eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StepnicaKompleksowy program wsparcia dla szkół z terenu Gminy Stepnica



Ogłoszenie z dnia 2024-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowy program wsparcia dla szkół z terenu Gminy Stepnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stepnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684338

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 4

1.5.2.) Miejscowość: Stepnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-112

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 914188521

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@stepnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stepnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowy program wsparcia dla szkół z terenu Gminy Stepnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6504848-ac9a-45b1-8f59-053262a169a3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509237

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00095636/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Kompleksowy program wsparcia dla szkół z terenu Gminy Stepnica

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

w ramach projektu pn. „Stepnica – port wysokiej jakości edukacji” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus nr umowy o dofinansowanie FEPZ.06.09-IP.01-0042/23

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://stepnica.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://stepnica.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy komercyjnej Marketplanet dostępnej pod adresem: https://stepnica.ezamawiajacy.pl („Platforma”).
2. Osobami uprawnionymi do komunikowania się z Wykonawcami jest: Marlena Smolarek
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy na subdomenie Zamawiającego pod adresem internetowym: https://stepnica.ezamawiajacy.pl lub na głównej stronie Platformy pod adresem: https://oneplace.marketplanet.pl.
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony Platforma Zakupowa Marketplanet https://oneplace.marketplanet.pl/, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Na podany przy rejestracji adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem, za pomocą którego należy potwierdzić adres e-mail. Po potwierdzeniu adresu e-mail należy się zalogować za pomocą przycisku „Zaloguj” w celu ukończenia procesu rejestracji. Po wpisaniu loginu i hasła należy użyć przycisku „Zaloguj się”.
Z uwagi na ograniczenia w ogłoszeniu pozostałe informacje zawarto w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy w Stepnicy, 72-112 Stepnica, ul. T. Kościuszki 4, reprezentowany przez Burmistrza Miasta i Gminy w Stepnicy,
2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych – iod@stepnica.pl, tel. 504707087.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z zapytaniem ofertowym dotyczącym przedmiotowego postępowania.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AOŚ.271.10.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe dla uczniów
1. Warsztat: Zajęcia rozwijające kompetencje społeczno-obywatelskie i przedsiębiorcze dla uczniów

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

80420000-4 - Usługi e-learning

85312320-8 - Usługi doradztwa

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80410000-1 - Różne usługi szkolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia. Sytuacja taka może nastąpić na przykład
gdy na skutek oszczędności w projekcie albo na skutek działań rekrutacyjnych lub
z innych przyczyn uzasadnione będzie, w szczególności w celu uzyskania lub zwiększenia produktów lub wskaźników projektu.
3. W stosunku do każdej części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy usług w stosunku do każdej z pozycji w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) usługi, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę
w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty.
4. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z usług wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty. Opcja będzie polegała na zwiększeniu ilości uczestników szkoleń i warsztatów w stosunku do ilości przewidzianej w OPZ.
5. Usługi będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, której łączna wartość nie będzie przekraczała 30 % wynagrodzenia Wykonawcy określonego w dniu zawarcia umowy ws. zamówienia publicznego wg. wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ. Podstawą określenia wartości usług zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych usług zawarte w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty.
6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
7. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku, gdy wystąpi oszczędność w projekcie oraz wskutek działań rekrutacyjnych lub z innych przyczyn chęć uczestnictwa w szkoleniach i kursach będących przedmiotem zamówienia wyrazi więcej osób, niż pierwotnie przewidziano to w OPZ, w szczególności gdy pozwoli to na uzyskanie lub zwiększenie wskaźników projektu.
8. Zamawiający zleci wykonanie usług w ramach Opcji poprzez złożenie stosowanego oświadczenia Wykonawcy, w którym wskaże na zakres zlecanych dodatkowo usług. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z opcji co najmniej na 14 dni przed planowanym terminem szkolenia lub warsztatów.
9. Zlecanie usług będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości tych prac, uiszczanie zapłaty oraz odpowiedzialność za ich niewykonanie lub nienależyte wykonanie, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z Umowy, następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku usług będących przedmiotem Umowy. Zgodnie z zapisami SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena brutto – 60 %
W ramach kryterium „Cena brutto” oceniana będzie cena łączna brutto podana
w formularzu ofertowym za daną część, sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
W ramach kryterium „Cena brutto” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C min
C = ------------------- x 60
C bad
gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Cena brutto”,
C min – cena brutto najtańszej oferty,
C bad – cena brutto badanej oferty.
2. Doświadczenie personelu – 20 % - Maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać w niniejszym kryterium wynosi 20
e) Aspekty społeczne – 20 %
W ramach niniejszego kryterium oceniane będzie przyjęcie przez Wykonawców zobowiązania do skierowania do realizacji zamówienia osoby lub osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 lit. a), b), e) i g) ustawy Pzp
Szczegóły zgodnie z SWZ z uwagi na ograniczenie znaków w ogłoszeniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2: Zajęcia rozwijające potrzeby rozwojowo-edukacyjne dla uczniów
2.1 Warsztat grupowy: Indywidualne potrzeby rozwojowo-edukacyjne wraz z diagnozą predyspozycji dla uczniów
2.2 Indywidualne doradztwo zawodowe dla uczniów

