; 4) zawieraj± dane w uk³adzie niepozostawiaj±cym w±tpliwo¶ci co do tre¶ci
i kontekstu zapisanych informacji. 14. Zamawiaj±cy, zgodnie z Paragrafem 3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie
okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.: 1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 KB/s; 2) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min.2GB RAM, procesor o wydajno¶ci odpowiadaj±cej Intel IV 2GHzlub wydajniejszy, jeden z systemów operacyjnych -MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; 3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; 4) w³±czona obs³ugaJavaScript;7.5.zainstalowanyprogram Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie pdf. 15. Zamawiaj±cy rekomenduje dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach: .pdf., xlsx, .doc, .zip. 16. Zamawiaj±cy
okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj. 1) plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany –format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert. 17. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas godzina: minuta: sekunda (hh:mm:ss) generowany wed³ug czasu lokalnego serwera
synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Matki i Dziecka, reprezentowany przez Dyrektora Instytutu, ul. Kasprzaka 17a, 01-211 Warszawa, adres strony internetowej: www.imid.med.pl;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@imid.med.pl, telefon 22 32 77 394.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: A/ZP/SZP.261-93/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦wiadczenie us³ugi w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu systemu informatycznego. Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Za³. nr 3 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia („OPZ”) i Za³. nr 5 do SWZ – wzór umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72260000-5 - Us³ugi w zakresie oprogramowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72250000-2 - Us³ugi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³
nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: Cena (C)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z pó¼n. zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³. nr 6 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
4. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 3 ppkt 2), sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 3 ppkt 2, zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w powy¿szym zakresie.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1.Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Za³. nr 1 do SWZi w tabeli asortymentowo – cenowej – zgodnie z Za³. nr 2 do SWZ, stanowi±cej integraln± czê¶æ oferty.
Wraz z ofert± (tj. formularzem ofertowym, tabel± asortymentowo-cenow±) Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdz. IX pkt 1;
2) w przypadku podpisania oferty lub za³±czników przez osobê, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, tj. bez umocowania prawnego do reprezentacji firmy dla uznania wa¿no¶ci oferta musi zawieraæ orygina³ stosownego pe³nomocnictwa w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym osoby/osób, których umocowanie wynika z dokumentów rejestrowych lub z elektronicznym po¶wiadczeniem zgodno¶ci z okazanym dokumentem na podstawie art. 97 §2 Prawa o notariacie.
a) W przypadku, gdy dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania, zosta³y wystawione przez upowa¿nione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone podpisem elektronicznym.
b) Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje siê na zasadach opisanych w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. „W sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie”.
c) Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz na podstawie art. 97 § 2 Prawa o notariacie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ichw postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdz. IX pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj±
w formularzu ofertowym – Za³. nr 1 do SWZ, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia
z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany Umowy mog± byæ dokonane na podstawie art 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w formie pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci w przypadku zmiany przepisów prawa - zmiany s± mo¿liwe tylko w zakresie okre¶lonym takimi zmianami prawa. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt 2 i pkt 4 ustawy Pzp.1.W zwi±zku z art. 439 ust. 1 ustawy Pzp Strony przewiduj± nastêpuj±ce zasady zmiany (waloryzacji) wynagrodzenia Wykonawcy, w zakresie ceny rycza³towej (miesiêcznej), okre¶lonej w za³±czniku nr 3, w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia:
1)przez cenê materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± Umowy nale¿y rozumieæ:
a)ceny kosztów energii elektrycznej,
b)ceny licencji i dostêpów dotycz±cych sytemu ICPEN, które Wykonawca musi wykupiæ od producenta w celu realizacji us³ugi.
