eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021

1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146268471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/13

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozgst.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/ozgs

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d66c2fd5-6012-467c-908c-107e6b00f731

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00508350

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040603/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych i pozostałych materiałów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 57/2024/TP/SŁ.ZDR./OPBMR.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 153962,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:
część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33770000-8 - Artykuły higieniczne z papieru

4.5.5.) Wartość części: 9756,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:
część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 4444,03 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:

część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii

4.5.5.) Wartość części: 6393,51 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:

część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.5.5.) Wartość części: 2483,49 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:

część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 14798,44 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:

część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 13855,64 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:

część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi

4.5.5.) Wartość części: 18375,26 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:

część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 41345,75 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:

część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141800-8 - Wyroby stomatologiczne

4.5.5.) Wartość części: 25364,64 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:

część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124131-2 - Paski odczynnikowe

4.5.5.) Wartość części: 371,61 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:

część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.5.) Wartość części: 150,30 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:

część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.5.) Wartość części: 9637,95 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:

część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.5.) Wartość części: 6900,15 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:

część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.5.) Wartość części: 85,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert. Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert. Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert. Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert. Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert. Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert. Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert. Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert. Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.