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

80420000-4 - Usługi e-learning

85312320-8 - Usługi doradztwa

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80410000-1 - Różne usługi szkolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia. Sytuacja taka może nastąpić na przykład
gdy na skutek oszczędności w projekcie albo na skutek działań rekrutacyjnych lub
z innych przyczyn uzasadnione będzie, w szczególności w celu uzyskania lub zwiększenia produktów lub wskaźników projektu.
3. W stosunku do każdej części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy usług w stosunku do każdej z pozycji w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) usługi, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę
w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty.
4. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z usług wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty. Opcja będzie polegała na zwiększeniu ilości uczestników szkoleń i warsztatów w stosunku do ilości przewidzianej w OPZ.
5. Usługi będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, której łączna wartość nie będzie przekraczała 30 % wynagrodzenia Wykonawcy określonego w dniu zawarcia umowy ws. zamówienia publicznego wg. wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ. Podstawą określenia wartości usług zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych usług zawarte w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty.
6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
7. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku, gdy wystąpi oszczędność w projekcie oraz wskutek działań rekrutacyjnych lub z innych przyczyn chęć uczestnictwa w szkoleniach i kursach będących przedmiotem zamówienia wyrazi więcej osób, niż pierwotnie przewidziano to w OPZ, w szczególności gdy pozwoli to na uzyskanie lub zwiększenie wskaźników projektu.
8. Zamawiający zleci wykonanie usług w ramach Opcji poprzez złożenie stosowanego oświadczenia Wykonawcy, w którym wskaże na zakres zlecanych dodatkowo usług. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z opcji co najmniej na 14 dni przed planowanym terminem szkolenia lub warsztatów.
9. Zlecanie usług będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości tych prac, uiszczanie zapłaty oraz odpowiedzialność za ich niewykonanie lub nienależyte wykonanie, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z Umowy, następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku usług będących przedmiotem Umowy. Zgodnie z zapisami SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena brutto – 60 %
W ramach kryterium „Cena brutto” oceniana będzie cena łączna brutto podana
w formularzu ofertowym za daną część, sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
W ramach kryterium „Cena brutto” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C min
C = ------------------- x 60
C bad
gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Cena brutto”,
C min – cena brutto najtańszej oferty,
C bad – cena brutto badanej oferty.
2. Doświadczenie personelu – 20 % - Maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać w niniejszym kryterium wynosi 20
e) Aspekty społeczne – 20 %
W ramach niniejszego kryterium oceniane będzie przyjęcie przez Wykonawców zobowiązania do skierowania do realizacji zamówienia osoby lub osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 lit. a), b), e) i g) ustawy Pzp
Szczegóły zgodnie z SWZ z uwagi na ograniczenie znaków w ogłoszeniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3: Zajęcia rozwijające umiejętności emocjonalne dla uczniów
3.1 Warsztat Praca z emocjami wraz z diagnozą stanu emocjonalnego uczniów
3.2 Indywidualne wsparcie psychologiczne dla uczniów

