eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaPełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. Budowa przedszkola na osiedlu Lekarka



Ogłoszenie z dnia 2022-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. Budowa przedszkola na osiedlu Lekarka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELICZKA

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1

1.4.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.4.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.4.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00

1.4.8.) Numer faksu: 12 278 68 60

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00439953

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-15

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00427048/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.9. Numer planu postępowań w BZP

Przed zmianą:
2022/BZP 00026393/35/P

Po zmianie:
2022/BZP 00026393/36/P

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi nad
zadaniem pn. „Budowa Przedszkola na osiedlu Lekarka”. Zakres rzeczowy robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru obejmuje budowę stanu surowego zamkniętego budynku obejmującego przebudowę, nadbudowę i rozbudowę istniejącego budynku handlowo-usługowego na budynek przedszkola na działce nr ew. 831/1 w Wieliczce przy ul. Grottgera.
1.2. Orientacyjne dane techniczne budynku:
Powierzchnia zabudowy: = 286,50 m²
Powierzchnia użytkowa: = 434,47 m²
Powierzchnia całkowita: = 564,22 m²
Kubatura budynku: = 2.191,00 m³
Wysokość budynku = 9,60 m
Kondygnacje nadziemne = 2
Wymiary rzutu budynku przedszkola: długość = 22,79 m, szerokość: =113,34 m
1.3. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV:
71520000-9 – usługi nadzoru budowlanego
1.4. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
Zaprojektowano budynek na rzucie prostokąta o wymiarach w osi 12,70 x 21,65 m i wysokości 9.60 m od poziomu terenu przed głównym wejściem do budynku. Przedmiotowy budynek handlowo-usługowy po wykonaniu projektowanej przebudowy części istniejącej, nadbudowany o jedną kondygnację i rozbudowy w zakresie przedłużenia ściany w osi 7, stanowić będzie budynek przedszkola w zabudowie wolnostojącej, dwukondygnacyjny w tym: parter i poddasze użytkowe z dachem wysokim dwuspadowym o symetrycznie położonych połaciach z oknami połaciowymi dla doświetlenia poddasza. Wejście do budynku od strony północnej z zadaszonego ganku. Kształt bryły projektowanego budynku horyzontalny. Dach budynku w podstawowej formie dwuspadowy w układzie osiowym, o nachyleniu głównych połaci dachowych w wielkości 30º. W budynku w poziomie parteru projektuje się dwie sale dydaktyczne z zapleczem socjalnym i pomieszczeniem na leżaki, szatnie, catering kuchenny, pomieszczenia socjalne dla personelu wraz z ubikacjami w tym jedna dla niepełnosprawnych, pomieszczenie gospodarcze (środki czystości), klatkę schodową z podestem dla niepełnosprawnych, układ komunikacji poziomej i wiatrołap wejściowy. Na poziomie poddasza zaprojektowano dwie sale dydaktyczne z zapleczem socjalnym i pomieszczeniem na leżaki, sala ćwiczeń indywidualnych z zapleczem, zaplecze socjalno-biurowe personelu, kotłownię, pomieszczenie gospodarcze, układ komunikacji poziomej i klatkę schodową z podestem dla niepełnosprawnych (przewiduje się wykonanie tylko stanu surowego zamkniętego). Zaprojektowano budynek posadowiony na ławach i ścianach fundamentowych wewnątrz budynku oraz w części ścian zewnętrznych istniejących, a także w części projektowanych do przebudowy. Zaprojektowano ławy fundamentowe, żelbetowe o przekroju prostokątnym, ściany fundamentowe żelbetowe, W części przebudowanej, ściany parteru murowane z bloczków ceramicznych na zaprawie c-w, w ścianach parteru żelbetowe słupy usztywniające konstrukcję, strop nad parterem płytowy żelbetowy, monolityczny, ściany poddasza murowane z bloczków ceramicznych dwie sale dydaktyczne z zapleczem socjalnym i pomieszczeniem na leżaki, stropodach i dach o konstrukcji drewnianej krokwiowo płatwiowej z pokryciem blachą gładką łączoną na rąbek stojący (typowe panele blaszane szerokości 50 cm łączone na zatrzaski).
1.6. Kompletna dokumentacja na roboty budowlane będąca przedmiotem nadzoru znajduje się na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/661031
1.7. Do zadań inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określony poniżej, w tym wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.):
1.7.1. reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji
z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
1.7.2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i zgodności wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