2)poziom zmiany cen materia³ów lub kosztów, o których mowa w pkt 1, uprawniaj±cy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia Strony ustalaj± na poziomie 25% (zmiana ceny/kosztu o 25% w stosunku do ceny/kosztu z dnia zawarcia Umowy);
3)poziom zmiany cen materia³ów lub kosztów, o którym mowa w pkt 2, musi byæ wykazany w sposób bezsporny przez Wykonawcê, przy czym Wykonawca w celu wykazania poziomu zmiany cen materia³ów lub kosztów winien odwo³aæ siê do wska¼nika og³aszanego w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego;
4)Wykonawca zobowi±zany jest równie¿ do wykazania wp³ywu zmiany cen materia³ów lub kosztów na cenê lub koszt realizacji Umowy (rycza³t miesiêczny), np. poprzez przedstawienie umów z dostawcami i zmian tych umów, pism od dostawców, faktur za nabywane materia³y niezbêdne do realizacji umowy, przy czym Wykonawca zobowi±zany jest równie¿ wykazaæ, ¿e nie mia³ wp³ywu na zmianê cen materia³ów lub kosztów;
5)Wykonawca zobowi±zany jest do opisania (przedstawienia analizy) wp³ywu poszczególnych zmian cen materia³ów i kosztów na koñcow± cenê us³ugi;
6)Ka¿da kolejna zmiana mo¿e byæ dokonana nie czê¶ciej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od daty dokonania poprzedniej zmiany, a w przypadku pierwszej zmiany nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 9 miesiêcy od daty z³o¿enia oferty, na podstawie której zawarto niniejsz± Umowê;
7)maksymalna warto¶æ zmiany ceny rycza³towej (miesiêcznej) dokonana na podstawie okoliczno¶ci, o których mowa powy¿ej, nie mo¿e przekroczyæ 10 % ceny rycza³towej okre¶lonej w za³±czniku nr 3 – w skali 12 miesiêcy i kolejnych 12 miesiêcy od daty zawarcia Umowy;
8)maksymalna warto¶æ zmiany ceny rycza³towej (miesiêcznej), dokonana na podstawie okoliczno¶ci, o których mowa powy¿ej, nie mo¿e przekroczyæ 25 % ceny rycza³towej (miesiêcznej) okre¶lonej pierwotnie w za³±czniku nr 3 – w okresie obowi±zywania Umowy;
9)waloryzacja nie mo¿e s³u¿yæ do poprawiania b³êdów Wykonawcy dokonanych w trakcie kalkulacji oferty i nie mo¿e prowadziæ, do zmniejszenia ryzyka zwi±zanego z niedoszacowaniem oferty przez Wykonawcê, ani do wzbogacenia siê Wykonawcy czyli wzrostu jego zysku;
10)Wykonawca ma obowi±zek zmiany wynagrodzenia nale¿nego podwykonawcom, je¿eli Wykonawcy temu zmieniono warto¶æ wynagrodzenia, w zwi±zku ze zmianami cen
i kosztów realizacji zamówienia, o których mowa wy¿ej;
11)w przypadku korzystania z podwykonawców Wykonawca, przed dokonaniem waloryzacji wynagrodzenia, zobowi±zany jest wykazaæ wprowadzenie zmiany wynagrodzenia w przypadku podwykonawców, którzy spe³niaj± wymogi okre¶lone w art. 439 ust. 5 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, przy czym zmiana taka mo¿e byæ uzale¿niona od uzyskania zmiany wynagrodzenia przez Wykonawcê.
2. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy
w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
1) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym ceny netto Przedmiotu Umowy pozostaj± bez zmian, a stosownej zmianie ulegaj± ceny brutto, odpowiedniej zmianie ulega równie¿ ca³kowita warto¶æ Przedmiotu Umowy brutto okre¶lona § 2 ust. 1 pkt 2 Umowy; (...)