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

80420000-4 - Usługi e-learning

85312320-8 - Usługi doradztwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia. Sytuacja taka może nastąpić na przykład
gdy na skutek oszczędności w projekcie albo na skutek działań rekrutacyjnych lub
z innych przyczyn uzasadnione będzie, w szczególności w celu uzyskania lub zwiększenia produktów lub wskaźników projektu.
3. W stosunku do każdej części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy usług w stosunku do każdej z pozycji w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) usługi, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę
w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty.
4. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z usług wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty. Opcja będzie polegała na zwiększeniu ilości uczestników szkoleń i warsztatów w stosunku do ilości przewidzianej w OPZ.
5. Usługi będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, której łączna wartość nie będzie przekraczała 30 % wynagrodzenia Wykonawcy określonego w dniu zawarcia umowy ws. zamówienia publicznego wg. wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ. Podstawą określenia wartości usług zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych usług zawarte w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty.
6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
7. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku, gdy wystąpi oszczędność w projekcie oraz wskutek działań rekrutacyjnych lub z innych przyczyn chęć uczestnictwa w szkoleniach i kursach będących przedmiotem zamówienia wyrazi więcej osób, niż pierwotnie przewidziano to w OPZ, w szczególności gdy pozwoli to na uzyskanie lub zwiększenie wskaźników projektu.
8. Zamawiający zleci wykonanie usług w ramach Opcji poprzez złożenie stosowanego oświadczenia Wykonawcy, w którym wskaże na zakres zlecanych dodatkowo usług. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z opcji co najmniej na 14 dni przed planowanym terminem szkolenia lub warsztatów.
9. Zlecanie usług będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości tych prac, uiszczanie zapłaty oraz odpowiedzialność za ich niewykonanie lub nienależyte wykonanie, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z Umowy, następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku usług będących przedmiotem Umowy. Zgodnie z zapisami SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena brutto – 60 %
W ramach kryterium „Cena brutto” oceniana będzie cena łączna brutto podana
w formularzu ofertowym za daną część, sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
W ramach kryterium „Cena brutto” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C min
C = ------------------- x 60
C bad
gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Cena brutto”,
C min – cena brutto najtańszej oferty,
C bad – cena brutto badanej oferty.
2. Doświadczenie personelu – 20 % - Maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać w niniejszym kryterium wynosi 20
e) Aspekty społeczne – 20 %
W ramach niniejszego kryterium oceniane będzie przyjęcie przez Wykonawców zobowiązania do skierowania do realizacji zamówienia osoby lub osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 lit. a), b), e) i g) ustawy Pzp
Szczegóły zgodnie z SWZ z uwagi na ograniczenie znaków w ogłoszeniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4: Zajęcia rozwijające kompetencje cyfrowe dla uczniów i nauczycieli
4.1 Szkolenie: Rozwój kompetencji cyfrowych z wykorzystaniem TIK – dla uczniów
4.2 Szkolenie: Rozwój kompetencji cyfrowych - Innowacyjne metody nauczania
z wykorzystaniem TIK dla nauczycieli
4.3. Narzędzia TIK do szkolenia: Rozwój kompetencji cyfrowych - Innowacyjne metody nauczania z wykorzystaniem TIK dla nauczycieli

