eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaRewitalizacja placu Grunwaldzkiego w ¦widnicy



Og³oszenie z dnia 2024-09-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja placu Grunwaldzkiego w ¦widnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦widnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 49

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.um.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/945069

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja placu Grunwaldzkiego w ¦widnicy

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4aae3380-31fa-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00508601

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00048602/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.7 Rewitalizacja Placu Grunwaldzkiego w ¦widnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00379091

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-69/VII/24

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 2111783,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane, polegaj±ce na rewitalizacji terenu placu w centrum miasta ¦widnica, w ramach zadnia pn.: „Rewitalizacja placu Grunwaldzkiego w ¦widnicy”. Kompleksowe wykonanie robót budowlanych nast±pi zgodnie z wiedz± techniczn±, decyzjami zatwierdzaj±cymi projekty budowlane i udzielaj±cymi pozwolenia na budowê oraz postanowieniem Dolno¶l±skiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wroc³awiu, zapisami Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz projektem autorstwa firmy: Building Construction mgr in¿. Irena Dani³owicz – Wrona ul. Pañska 2A/14, 58-100 ¦widnica „Rewitalizacja placu Grunwaldzkiego w ¦widnicy”.
Dokumentacja projektowa, stanowi±ca Za³±cznik do SWZ, znajduje siê na stronie internetowej Zamawiaj±cego: platformazakupowa.pl, w wersji papierowej jest do wgl±du w siedzibie Zamawiaj±cego – Urz±d Miejski w ¦widnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Wydzia³ Dróg i Infrastruktury Miejskiej – pok. 315.

Teren objêty przedmiotem zamówienia zlokalizowany jest na obszarze historycznego uk³adu urbanistycznego - zabudowa poza ¶redniowiecznymi murami miejskimi, ujêtym w Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta ¦widnica.
W trakcie prowadzenia robót ziemnych Zamawiaj±cy zapewni we w³asnym zakresie i na koszt w³asny przeprowadzenie badañ archeologicznych, w oparciu o uzgodniony program badañ archeologicznych oraz zapewni nadzór archeologiczny osób, które bêd± nadzorowa³y roboty ziemne objête zamierzeniem bez wp³ywu na ich zakres. Zamawiaj±cy równie¿ pokryje koszty dokumentacji konserwatorskiej wykonanej w oparciu o badania archeologiczne.
2. Zasady rozliczania
Zadanie bêdzie wspó³finansowane z Promesy z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych w kwocie brutto 1 800 000,00 z³ jak± Gmina Miasto ¦widnica otrzyma³a na zrealizowanie tego zadanie plus wk³ad w³asny gminy w wysoko¶ci 200 000,00 z³. Regulamin naboru wniosków o dofinansowanie edycja 8 w ramach Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych oraz uchwa³a nr 84/2021 Rady Ministrów z 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu Inwestycji Strategicznych dostêpne s± na stronie internetowej https://www.bgk.pl/files/public/Pliki/Fundusze_i_programy/Polski_Lad/Edycja_osma/Regulamin_edycja_8.pdfWykonawca zobowi±zany bêdzie do finansowania inwestycji w czê¶ci niepokrytej udzia³em w³asnym Zamawiaj±cego, na czas poprzedzaj±cy wyp³atê ¶rodków z promesy.
4. Z uwagi na realizowanie zadania w du¿ej czê¶ci z Promesy z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych, jak± Gmina Miasto ¦widnica otrzyma³a na wykonania tego zadania, przedmiot umowy, za który przys³uguje wynagrodzenie okre¶lone w ust. 1, rozliczony zostanie w nastêpuj±cy sposób:
1) Pierwsza transza bêdzie wyp³acona w 2024 r. w kwocie 330 000,00 z³ brutto na podstawie faktury czê¶ciowej. Podstaw± zap³aty w trybie nie d³u¿szym ni¿ 30 dni od wystawienia faktury bêdzie protokó³ zaawansowania robót zatwierdzony przez Inspektora nadzoru.
2) Druga transza zostanie wyp³acona w 2025 r. po wykonaniu prac na kwotê 50 % otrzymanej promesy. Podstaw± zap³aty w trybie nie d³u¿szym ni¿ 30 dni od wystawienia faktury czê¶ciowej bêdzie protokó³ zaawansowania robót zatwierdzony przez Inspektora nadzoru.
3) Trzecia transza zostanie wyp³acona w 2025 roku po zakoñczeniu ca³ego przedmiotu umowy, w trybie nie d³u¿szym ni¿ 30 dni od dnia protokolarnego odbioru inwestycji.

