Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00410114/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont poddasza wraz z wymianą okien dachowych w budynku Inspektoratu ZUS w Sokółce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600048
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młynowa 29
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-404
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 748 6427
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bialystok@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=699998311.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont poddasza wraz z wymianą okien dachowych w budynku Inspektoratu ZUS w Sokółce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4eb79b5-7f7a-4314-a78e-d8639bd76c4d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00507599
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00466025/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont dachu oraz wymiana okien dachowych w budynku Inspektoratu ZUS w Sokółce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410114
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 010000.271.9.2024-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu poddasza wraz z wymianą okien dachowych w budynku Inspektoratu ZUS w Sokółce przy ul. Sikorskiego 38c:
Zakres przedmiotu zamówienia:
a. rozbiórka wewnętrzna obudów okien dachowych ujętych w przedmiarach;
b. rozbiórka połaci wokół okien dachowych ujętych w przedmiarach;
c. demontaż oraz montaż nowych okien dachowych szt.15;
d. uzupełnienie połaci dachowej wokół okien dachowych ujętych w przedmiarach;
e. odbudowa wewnętrznej obróbki wokół okien dachowych w komplecie termoizolacją i paraizolacją;
f. szpachlowanie wewnętrznej zabudowy z płyt GK;
g. dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą wodorozpuszczalną odporną na zmywanie i szorowanie oraz odporną na substancje chemiczne powierzchni wskazanej w przedmiarach i w STWiOR;
h. zerwanie wykładziny dywanowej i płytek pcv wraz z listwami zg. w przedmiarem;
i. frezowanie podłoża betonowego w pokoju socjalnym;
j. miejscowa naprawa posadzki betonowej w remontowanych pomieszczeniach;
k. pogrubienie posadzki w pokoju biurowym;
l. wykonanie posadzki samopoziomującej (5mm) zg. z przedmiarem;
m. ułożenie wykładziny homogenicznej w pomieszczeniach biurowych zg. z przedmiarem;
n. ułożenie gresu w pokoju socjalnym i aneksie kuchennym zg. z przedmiarem;
o. Szczegółowy zakres robót w przedmiotowym postepowaniu określa:
- Przedmiar robót
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.
2. Zamawiający wymaga, aby na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił gwarancji jakości na okres 60 miesięcy na zasadach określonych przez Zamawiającego we wzorze Umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45442100-8 - Roboty malarskie
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45431000-7 - Kładzenie płytek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 314880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 314880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grin Budownictwo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380081515
7.3.3) Ulica: Przędzalniana 6L
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-688
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wymiana okien dachowych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 314880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa i montaż 8 sztuk wiat przystankowych na terenie miasta Białegostoku
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- "Budowa boisk (kortów) do padla w ośrodku sportowym na osiedlu Zawady w Białymstoku"
- Usługi związane z zabezpieczeniem i uprzątnięciem lokali po przejęciu przez ZMK w budynkach Wspóln. Mieszkaniowych oraz spółdzielczych z udziałem Gminy Białystok oraz lokali użytkowych wolnostojących.
- Projekt i Budowa rampy do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP Budzisko Zachód przy drodze ekspresowej S61 woj. Podlaskie
- "Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla pracowników i kandydatów na pracowników centrum usług społecznych"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.