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

80420000-4 - Usługi e-learning

85312320-8 - Usługi doradztwa

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80410000-1 - Różne usługi szkolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia. Sytuacja taka może nastąpić na przykład
gdy na skutek oszczędności w projekcie albo na skutek działań rekrutacyjnych lub
z innych przyczyn uzasadnione będzie, w szczególności w celu uzyskania lub zwiększenia produktów lub wskaźników projektu.
3. W stosunku do każdej części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy usług w stosunku do każdej z pozycji w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) usługi, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę
w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty.
4. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z usług wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty. Opcja będzie polegała na zwiększeniu ilości uczestników szkoleń i warsztatów w stosunku do ilości przewidzianej w OPZ.
5. Usługi będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, której łączna wartość nie będzie przekraczała 30 % wynagrodzenia Wykonawcy określonego w dniu zawarcia umowy ws. zamówienia publicznego wg. wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ. Podstawą określenia wartości usług zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych usług zawarte w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty.
6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
7. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku, gdy wystąpi oszczędność w projekcie oraz wskutek działań rekrutacyjnych lub z innych przyczyn chęć uczestnictwa w szkoleniach i kursach będących przedmiotem zamówienia wyrazi więcej osób, niż pierwotnie przewidziano to w OPZ, w szczególności gdy pozwoli to na uzyskanie lub zwiększenie wskaźników projektu.
8. Zamawiający zleci wykonanie usług w ramach Opcji poprzez złożenie stosowanego oświadczenia Wykonawcy, w którym wskaże na zakres zlecanych dodatkowo usług. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z opcji co najmniej na 14 dni przed planowanym terminem szkolenia lub warsztatów.
9. Zlecanie usług będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości tych prac, uiszczanie zapłaty oraz odpowiedzialność za ich niewykonanie lub nienależyte wykonanie, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z Umowy, następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku usług będących przedmiotem Umowy. Zgodnie z zapisami SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena brutto – 60 %
W ramach kryterium „Cena brutto” oceniana będzie cena łączna brutto podana
w formularzu ofertowym za daną część, sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
W ramach kryterium „Cena brutto” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C min
C = ------------------- x 60
C bad
gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Cena brutto”,
C min – cena brutto najtańszej oferty,
C bad – cena brutto badanej oferty.
2. Doświadczenie personelu – 20 % - Maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać w niniejszym kryterium wynosi 20
e) Aspekty społeczne – 20 %
W ramach niniejszego kryterium oceniane będzie przyjęcie przez Wykonawców zobowiązania do skierowania do realizacji zamówienia osoby lub osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 lit. a), b), e) i g) ustawy Pzp
Szczegóły zgodnie z SWZ z uwagi na ograniczenie znaków w ogłoszeniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 5: System Pomocy Psychologicznej – kompleksowa usługa podnosząca kompetencje nauczycieli z profilaktyki zdrowia psychicznego
5.1 Specjalistyczne szkolenie: Zaburzenia natury społeczno emocjonalnej
5.2 Specjalistyczne szkolenie z narzędzi diagnostycznych do badania uczniów wraz
z narzędziami diagnsotycznymi
5.3 Specjalistyczne szkolenie Kryzysowa pomoc psychologiczna
5.4 Specjalistyczne szkolenie Jak rozmawiać z rodzicami o stanie mentalnym ucznia - psychoedukacja rodziców
5.5 Specjalistyczne szkolenie Coaching psychoedukacji z wykorzystaniem narzędzi diagnostycznych

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

80420000-4 - Usługi e-learning

85312320-8 - Usługi doradztwa

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80410000-1 - Różne usługi szkolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia. Sytuacja taka może nastąpić na przykład
gdy na skutek oszczędności w projekcie albo na skutek działań rekrutacyjnych lub
z innych przyczyn uzasadnione będzie, w szczególności w celu uzyskania lub zwiększenia produktów lub wskaźników projektu.
3. W stosunku do każdej części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy usług w stosunku do każdej z pozycji w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) usługi, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę
w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty.
4. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z usług wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty. Opcja będzie polegała na zwiększeniu ilości uczestników szkoleń i warsztatów w stosunku do ilości przewidzianej w OPZ.
5. Usługi będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, której łączna wartość nie będzie przekraczała 30 % wynagrodzenia Wykonawcy określonego w dniu zawarcia umowy ws. zamówienia publicznego wg. wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ. Podstawą określenia wartości usług zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych usług zawarte w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty.
6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
7. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku, gdy wystąpi oszczędność w projekcie oraz wskutek działań rekrutacyjnych lub z innych przyczyn chęć uczestnictwa w szkoleniach i kursach będących przedmiotem zamówienia wyrazi więcej osób, niż pierwotnie przewidziano to w OPZ, w szczególności gdy pozwoli to na uzyskanie lub zwiększenie wskaźników projektu.
8. Zamawiający zleci wykonanie usług w ramach Opcji poprzez złożenie stosowanego oświadczenia Wykonawcy, w którym wskaże na zakres zlecanych dodatkowo usług. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z opcji co najmniej na 14 dni przed planowanym terminem szkolenia lub warsztatów.
9. Zlecanie usług będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości tych prac, uiszczanie zapłaty oraz odpowiedzialność za ich niewykonanie lub nienależyte wykonanie, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z Umowy, następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku usług będących przedmiotem Umowy. Zgodnie z zapisami SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena brutto – 60 %
W ramach kryterium „Cena brutto” oceniana będzie cena łączna brutto podana
w formularzu ofertowym za daną część, sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
W ramach kryterium „Cena brutto” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C min
C = ------------------- x 60
C bad
gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Cena brutto”,
C min – cena brutto najtańszej oferty,
C bad – cena brutto badanej oferty.
2. Doświadczenie personelu – 20 % - Maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać w niniejszym kryterium wynosi 20
e) Aspekty społeczne – 20 %
W ramach niniejszego kryterium oceniane będzie przyjęcie przez Wykonawców zobowiązania do skierowania do realizacji zamówienia osoby lub osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 lit. a), b), e) i g) ustawy Pzp
Szczegóły zgodnie z SWZ z uwagi na ograniczenie znaków w ogłoszeniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 6: Zajęcia dla nauczycieli - praca z uczniami ze specjalnymi potrzebami
6.1 Specjalistyczne szkolenie: Trening zastępowania agresji
6.2 Specjalistyczne szkolenie: Jak pracować z uczniem ze specjalnymi potrzebami
6.3 Specjalistyczne szkolenie: Praca z dzieckiem ze spektrum autyzmu
6.4 Szkolenie: Neurodydaktyka w praktyce