1.7.3. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
1.7.4. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy (weryfikacja, potwierdzanie wykonania, merytoryczna akceptacja faktur wykonawcy robót budowlanych),
1.7.5. wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy, dotyczącego: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia opinii technicznych dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;
1.7.6. żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
1.7.7. wymaganie od wykonawcy robót budowlanych wykonania poniższych czynności:
1.7.7.1. wykonania i utrzymywania zaplecza budowy, instalacji i zabudowań tymczasowych i wszystkich
innych czynności niezbędnych do właściwej realizacji prac;
1.7.7.2. zabezpieczenia i oznaczenia prowadzonych robót oraz dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania (m.in. tablica informacyjna budowy) przez cały czas realizacji prac;
1.7.7.3. sporządzenia dokumentacji fotograficznej robót zanikających;
1.7.7.4. usunięcia przez wykonawcę robót budowlanych wszelkich wad i usterek w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia;
1.7.7.5. zabezpieczenia instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jego bezpośrednim otoczeniu,
przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem przez cały czas realizacji zadania;
1.7.7.6. naprawy ewentualnych uszkodzeń urządzeń i obiektów oraz usuwania awarii powstałych w wyniku realizacji robót budowlanych;
1.7.7.7. dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymywania terenu robót w należytym stanie i porządku, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych (m.in. obowiązek prowadzenia robót w taki sposób aby mieszkańcy w sposób ciągły mieli dostęp do swoich posesji), składowania i usuwania wszelkich zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych i pomocniczych;
1.7.7.8. potwierdzenia złożenia odpadów powstałych w wyniku realizacji robót budowlanych do miejsc ich odzysku lub unieszkodliwiania;
1.7.7.9. przestrzegania przepisów prawnych wynikających z Ustawy Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 1973, 2127, 2269 z późn. zm.) oraz Ustawy o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 779, 784, 1648, 2151 z późn. zm.);
1.7.7.10. realizowania robót budowlanych z uwzględnieniem uwarunkowań wynikających z uzgodnień dokonanych z podmiotami zarządzającymi nieruchomościami, obiektami lub urządzeniami (m.in. Małopolski Wojewódzki Konserwator Zabytków w Krakowie, Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział w Tarnowie, TAURON SA, TP SA, Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o.; Urząd Miasta i Gminy w Wieliczce, Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce), w tym:
- sporządzania i przekazywania dokumentacji powykonawczej,
- zgłaszania rozpoczęcia i zakończenia prac w wymaganych terminach,
- uzgadniania szczegółowych warunków realizacji prac,
- wnoszenia koniecznych i wymaganych opłat.
1.7.8. weryfikacja dostarczanych przez wykonawcę robót budowlanych niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane atesty, certyfikaty, itd. stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizacji robót budowlanych;
1.7.9 weryfikacja wszelkiej dostarczonej przez wykonawcę robót budowlanych dokumentacji kompletowanej w trakcie realizacji robót zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz przygotowanych do odbioru końcowego kompletów protokołów niezbędnych przy odbiorze;
1.7.10. monitorowanie obsługi geodezyjnej wykonawcy robót budowlanych;
1.7.11. weryfikowanie i zatwierdzanie sporządzonej przez wykonawcę robót budowlanych kompletnej
dokumentacji powykonawczej technicznej i dokumentacji powykonawczej geodezyjno-kartograficznej;
1.7.12. zatwierdzanie sporządzonego przez wykonawcę robót budowlanych planu realizacji robót wraz z planem zagospodarowania placu budowy;
1.7.13. przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, BHP, ppoż.;
1.7.14. informowanie Zamawiającego o zgłoszonych przez wykonawcę robót budowlanych problemach technicznych i innych problemach związanych z realizacją robót;
1.7.15. ponoszenie odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi;
1.7.16. ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania nadzorowanych robót budowlanych, które to szkody wykonawca zobowiązuje się pokryć jeżeli ta szkoda ma związek z jego działalnością;
1.7.17. uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych wykonawcy robót budowlanych, odbiór robót budowlanych wykonanych w okresie gwarancyjnym wykonawcy robót budowlanych - bez dodatkowego wynagrodzenia - zgodnie z zasadami podanymi w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do SWZ;
