Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00409376/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00438858/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Sianów w Powiecie Koszalińskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sianów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920682
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Polskiej 30
1.5.2.) Miejscowość: Sianów
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-004
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 346 95 28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@sianow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sianow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b4b33391-b5d6-40ce-b540-943bbbc548701.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Sianów w Powiecie Koszalińskim.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4b33391-b5d6-40ce-b540-943bbbc54870
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509064
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026442/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Sianów w Powiecie Koszalińskim.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409376
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z.271.22.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji polegającej na modernizacji infrastruktury drogowej w Gminie Sianów.Część 1 – Przebudowa dróg gminnych w mieście Sianów.
Zakres prac w ramach części 1 obejmuje:
1. Przebudowę ulicy Kościelnej.
2. Przebudowę ulicy Dworcowej.
3. Przebudowę ulicy Tylnej.
4. Przebudowę ulicy Węgorzewskiej.
5. Przebudowę ulicy łączącej ul. Mickiewicza z ul. Łużycką.
Szczegółowy zakres realizacji zadania opisany został w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji oraz opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do niniejszej specyfikacji.
Ponadto warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 9 dla części nr 1, nr 2, nr 3-Zadanie 1 i 2 do niniejszej specyfikacji.
Na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający uzyskał od Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępną Promesę Nr Polski Ład nr Edycja8/2023/5235/PolskiLad, dotyczącą dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych z przeznaczeniem na realizację przez Zamawiającego Inwestycji pn. "Modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Sianów w Powiecie Koszalińskim”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 919646,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji polegającej na modernizacji infrastruktury drogowej w Gminie Sianów.Część 2 – Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Sianów.
Zakres prac w ramach części 2 obejmuje:
1. Przebudowę drogi w m. Dąbrowa.
2. Przebudowę dogi w m. Dąbrowa.
3. Przebudowę drogi w m. Grabówko.
4. Przebudowę drogi w m. Skibno.
5. Przebudowę drogi w m. Sierakowo Sławieńskie
6. Przebudowę dogi w m. Osieki.
7. Przebudowę drogi w m. Bielkowo.
8. Przebudowę drogi w m. Szczeglino.
9. Przebudowę drogi w m. Skwierzynka.
10. Przebudowę drogi w m. Kleszcze.
11. Przebudowę drogi w. Wierciszewo.
12. Przebudowę drogi w m. Sieciemin.
13. Przebudowę drogi w m. Trawica.
14. Przebudowę drogi w m. Iwięcino.
15. Przebudowę drogi w m. Iwięcino.
Szczegółowy zakres realizacji zadania opisany został w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1A do niniejszej specyfikacji oraz opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do niniejszej specyfikacji.
Ponadto warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 9 dla części nr 1, nr 2, nr 3-Zadanie 1 i 2 do niniejszej specyfikacji.
Na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający uzyskał od Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępną Promesę Nr Polski Ład nr Edycja8/2023/5235/PolskiLad, dotyczącą dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych z przeznaczeniem na realizację przez Zamawiającego Inwestycji pn. "Modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Sianów w Powiecie Koszalińskim”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 3003421,14 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji polegającej na modernizacji infrastruktury drogowej w Gminie Sianów.Część 3 – Przebudowa i budowa dróg gminnych w miejscowości Łazy.
Zakres prac w ramach części 3 obejmuje 3 zadania:
Zadanie 1: Budowa zatok parkingowych w ciągu ulicy Mieleńskiej w m. Łazy
Zadanie 2: Przebudowa pasa drogowego ulic Leśnej, Jesionowej, Gościnnej, Słonecznej, Wąskiej w Łazach oraz ul. Miłej, Bałtyckiej, Pogodnej w Łazach.
Zadanie 3: Budowa drogi łączącej ulicę Słoneczną z ulicą Morską w Łazach.
Szczegółowy zakres realizacji zadania opisany został w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1B do niniejszej specyfikacji oraz opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do niniejszej specyfikacji.
Ponadto warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 9 dla części nr 1, nr 2, nr 3-Zadanie 1 i 2, nr 9A- dla części nr 3 - Zadanie 3 do niniejszej specyfikacji.
Na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający uzyskał od Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępną Promesę Nr Polski Ład nr Edycja8/2023/5235/PolskiLad, dotyczącą dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych z przeznaczeniem na realizację przez Zamawiającego Inwestycji pn. "Modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Sianów w Powiecie Koszalińskim”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 3646038,21 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji polegającej na modernizacji infrastruktury drogowej w Gminie Sianów.Część 4 – Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji w ramach modernizacji infrastruktury drogowej w Gminie Sianów.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach modernizacji infrastruktury drogowej w Gminie Sianów dla części nr 1, nr 2 oraz nr 3 i obejmuje branżę drogową.
Szczegółowy zakres inwestycji objętej nadzorem inspektora został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1, 1A, 1B do niniejszej specyfikacji oraz opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do niniejszej specyfikacji.
Ponadto warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 9B dla części nr 4 do niniejszej specyfikacji.
Na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający uzyskał od Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępną Promesę Nr Polski Ład nr Edycja8/2023/5235/PolskiLad, dotyczącą dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych z przeznaczeniem na realizację przez Zamawiającego Inwestycji pn. "Modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Sianów w Powiecie Koszalińskim”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
4.5.5.) Wartość części: 154471,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1477777,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2360054,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1477777,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUA-BUD PATRYK KUCHARSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364682115
7.3.3) Ulica: Klonowa 1/2
7.3.4) Miejscowość: Nowe Bielice
7.3.5) Kod pocztowy: 76-039
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1477777,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2957777,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5091995,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2957777,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUA-BUD PATRYK KUCHARSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364682115
7.3.3) Ulica: Klonowa 1/2
7.3.4) Miejscowość: Nowe Bielice
7.3.5) Kod pocztowy: 76-039
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2957777,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4342222,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6409831,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4342222,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUA-BUD PATRYK KUCHARSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364682115
7.3.3) Ulica: Klonowa 1/2
7.3.4) Miejscowość: Nowe Bielice
7.3.5) Kod pocztowy: 76-039
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4342222,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115128,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115128,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115128,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIA Projekt Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 388616269
7.3.3) Ulica: Czesława Piskorskiego 21
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-809
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115128,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
INNE PRZETARGI SIANÓW
więcej: przetargi SIANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- Utworzenie parku kieszonkowego
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. "Wykonanie kompleksowej infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej obszaru os. Kasztelańskiego w Międzyrzeczu"
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach realizacji projektu pn. Rozwój infrastruktury w kierunku zrównoważonej multimodalnej i zeroemisyjnej mobilności na obszarze Gminy Czempiń
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z podziałem na 2 części:Cz. 1. nad rozbudową oraz przebudową budynku szkoły w Kłaninie", Cz. 2: nad rozbudową budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.