Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja substancji mieszkaniowej wraz z pomieszczeniami przynależnymi w Gminie Pakość
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PAKOŚĆ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350783
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 4
1.5.2.) Miejscowość: Pakość
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-170
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pakosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakosc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9542781.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja substancji mieszkaniowej wraz z pomieszczeniami przynależnymi w Gminie Pakość2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cd97708-0873-45d2-9528-43abe084b3c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00508679
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024749/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja substancji mieszkaniowej wraz z pomieszczeniami przynależnymi w gminie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00425562
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Gmina Pakość jako podmiot Zamawiający jest jedynym wspólnikiem Spółki- Przedsiębiorstwo Usług Gminnych Spółka z o.o. (Gmina Pakość posiada 100% udziałów w wyżej wymienionej Spółce). Podstawowym celem Spółki jest zaspokajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty samorządowej Gminy Pakość, bieżące i nieprzerwane zaspokajanie potrzeb ludności w drodze świadczenia usług powszechnie dostępnych oraz robót budowlanych. Ponad 94,62 % działalności Spółki dotyczy wykonywania zadań powierzonych przez Gminę Pakość. Ponadto w Przedsiębiorstwie Usług Gminnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Powyżej przedstawiony stan faktyczny wyczerpuje przesłanki przewidziane w art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, na podstawie których możliwe jest udzielenie zamówienia publicznego własnej spółce (zamówienia in-house) w trybie zamówienia z wolnej ręki.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.9.2024.MG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 891418,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja substancji mieszkaniowej wraz z pomieszczeniami przynależnymi w Gminie Pakość” w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień i decyzji administracyjnych oraz realizacja robót budowlanych przewidzianych dla przedmiotowej inwestycji, zgodnie z opisem zawartym we wniosku o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Wymianę pokrycia dachowego zawierającego azbest na budynku komunalnym, położonym przy ul. Św. Jana 7 w Pakości.
Zakres robót budowlanych obejmuje:
- rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego (azbest);
- utylizację istniejącego pokrycia dachowego;
- impregnację więźby dachowej z zastosowaniem środka biobójczego przeciw owadom oraz środka ogniochronnego;
- montaż nowego pokrycia dachowego wraz z warstwą izolacyjną i ołaceniem;
- wzmocnienie murów komina ponad dachem oraz wymiany czapy kominowej z wykonaniem lekkiego zadaszenia wylotów z kratkami przewiewowymi;
- wymianę wszystkich obróbek blacharskich gzymsów, komina;
- uwzględnienie obowiązujących przepisów w zakresie izolacji termicznej przegród budowlanych
w tym dachu;
- wykonanie orynnowania (zakup i montaż rynien oraz rur spustowych).
2) Remont budynku gospodarczego wraz z pomieszczeniami przynależnymi, położonego przy
ul. Św. Jana 14 w Pakości.
Zakres robót budowlanych obejmuje remont budynku wraz z robotami towarzyszącymi, tj.:
- hydroizolację ścian fundamentowych budynku;
- skucie zawilgoconych tynków, osuszenie ścian, chemiczne usunięcie pleśni i grzybów;
- docieplenie ścian zewnętrznych budynku;
- izolację przeciwwilgociowa pozioma na całej długości budynku;
- rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego;
- utylizację istniejącego pokrycia dachowego;
- montaż nowego pokrycia dachowego wraz z warstwą izolacyjną i ołaceniem;
- inne prace niezbędne do wykonania przy dociepleniu (ew. przebudowy kominów, wymiany obróbek blacharskich, pasy pod i nad rynnowe, itp.);
- wymianę rynien i rur spustowych;
- wykonanie posadzek;
- wymianę i montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej;
- wymianę i montaż stolarki okiennej zewnętrznej;
- prace porządkowe;
- wzmocnienie murów komina ponad dachem oraz wymiany czapy kominowej z wykonaniem lekkiego zadaszenia wylotów z kratkami przewiewowymi;
- wymianę wszystkich obróbek blacharskich gzymsów, komina;
- uwzględnienie obowiązujących przepisów w zakresie izolacji termicznej przegród budowlanych
w tym dachu.
3) Wymianę pokrycia dachowego, zawierającego azbest wraz z wymianą drzwi wejściowych
do budynku komunalnego, położonego w miejscowości Wielowieś 21, gm. Pakość.