1.7.18. dokonywanie odbiorów robót częściowych, zanikających, końcowych, gwarancyjnych;
1.7.19. niezwłoczne powiadamianie zamawiającego o wszelkich przerwach w realizacji robót;
2. Z przyczyn technicznych (ograniczenie pola formularza ogłoszenia) cześć dalsza przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt 3 SWZ.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi nad
zadaniem pn. „Budowa Przedszkola na osiedlu Lekarka”. Zakres rzeczowy robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru obejmuje budowę stanu surowego zamkniętego budynku obejmującego przebudowę, nadbudowę i rozbudowę istniejącego budynku handlowo-usługowego na budynek przedszkola na działce nr ew. 831/1 w Wieliczce przy ul. Grottgera.
1.2. Orientacyjne dane techniczne budynku:
Powierzchnia zabudowy: = 286,50 m²
Powierzchnia użytkowa: = 434,47 m²
Powierzchnia całkowita: = 564,22 m²
Kubatura budynku: = 2.191,00 m³
Wysokość budynku = 9,60 m
Kondygnacje nadziemne = 2
Wymiary rzutu budynku przedszkola: długość = 22,79 m, szerokość: =113,34 m
1.3. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV:
71520000-9 – usługi nadzoru budowlanego
1.4. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
Zaprojektowano budynek na rzucie prostokąta o wymiarach w osi 12,70 x 21,65 m i wysokości 9.60 m od poziomu terenu przed głównym wejściem do budynku. Przedmiotowy budynek handlowo-usługowy po wykonaniu projektowanej przebudowy części istniejącej, nadbudowany o jedną kondygnację i rozbudowy w zakresie przedłużenia ściany w osi 7, stanowić będzie budynek przedszkola w zabudowie wolnostojącej, dwukondygnacyjny w tym: parter i poddasze użytkowe z dachem wysokim dwuspadowym o symetrycznie położonych połaciach z oknami połaciowymi dla doświetlenia poddasza. Wejście do budynku od strony północnej z zadaszonego ganku. Kształt bryły projektowanego budynku horyzontalny. Dach budynku w podstawowej formie dwuspadowy w układzie osiowym, o nachyleniu głównych połaci dachowych w wielkości 30º. W budynku w poziomie parteru projektuje się dwie sale dydaktyczne z zapleczem socjalnym i pomieszczeniem na leżaki, szatnie, catering kuchenny, pomieszczenia socjalne dla personelu wraz z ubikacjami w tym jedna dla niepełnosprawnych, pomieszczenie gospodarcze (środki czystości), klatkę schodową z podestem dla niepełnosprawnych, układ komunikacji poziomej i wiatrołap wejściowy. Na poziomie poddasza zaprojektowano dwie sale dydaktyczne z zapleczem socjalnym i pomieszczeniem na leżaki, sala ćwiczeń indywidualnych z zapleczem, zaplecze socjalno-biurowe personelu, kotłownię, pomieszczenie gospodarcze, układ komunikacji poziomej i klatkę schodową z podestem dla niepełnosprawnych (przewiduje się wykonanie tylko stanu surowego zamkniętego). Zaprojektowano budynek posadowiony na ławach i ścianach fundamentowych wewnątrz budynku oraz w części ścian zewnętrznych istniejących, a także w części projektowanych do przebudowy. Zaprojektowano ławy fundamentowe, żelbetowe o przekroju prostokątnym, ściany fundamentowe żelbetowe, W części przebudowanej, ściany parteru murowane z bloczków ceramicznych na zaprawie c-w, w ścianach parteru żelbetowe słupy usztywniające konstrukcję, strop nad parterem płytowy żelbetowy, monolityczny, ściany poddasza murowane z bloczków ceramicznych dwie sale dydaktyczne z zapleczem socjalnym i pomieszczeniem na leżaki, stropodach i dach o konstrukcji drewnianej krokwiowo płatwiowej z pokryciem blachą gładką łączoną na rąbek stojący (typowe panele blaszane szerokości 50 cm łączone na zatrzaski).
1.6. Kompletna dokumentacja na roboty budowlane będąca przedmiotem nadzoru znajduje się na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/661031
1.7. Do zadań inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określony poniżej, w tym wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.):
1.7.1. reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji
z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
1.7.2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i zgodności wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
1.7.3. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
1.7.4. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy (weryfikacja, potwierdzanie wykonania, merytoryczna akceptacja faktur wykonawcy robót budowlanych, rozliczenie budowy),
1.7.5. wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy, dotyczącego: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia opinii technicznych dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;