Ze wzglêdu na ograniczona ilo¶æ znaków, ci±g dalszy zapisów we wzorze umowy - Za³. nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-28 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez Platformê Marketplanet OnePlace poprzez link: https://imid.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-28 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-26
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. ¦rodki ochrony prawnej okre¶lone w niniejszym dziale przys³uguj± wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez zamawiaj±cego przepisów Pzp. 2. ¦rodki ochrony prawnej wobec og³oszeniawszczynaj±cego postêpowanie o udzielenie zamówienia lub og³oszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przys³uguj± równie¿ organizacjom wpisanym na listê, o której mowa w art. 469 pkt 15 Pzp oraz Rzecznikowi Ma³ych i ¦rednich Przedsiêbiorców. 3. Odwo³anie przys³uguje na: 1) niezgodn± z przepisami Pzp czynno¶æ Zamawiaj±cego, podjêt± w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy; 2) zaniechanie czynno¶ci w postêpowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiaj±cy by³ obowi±zany na podstawie Pzp. 4. Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Izby. Odwo³uj±cy przekazuje m Zamawiaj±cemu odwo³anie wniesione w formie elektronicznej albo postaci
elektronicznej albo kopiê tego odwo³ania, je¿eli zosta³o ono wniesione w formie pisemnej, przed up³ywem terminu do wniesienia odwo³ania w taki sposób, aby móg³ on zapoznaæ siê z jego tre¶ci± przed up³ywem tego terminu.
5. Odwo³anie wobec tre¶ci og³oszenia lub tre¶ci SWZ wnosi siê w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych lub tre¶ci SWZ na stronie internetowej. 6. Odwo³anie wnosi siê w terminie:
1) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci Zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia, je¿eli informacja zosta³a przekazana przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, 2) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci Zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia, je¿eli informacja zosta³a przekazana w sposób inny ni¿ okre¶lony w
pkt 1). 7. Odwo³anie w przypadkach innych ni¿ okre¶lone w pkt 5 i 6 wnosi siê w terminie 5 dni od dnia, w którym powziêto lub przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci mo¿na by³o powzi±æ wiadomo¶æ o okoliczno¶ciach stanowi±cych podstawê jego wniesienia. 8. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 Pzp, stronom oraz uczestnikom postêpowania odwo³awczego przys³uguje skarga do s±du. 9. W postêpowaniu tocz±cym siê wskutek wniesienia skargi stosuje siê odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. - Kodeks postêpowania cywilnego o
apelacji, je¿eli przepisy niniejszego rozdzia³u nie stanowi± inaczej. 10. Skargê wnosi siê do S±du Okrêgowego w Warszawie - s±du zamówieñ publicznych, zwanego dalej "s±dem zamówieñ publicznych". 11. Skargê wnosi siê za po¶rednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia dorêczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 Pzp, przesy³aj±c jednocze¶nie jej odpis przeciwnikowi skargi.
Z³o¿enie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem. 12. Prezes Izby przekazuje skargê wraz z aktami postêpowania
odwo³awczego do s±du zamówieñ publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.
W zwi±zku z wej¶ciem w ¿ycie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U.poz.835).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych, nabia³u i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obs³ugiwanych przez Zespó³ do obs³ugi Placówek Opiekuñczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 ¦wiadczenie us³ug w zakresie opró¿niania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i monta¿ verticali
- ¦wiadczenie us³ug monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdañskim.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Asysta techniczna i konserwacja systemu KSAT2000i
- ¦wiadczenie us³ug utrzymania i rozwoju systemu finansowo - ksiêgowego oraz systemu Arkusz Organizacyjny w podziale na czê¶ci
- Us³uga udostêpnienia systemu wspomagaj±cego proces dotowania prowadzonych na terenie Miasta Rybnika niepublicznych jednostek o¶wiatowych oraz publicznych (...)
- Dostawa elementów infrastruktury serwerowej dla Urzêdu Gminy Szczawa wraz z instalacj± i wdro¿eniem - WYPOSA¯ENIE SERWEROWNI
- Us³uga utrzymania i rozwoju platformy szkoleniowej w ramach projektu "Akademia Bezpieczeñstwa Kolejowego ABK II"
- ZP/23/24 Kompleksowa obs³uga informatyczna systemów, sprzêtu informatycznego oraz oprogramowania bêd±cego na wyposa¿eniu Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.