eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaPełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. Budowa przedszkola na osiedlu Lekarka



Ogłoszenie z dnia 2022-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. Budowa przedszkola na osiedlu Lekarka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELICZKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00

1.5.8.) Numer faksu: 12 278 68 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. Budowa przedszkola na osiedlu Lekarka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef6fef0c-5c2c-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00508323

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026393/42/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Budowa przedszkola na osiedlu Lekarka – nadzór inwestorski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427048/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.49.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 260648,80 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10942,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi nad
zadaniem pn. „Budowa Przedszkola na osiedlu Lekarka”. Zakres rzeczowy robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru obejmuje budowę stanu surowego zamkniętego budynku obejmującego przebudowę, nadbudowę i rozbudowę istniejącego budynku handlowo-usługowego na budynek przedszkola na działce nr ew. 831/1 w Wieliczce przy ul. Grottgera.
1.2. Orientacyjne dane techniczne budynku:
Powierzchnia zabudowy: = 286,50 m²
Powierzchnia użytkowa: = 434,47 m²
Powierzchnia całkowita: = 564,22 m²
Kubatura budynku: = 2.191,00 m³
Wysokość budynku = 9,60 m
Kondygnacje nadziemne = 2
Wymiary rzutu budynku przedszkola: długość = 22,79 m, szerokość: =113,34 m
1.3. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV:
71520000-9 – usługi nadzoru budowlanego
1.4. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
Zaprojektowano budynek na rzucie prostokąta o wymiarach w osi 12,70 x 21,65 m i wysokości 9.60 m od poziomu terenu przed głównym wejściem do budynku. Przedmiotowy budynek handlowo-usługowy po wykonaniu projektowanej przebudowy części istniejącej, nadbudowany o jedną kondygnację i rozbudowy w zakresie przedłużenia ściany w osi 7, stanowić będzie budynek przedszkola w zabudowie wolnostojącej, dwukondygnacyjny w tym: parter i poddasze użytkowe z dachem wysokim dwuspadowym o symetrycznie położonych połaciach z oknami połaciowymi dla doświetlenia poddasza. Wejście do budynku od strony północnej z zadaszonego ganku. Kształt bryły projektowanego budynku horyzontalny. Dach budynku w podstawowej formie dwuspadowy w układzie osiowym, o nachyleniu głównych połaci dachowych w wielkości 30º. W budynku w poziomie parteru projektuje się dwie sale dydaktyczne z zapleczem socjalnym i pomieszczeniem na leżaki, szatnie, catering kuchenny, pomieszczenia socjalne dla personelu wraz z ubikacjami w tym jedna dla niepełnosprawnych, pomieszczenie gospodarcze (środki czystości), klatkę schodową z podestem dla niepełnosprawnych, układ komunikacji poziomej i wiatrołap wejściowy. Na poziomie poddasza zaprojektowano dwie sale dydaktyczne z zapleczem socjalnym i pomieszczeniem na leżaki, sala ćwiczeń indywidualnych z zapleczem, zaplecze socjalno-biurowe personelu, kotłownię, pomieszczenie gospodarcze, układ komunikacji poziomej i klatkę schodową z podestem dla niepełnosprawnych (przewiduje się wykonanie tylko stanu surowego zamkniętego). Zaprojektowano budynek posadowiony na ławach i ścianach fundamentowych wewnątrz budynku oraz w części ścian zewnętrznych istniejących, a także w części projektowanych do przebudowy. Zaprojektowano ławy fundamentowe, żelbetowe o przekroju prostokątnym, ściany fundamentowe żelbetowe, W części przebudowanej, ściany parteru murowane z bloczków ceramicznych na zaprawie c-w, w ścianach parteru żelbetowe słupy usztywniające konstrukcję, strop nad parterem płytowy żelbetowy, monolityczny, ściany poddasza murowane z bloczków ceramicznych dwie sale dydaktyczne z zapleczem socjalnym i pomieszczeniem na leżaki, stropodach i dach o konstrukcji drewnianej krokwiowo płatwiowej z pokryciem blachą gładką łączoną na rąbek stojący (typowe panele blaszane szerokości 50 cm łączone na zatrzaski).
1.6. Kompletna dokumentacja na roboty budowlane będąca przedmiotem nadzoru znajduje się na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/661031
1.7. Do zadań inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określony poniżej, w tym wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.):
1.7.1. reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji
z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
1.7.2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i zgodności wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
1.7.3. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
1.7.4. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy (weryfikacja, potwierdzanie wykonania, merytoryczna akceptacja faktur wykonawcy robót budowlanych, rozliczenie budowy),
1.7.5. wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy, dotyczącego: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia opinii technicznych dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;