5.2 ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

5.2.1. Rewitalizacja placu Grunwaldzkiego w ¦widnicy - Zakres przedmiotu robót, zgodny z dokumentacj± projektow±, obejmuje rewitalizacjê placu; w sk³ad robót wchodzi m.in.:
1) W zakresie placów i ¶cie¿ek - wymiana (likwidacja) substandardowych powierzchni utwardzonych i wykonanie nowego typu nawierzchni z kostki granitowej i p³yt chodnikowych oraz remont istniej±cych terenów utwardzonych o nawierzchni granitowej polegaj±cej na wymianie substancji materia³owej na na now±.
2) Wymiana, uzupe³nienie, korekta oraz punktowa likwidacja istniej±cej zieleni niskiej, ¶redniej oraz wysokiej.
3) Remont pomnika bitwy pod Grunwaldem wraz z czyszczeniem powierzchni granitowych, uzupe³nieniem ubytków w ok³adzinie granitowej i jej spoinowanie.
4) Wykonanie i monta¿ tablicy upamiêtniaj±cej ofiary katastrofy smoleñskiej.
5) Monta¿ elementów ma³ej architektury (³awki, kosze, s³up og³oszeniowy, stojaki rowerowe, barierki, poid³o, tablica na regulamin, tablica informacyjna, zestaw psi pakiet).
6) Budowa o¶wietlenia parkowego.
7) Wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej
8) Wykonanie instalacji wodoci±gowej (pod poid³o oraz dwa zawory czerpalne do podlewania zieleni) oraz przy³±cza kanalizacji deszczowej
9) Monta¿ i pod³±czenie monitoringu

UWAGA!!!!
 Przedmiary robót za³±czono w celu u³atwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcê.
Przedmiarów nie nale¿y wype³niaæ ani za³±czaæ do oferty.
Wybrany Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania i przed³o¿enia Zamawiaj±cemu w terminie 14 dni od daty podpisania umowy kosztorysu opracowanego metod± kalkulacji uproszczonej zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie okre¶lenia metod i podstaw sporz±dzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okre¶lonych w programie funkcjonalno-u¿ytkowym (t.j. Dz. U. 2021, poz. 2458). Poniewa¿ obowi±zuj±cym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie rycza³towe, kosztorys ten bêdzie wykorzystywany do obliczenia nale¿nego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odst±pienia od umowy, a wiêc w sytuacji uregulowanej w § 13 umowy. Bêdzie on tak¿e podstaw± do rozliczania „dodatkowych robót budowlanych” wykraczaj±cych poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia podstawowego w sytuacji gdy umowa zostanie zmieniona (aneksowana) na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 3) ustawy PZP. Szczegó³owo opisano to w §11 ust. 22 umowy. Kosztorys nale¿y sporz±dziæ w uk³adzie mo¿liwie najbardziej przybli¿onym do przedstawionego wraz z Dokumentacj± przedmiaru robót. Kosztorys winien zawieraæ elementy robót wymienione w przedmiarze, zamieszczone w takiej samej kolejno¶ci, oraz uwzglêdniaæ roboty które nie zosta³y wyszczególnione w przedmiarze robót, a s± konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym oraz szczegó³owymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
Uwaga!
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a wiêc w dokumentach opisuj±cym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszy³o wyra¿enie „lub równowa¿ne”, to Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywane w ka¿dej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W zwi±zku z powy¿szym nale¿y przyj±æ, ¿e ka¿dej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych wystêpuj±cych w opisie przedmiotu zamówienia towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne”.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wyst±pienia na etapie badania i oceny ofert do autora dokumentacji projektowej o opiniê na temat oferowanych materia³ów lub urz±dzeñ. Opinia ta mo¿e stanowiæ podstawê do podjêcia przez Zamawiaj±cego decyzji o przyjêciu materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych.



Uwaga !!!
 Prace budowlane bêd± prowadzone na ca³ym obszarze objêtym przedmiotem zamówienia w sposób pozwalaj±cy na utrzymanie ruchu obs³uguj±cego przyleg³e tereny..

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kszta³towania terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyj±tkiem dróg

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

77310000-6 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 2703171 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2703171 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo AKWAPLANTA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990204294

7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw

7.3.5) Kod pocztowy: 52-437

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 2703171 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesi±ce

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.