eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JedliczeNadzór inwestorski nad zadaniem Odrestaurowanie drzewostanu parkowego



Ogłoszenie z dnia 2024-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad zadaniem Odrestaurowanie drzewostanu parkowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Marii Konopnickiej w Żarnowcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180358182

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żarnowiec

1.5.2.) Miejscowość: Jedlicze

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-460

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeumzarnowiec@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: muzeumzarnowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-19cc9403-302e-4896-8f22-df7ddec4aa7c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski nad zadaniem Odrestaurowanie drzewostanu parkowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19cc9403-302e-4896-8f22-df7ddec4aa7c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00508291

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach priorytetu FEPK.05 Przyjazna Przestrzeń Społeczna programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443851

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7680,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. ”Odrestaurowanie drzewostanu parkowego”
2. Zamówienie obejmuje w szczególności:
a) kierowanie realizacją umowy na usługę, sporządzanie i przechowywanie dokumentacji z tym związanej, jej archiwizację oraz przekazanie Zamawiającemu po zakończeniu umowy,
b) podejmowanie samodzielnych decyzji związanych z realizacją umowy na roboty budowlane w zakresie udzielonych kompetencji,
c) podejmowanie działań zmierzających do ochrony interesów Zamawiającego oraz prawidłowej realizacji zadania inwestycyjnego,
d) nadzór finansowy,
e) rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót budowlanych,
f) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją umowy na usługę
g) podejmowanie działań zmierzających do ochrony interesów Zamawiającego oraz prawidłowej realizacji zadania inwestycyjnego,
h) kontrola i przygotowywanie niezbędnych dokumentów zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego, wynikającymi z wytycznych dla inwestycji realizowanych w ramach RPO.
3. Obowiązki wykonawcy obejmują w szczególności:
1) reprezentowanie Zamawiającego na terenie świadczenia usługi związanej z odrestaurowaniem drzewostanu parkowego przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji z programem konserwatorskim i przepisami obowiązującymi w tym zakresie,
2) nadzór nad pracami związanymi z odrestaurowaniem drzewostanu parkowego,
3) wypełnianie obowiązków sprawozdawczych i współpracę w tym zakresie z przedstawicielami Zamawiającego,
4) koordynację umowy na usługę odrestaurowania drzewostanu parkowego,
5) podejmowanie samodzielnych decyzji związanych z realizacją umowy na usługę odrestaurowania drzewostanu parkowego,
6) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją umowy,
7) obecność minimum 4 razy w tygodniu w trakcie realizacji prac związanych z odrestaurowaniem drzewostanu parkowego,
8) sprawdzenie jakości wykonywanych prac,
9) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac, usunięcia wad.
10) na każdym etapie realizacji umowy na usługę odrestaurowania drzewostanu parkowego, wykonawca zapewni Zamawiającemu wszelką niezbędną pomoc w zakresie zarządzania umową na usługę odrestaurowania drzewostanu parkowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7380,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7380,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GrinPark Tomasz Guzik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842498713

7.3.3) Ulica: Rymanowska 25/17

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-083

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7380,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.