Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00465579/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywne dostawy w roku 2023 do siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Biłgoraju worków do segregacji odpadów”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: PGK Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950317448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Łąkowa 13
1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846881852
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pgkbilgoraj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkbilgoraj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.pgk.biuletyn-publiczny.net, https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zaopatrzenie w wodę, oczyszczanie ścieków, gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywne dostawy w roku 2023 do siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Biłgoraju worków do segregacji odpadów”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5c3fc83-6f1e-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00508214
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00465579/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZOŚ/27/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 434305,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy w 2023 roku do siedziby Zamawiającego –ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, fabrycznie nowych worków do segregacji odpadów wraz z wykonaniem nadruków, w ilości szacunkowej:
1.Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor zielony, na szkło Szer. 500 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 100 000
2. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor żółty, na metale i tworzywa sztuczne Szer. 700 x 1050 x grubość 0,04 [mm] 600 000
3. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor czarny, na zmieszane odpady komunalne Szer. 700 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 35 000
4. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor brązowy, na bio Szer. 700 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 30 000
5. Worek czarny, cięty, bez tasiemki, bez opisu Szer.1200 x 1300 x grubość 0,06 [mm] 6 000
6. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor niebieski, na papier Szer. 700 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 120 000
7. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor szary, na popiół 120 litrowy
Szer. 700 x 1050 x grubość 0,08 [mm] 60 000
4.4.1. Worki fabrycznie nowe do segregacji odpadów będą dostarczane sukcesywnie przez okres od dnia następującego po dniu podpisania umowy do 31.12.2023 roku przez Wykonawcę i na jego koszt do siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Biłgoraju ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj (koszty związane z realizacją zamówienia – załadunek, dostawa, rozładunek, wykonanie nadruków; należy uwzględnić w cenie ofertowej).
4.4.2. Przedmiot zamówienia dostarczany Zamawiającemu musi posiadać stosowne deklaracje zgodności, aprobaty lub atesty jeżeli jest to wymagane prawem.
4.4.3. Worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów powinny spełniać wymagania określone w normie PN-EN 13592, wymagania określone w normie PE-EN13430 w zakresie dotyczącym recyklingu materiałowego oraz wymagania określone w normie PN-EN13431 w zakresie odzysku energii.
4.4.4. Worki cięte konfekcjonowane – 25 szt. w pakiecie po 100 lub 200 sztuk w opakowaniu. Każde zamówienie będzie składało się z pełnych opakowań.
4.4.5. Minimalna ilość worków w jednorazowym zamówieniu – 10 000 szt.
4.4.6. Treść nadruków na worki wraz z jej orientacyjnymi wymiarami została przedstawiona we wzorze będącym załącznikiem do umowy i niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 331694,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 498949,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 331694,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RESACO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692520172
7.3.3) Ulica: Hipolita Cegielskiego 5
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-202
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 331694,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Remont sanitariatów w budynku internatu sektor B Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju
- Dostawa oleju napędowego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju - kwiecień 2025
- koszenie traw kosiarką bijakową w pasach dróg powiatowych
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa środków czystości na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce"
- Dostawa nowych worków , jako zamówienie podzielone na zadania: Zadanie nr 1. Dostawa nowych worków na odpady komunalne z nadrukiem. Zadanie nr 2. Dostawa nowych worków bez nadruku."
- Sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji, środków czystości, artykułów jednorazowych, środków do pralni do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Dostawa środków i artykułów służących do utrzymania higieny i czystości w Domu Pomocy Społecznej w Tursku
- Sukcesywne dostawy środków i materiałów do utrzymania czystości oraz artykułów gospodarczych i narzędzi ręcznych dla potrzeb KWP w Łodzi i jednostek jej podległych
- Dostawa oznakowanych materiałów promocyjnych w ramach Planu operacyjnego KSOW+ na 2025 rok dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.