Zakres robót budowlanych obejmuje:
- rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego;
- utylizację istniejącego pokrycia dachowego;
- montaż nowego pokrycia dachowego wraz z warstwą izolacyjną i ołaceniem;
- impregnację więźby dachowej z zastosowaniem środka biobójczego przeciw owadom oraz środka ogniochronnego;
- rozbiórkę istniejących drzwi wejściowych;
- montaż nowych drzwi wejściowych;
- wzmocnienie murów komina ponad dachem oraz wymiany czapy kominowej z wykonaniem lekkiego zadaszenia wylotów z kratkami przewiewowymi;
- wymianę wszystkich obróbek blacharskich gzymsów, komina, wyłazu dachowego i stolarki okiennej;
- uwzględnienie obowiązujących przepisów w zakresie izolacji termicznej przegród budowlanych w tym dachu.
4) Hydroizolację ścian fundamentów budynku, położonego przy ul. Rynek 17 w Pakości.
Zakres robót budowlanych obejmuje:
- hydroizolację ścian fundamentowych budynku polegającą na wykonaniu malowania ścian izolacją przeciwwilgociową grubowarstwową, wykonaniu docieplenia ścian fundamentu płytami XPS;
- izolację przeciwwilgociową poziomą na całej długości budynku;
- skucie zawilgoconych tynków, osuszenie ścian, chemiczne usunięcie pleśni i grzybów;
- inne prace niezbędne do wykonania przy hydroizolacji ścian fundamentowych (ew. wymiany obróbek blacharskich, rury spustowe itp.);
- wymianę rynien i rur spustowych.
5) Wymianę pokrycia dachowego budynku komunalnego, położonego w miejscowości Rybitwy 18, gm. Pakość.
Zakres robót budowlanych obejmuje wyłącznie wymianę pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi w obrębie dachu, tj.:
- rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego;
- utylizację istniejącego pokrycia dachowego;
- montaż nowego pokrycia dachowego wraz z warstwą izolacyjną i ołaceniem;
- impregnację więźby dachowej z zastosowaniem środka biobójczego przeciw owadom oraz środka ogniochronnego;
- wymianę elementów uszkodzonych oraz w złym stanie technicznym konstrukcji dachowej;
- wzmocnienie murów komina ponad dachem oraz wymianę czapy kominowej z wykonaniem lekkiego zadaszenia wylotów z kratkami przewiewowymi;
- wymianę wszystkich obróbek blacharskich gzymsów, komina;
- uwzględnienie obowiązujących przepisów w zakresie izolacji termicznej przegród budowlanych w tym dachu;
- wykonanie orynnowania (zakup i montaż rynien oraz rur spustowych).
6) Docieplenie budynku komunalnego, położonego przy ul. Lipowej 14 w Pakości.
Zakres robót budowlanych obejmuje docieplenie ścian budynku głównego oraz przyległego zawierającego pomieszczenia przynależne wraz z robotami towarzyszącymi, tj.:
- docieplenie ścian zewnętrznych budynku wraz z tynkowaniem i malowaniem;
- docieplenie dachu budynku;
- izolację przeciwwilgociową poziomą na całej długości budynku;
- skucie zawilgoconych tynków, osuszenie ścian, chemiczne usunięcie pleśni i grzybów;
- inne prace niezbędne do wykonania przy dociepleniu (ew. wymiany obróbek blacharskich, pasy pod i nad rynnowe, zabezpieczenie budynku w miejscach pęknięcia ścian itp.);
- wykonanie orynnowania (zakup i montaż rynien oraz rur spustowych);
- wymianę wszystkich obróbek blacharskich gzymsów;
- uwzględnienie obowiązujących przepisów w zakresie izolacji termicznej przegród budowlanych.
W zakresie prac projektowych wymagane jest sporządzenie:
- inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej;
- projektu budowlanego wielobranżowego;
- projektu wykonawczego z projektami branżowymi;
- specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
- przedmiarów i kosztorysów;
- innej dokumentacji nie wymienionej wyżej, a niezbędnej do prawidłowej realizacji robót budowlanych i przekazania obiektu do użytkowania.
Wykonawca powinien zaprojektować oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) dla zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja substancji mieszkaniowej wraz z pomieszczeniami przynależnymi w Gminie Pakość” oraz z obowiązującymi przepisami.
2. Wstępnie przyjęte parametry wynikają z PFU i zostaną uszczegółowione na etapie przygotowania projektu budowlanego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno- Użytkowy zwany dalej „PFU”- załącznik nr 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45000000-7 - Roboty budowlane
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego
45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1170000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1170000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1170000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Gminnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5560004266
7.3.3) Ulica: Inowrocławska 14
7.3.4) Miejscowość: Pakość
7.3.5) Kod pocztowy: 88-170
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG GMINNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG GMINNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1170000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Wykonanie dokumentacji projektowej na potrzeby utworzenia laboratorium badania alergenów w budynku "AB" NIZP PZH - PIB w Warszawie przy ul. Chocimskiej 24
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.