1.7.6. żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
1.7.7. wymaganie od wykonawcy robót budowlanych wykonania poniższych czynności:
1.7.7.1. wykonania i utrzymywania zaplecza budowy, instalacji i zabudowań tymczasowych i wszystkich
innych czynności niezbędnych do właściwej realizacji prac;
1.7.7.2. zabezpieczenia i oznaczenia prowadzonych robót oraz dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania (m.in. tablica informacyjna budowy) przez cały czas realizacji prac;
1.7.7.3. wykreślono
1.7.7.4. usunięcia przez wykonawcę robót budowlanych wszelkich wad i usterek w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia;
1.7.7.5. zabezpieczenia instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jego bezpośrednim otoczeniu,
przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem przez cały czas realizacji zadania;
1.7.7.6. naprawy ewentualnych uszkodzeń urządzeń i obiektów oraz usuwania awarii powstałych w wyniku realizacji robót budowlanych;
1.7.7.7. dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymywania terenu robót w należytym stanie i porządku, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych (m.in. obowiązek prowadzenia robót w taki sposób aby mieszkańcy w sposób ciągły mieli dostęp do swoich posesji), składowania i usuwania wszelkich zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych i pomocniczych;
1.7.7.8. potwierdzenia złożenia odpadów powstałych w wyniku realizacji robót budowlanych do miejsc ich odzysku lub unieszkodliwiania;
1.7.7.9. przestrzegania przepisów prawnych wynikających z Ustawy Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 1973, 2127, 2269 z późn. zm.) oraz Ustawy o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 779, 784, 1648, 2151 z późn. zm.);
1.7.7.10. realizowania robót budowlanych z uwzględnieniem uwarunkowań wynikających z uzgodnień dokonanych z podmiotami zarządzającymi nieruchomościami, obiektami lub urządzeniami (m.in. Małopolski Wojewódzki Konserwator Zabytków w Krakowie, Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział w Tarnowie, TAURON SA, TP SA, Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o.; Urząd Miasta i Gminy w Wieliczce, Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce), w tym:
- sporządzania i przekazywania dokumentacji powykonawczej,
- zgłaszania rozpoczęcia i zakończenia prac w wymaganych terminach,
- uzgadniania szczegółowych warunków realizacji prac,
- wnoszenia koniecznych i wymaganych opłat.
1.7.8. weryfikacja dostarczanych przez wykonawcę robót budowlanych niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane atesty, certyfikaty, itd. stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizacji robót budowlanych;
1.7.9 weryfikacja wszelkiej dostarczonej przez wykonawcę robót budowlanych dokumentacji kompletowanej w trakcie realizacji robót zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz przygotowanych do odbioru końcowego kompletów protokołów niezbędnych przy odbiorze;
1.7.10. monitorowanie obsługi geodezyjnej wykonawcy robót budowlanych;
1.7.11. weryfikowanie i zatwierdzanie sporządzonej przez wykonawcę robót budowlanych kompletnej
dokumentacji powykonawczej technicznej i dokumentacji powykonawczej geodezyjno-kartograficznej;
1.7.12. zatwierdzanie sporządzonego przez wykonawcę robót budowlanych planu realizacji robót wraz z planem zagospodarowania placu budowy;
1.7.13. przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, BHP, ppoż.;
1.7.14. informowanie Zamawiającego o zgłoszonych przez wykonawcę robót budowlanych problemach technicznych i innych problemach związanych z realizacją robót;
1.7.15. sporządzanie dokumentacji fotograficznej robót zanikających;
1.7.16.zatwierdzenie Planu BIOZ, nadzorowanie jego przestrzegania oraz systematycznej aktualizacji;
1.7.17. uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych wykonawcy robót budowlanych, odbiór robót budowlanych wykonanych w okresie gwarancyjnym wykonawcy robót budowlanych - bez dodatkowego wynagrodzenia - zgodnie z zasadami podanymi w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do SWZ;
1.7.18. dokonywanie odbiorów robót częściowych, zanikających, końcowych, gwarancyjnych;
1.7.19. niezwłoczne powiadamianie zamawiającego o wszelkich przerwach w realizacji robót;
2. Z przyczyn technicznych (ograniczenie pola formularza ogłoszenia) cześć dalsza przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt 3 SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-11-17 10:00

Po zmianie:
2022-11-18 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-11-17 10:30

Po zmianie:
2022-11-18 10:30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.