Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00409634/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
- 2024/BZP 00454677/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-12
- 2024/BZP 00476476/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-29
- 2024/BZP 00607551/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-21
- 2024/BZP 00607681/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-21
- 2024/BZP 00607736/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-21
- 2024/BZP 00508350/01 - Wynik z dnia 2024-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146268471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozgst.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/ozgs1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d66c2fd5-6012-467c-908c-107e6b00f731
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548010
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040603/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych i pozostałych materiałów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 57/2024/TP/SŁ.ZDR./OPBMR.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 153962,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33770000-8 - Artykuły higieniczne z papieru
4.5.5.) Wartość części: 9756,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 4444,03 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 6393,51 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe
4.5.5.) Wartość części: 2483,49 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 14798,44 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 13855,64 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi
4.5.5.) Wartość części: 18375,26 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 41345,75 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 25364,67 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33124131-2 - Paski odczynnikowe
4.5.5.) Wartość części: 371,61 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 150,30 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 9637,95 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 6900,15 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 85,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
Brak ważnych ofert. Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do postępowania albo oferty podlegały odrzuceniu”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4382,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4382,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4382,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „BOXMET MEDICAL” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8822038205
7.3.3) Ulica: Piskorzów 51
7.3.4) Miejscowość: Pieszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 58-250
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4382,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5858,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5851,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5858,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDEIR Przemysław FILA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281772488
7.3.3) Ulica: Ochla-Niedźwiedzia 8
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 66-006
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5858,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14141,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14141,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14141,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „BOXMET MEDICAL” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8822038205
7.3.3) Ulica: Piskorzów 51
7.3.4) Miejscowość: Pieszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 58-250
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14141,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20765,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20765,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20765,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLISPHARM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132872111
7.3.3) Ulica: ul. Stefana Starzyńskiego 10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-456
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20765,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2274,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2274,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2274,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „BOXMET MEDICAL” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8822038205
7.3.3) Ulica: Piskorzów 51
7.3.4) Miejscowość: Pieszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 58-250
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2274,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Oddziału Neonatologii z Patologią i Intensywną Terapią oraz Oddziału Ginekologiczno-Położniczego
- Dostawa roztworu ponadtlenkowego
- Dostawa rękawic chirurgicznych i diagnost., sprzętu medycznego do ciągłej terapii nerkozastępczej, papierów rejestracyjnych oraz pasków testowych do glukometrów do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Dostawa różnych środków czystości, dezynfekcyjnych i chemicznych z podziałem na części
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących
- Dostawa rękawic medycznych.
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.