1.7.6. żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
1.7.7. wymaganie od wykonawcy robót budowlanych wykonania poniższych czynności:
1.7.7.1. wykonania i utrzymywania zaplecza budowy, instalacji i zabudowań tymczasowych i wszystkich
innych czynności niezbędnych do właściwej realizacji prac;
1.7.7.2. zabezpieczenia i oznaczenia prowadzonych robót oraz dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania (m.in. tablica informacyjna budowy) przez cały czas realizacji prac;
1.7.7.3. wykreślono
1.7.7.4. usunięcia przez wykonawcę robót budowlanych wszelkich wad i usterek w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia;
1.7.7.5. zabezpieczenia instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jego bezpośrednim otoczeniu,
przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem przez cały czas realizacji zadania;
1.7.7.6. naprawy ewentualnych uszkodzeń urządzeń i obiektów oraz usuwania awarii powstałych w wyniku realizacji robót budowlanych;
1.7.7.7. dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymywania terenu robót w należytym stanie i porządku, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych (m.in. obowiązek prowadzenia robót w taki sposób aby mieszkańcy w sposób ciągły mieli dostęp do swoich posesji), składowania i usuwania wszelkich zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych i pomocniczych;
1.7.7.8. potwierdzenia złożenia odpadów powstałych w wyniku realizacji robót budowlanych do miejsc ich odzysku lub unieszkodliwiania;
1.7.7.9. przestrzegania przepisów prawnych wynikających z Ustawy Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 1973, 2127, 2269 z późn. zm.) oraz Ustawy o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 779, 784, 1648, 2151 z późn. zm.);
1.7.7.10. realizowania robót budowlanych z uwzględnieniem uwarunkowań wynikających z uzgodnień dokonanych z podmiotami zarządzającymi nieruchomościami, obiektami lub urządzeniami (m.in. Małopolski Wojewódzki Konserwator Zabytków w Krakowie, Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział w Tarnowie, TAURON SA, TP SA, Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o.; Urząd Miasta i Gminy w Wieliczce, Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce), w tym:
- sporządzania i przekazywania dokumentacji powykonawczej,
- zgłaszania rozpoczęcia i zakończenia prac w wymaganych terminach,
- uzgadniania szczegółowych warunków realizacji prac,
- wnoszenia koniecznych i wymaganych opłat.
1.7.8. weryfikacja dostarczanych przez wykonawcę robót budowlanych niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane atesty, certyfikaty, itd. stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizacji robót budowlanych;
1.7.9 weryfikacja wszelkiej dostarczonej przez wykonawcę robót budowlanych dokumentacji kompletowanej w trakcie realizacji robót zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz przygotowanych do odbioru końcowego kompletów protokołów niezbędnych przy odbiorze;
1.7.10. monitorowanie obsługi geodezyjnej wykonawcy robót budowlanych;
1.7.11. weryfikowanie i zatwierdzanie sporządzonej przez wykonawcę robót budowlanych kompletnej
dokumentacji powykonawczej technicznej i dokumentacji powykonawczej geodezyjno-kartograficznej;
1.7.12. zatwierdzanie sporządzonego przez wykonawcę robót budowlanych planu realizacji robót wraz z planem zagospodarowania placu budowy;
1.7.13. przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, BHP, ppoż.;
1.7.14. informowanie Zamawiającego o zgłoszonych przez wykonawcę robót budowlanych problemach technicznych i innych problemach związanych z realizacją robót;
1.7.15. sporządzanie dokumentacji fotograficznej robót zanikających;
1.7.16.zatwierdzenie Planu BIOZ, nadzorowanie jego przestrzegania oraz systematycznej aktualizacji;
1.7.17. uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych wykonawcy robót budowlanych, odbiór robót budowlanych wykonanych w okresie gwarancyjnym wykonawcy robót budowlanych - bez dodatkowego wynagrodzenia - zgodnie z zasadami podanymi w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do SWZ;
1.7.18. dokonywanie odbiorów robót częściowych, zanikających, końcowych, gwarancyjnych;
1.7.19. niezwłoczne powiadamianie zamawiającego o wszelkich przerwach w realizacji robót;
2. Z przyczyn technicznych (ograniczenie pola formularza ogłoszenia) cześć dalsza przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt 3 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12825,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12825,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadis sp. z o.o. S4 sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8191673641

7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 47

7.3.4) Miejscowość: Czudec

7.3.5) Kod pocztowy: 38-120

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12825,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-06

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania umowy ustala się na 6 miesięcy od daty podpisania umowy tj. do dnia 06.06.2023.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.