Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00458606/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
- 2024/BZP 00460402/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie Systemu do Zarządzania Energią w 7 budynkach Przychodni lekarskich SPZOZ Warszawa Wola - Śródmieście
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001018396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ciołka 11
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-445
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.kuc@zozwola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozwola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zozwolasrodmiescie.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wdrożenie Systemu do Zarządzania Energią w 7 budynkach Przychodni lekarskich SPZOZ Warszawa Wola - Śródmieście2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f85b1ae-7ac5-4369-bcd6-33375bd79231
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00508483
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00576376/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.20 Dostawa i wdrożenie systemu do Zarządzania Energią w 7 budynkach Przychodni Lekarskich SPZOZ Warszawa Wola - Środmieście
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00458606
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 33/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wdrożenie Systemu do Zarządzania Energią poprzez dostawę, montaż aparatury kontrolno – pomiarowej i automatyki w ramach Systemu do Zarządzania Energią w 7 budynkach Przychodni Lekarskich SPZOZ Warszawa Wola – Śródmieście wraz z poprawą funkcjonalności ich systemów energetycznych oraz wsparcie techniczne i obsługa po wdrożeniu.
2. Zamawiający przewiduje realizacje przedmiotu zamówienia w dwóch Etapach:
- Etap I (dostawa i montaż);
- Etap II (wsparcie techniczne i obsługa po wdrożeniu).
3. W ramach realizacji robót należy zintegrować wybrane instalacje techniczne budynków z Systemem do Zarządzania Energią m. st. Warszawy (SdZE), zgodnie z licencją posiadaną przez Biuro Inwestycji m. st. Warszawy.
4. Inwestycja planowana jest do wykonania w następujących obiektach:
1) Przychodnia Lekarska przy ul. Erazma Ciołka 11
2) Przychodnia Lekarska przy ul. Dragonów 6 A
3) Przychodnia Lekarska przy ul. Elekcyjnej 54
4) Przychodnia Lekarska przy ul. Grzybowskiej 34
5) Przychodnia Lekarska przy ul. Płockiej 49
6) Przychodnia Lekarska przy ul. Szlenkierów 10
7) Przychodnia Lekarska przy ul. Żytniej 39
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), który stanowi Załącznik nr 2, oraz dokumentacja techniczna, która stanowi Załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71314200-4 - Usługi zarządzania energią
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 752268,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 752268,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 752268,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMAR Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5541006979
7.3.3) Ulica: Kościuszki 27
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-079
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 752268,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 406 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.