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

80420000-4 - Usługi e-learning

85312320-8 - Usługi doradztwa

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80410000-1 - Różne usługi szkolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia. Sytuacja taka może nastąpić na przykład
gdy na skutek oszczędności w projekcie albo na skutek działań rekrutacyjnych lub
z innych przyczyn uzasadnione będzie, w szczególności w celu uzyskania lub zwiększenia produktów lub wskaźników projektu.
3. W stosunku do każdej części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy usług w stosunku do każdej z pozycji w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) usługi, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę
w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty.
4. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z usług wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty. Opcja będzie polegała na zwiększeniu ilości uczestników szkoleń i warsztatów w stosunku do ilości przewidzianej w OPZ.
5. Usługi będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, której łączna wartość nie będzie przekraczała 30 % wynagrodzenia Wykonawcy określonego w dniu zawarcia umowy ws. zamówienia publicznego wg. wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ. Podstawą określenia wartości usług zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych usług zawarte w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty.
6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
7. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku, gdy wystąpi oszczędność w projekcie oraz wskutek działań rekrutacyjnych lub z innych przyczyn chęć uczestnictwa w szkoleniach i kursach będących przedmiotem zamówienia wyrazi więcej osób, niż pierwotnie przewidziano to w OPZ, w szczególności gdy pozwoli to na uzyskanie lub zwiększenie wskaźników projektu.
8. Zamawiający zleci wykonanie usług w ramach Opcji poprzez złożenie stosowanego oświadczenia Wykonawcy, w którym wskaże na zakres zlecanych dodatkowo usług. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z opcji co najmniej na 14 dni przed planowanym terminem szkolenia lub warsztatów.
9. Zlecanie usług będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości tych prac, uiszczanie zapłaty oraz odpowiedzialność za ich niewykonanie lub nienależyte wykonanie, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z Umowy, następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku usług będących przedmiotem Umowy. Zgodnie z zapisami SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena brutto – 60 %
W ramach kryterium „Cena brutto” oceniana będzie cena łączna brutto podana
w formularzu ofertowym za daną część, sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
W ramach kryterium „Cena brutto” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C min
C = ------------------- x 60
C bad
gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Cena brutto”,
C min – cena brutto najtańszej oferty,
C bad – cena brutto badanej oferty.
2. Doświadczenie personelu – 20 % - Maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać w niniejszym kryterium wynosi 20
e) Aspekty społeczne – 20 %
W ramach niniejszego kryterium oceniane będzie przyjęcie przez Wykonawców zobowiązania do skierowania do realizacji zamówienia osoby lub osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 lit. a), b), e) i g) ustawy Pzp
Szczegóły zgodnie z SWZ z uwagi na ograniczenie znaków w ogłoszeniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 7: Zajęcia dla nauczycieli – umiejętności społeczne i inkluzywne
7.1 Szkolenie: Trening umiejętności społecznych
7.2.Szkolenie: Rozwój kompetencji w zakresie inkluzywności i równego traktowania
7.3.Superwizje grupowe do szkolenia: Rozwój kompetencji w zakresie inkluzywności i równego traktowania

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

80420000-4 - Usługi e-learning

85312320-8 - Usługi doradztwa

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80410000-1 - Różne usługi szkolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia. Sytuacja taka może nastąpić na przykład
gdy na skutek oszczędności w projekcie albo na skutek działań rekrutacyjnych lub
z innych przyczyn uzasadnione będzie, w szczególności w celu uzyskania lub zwiększenia produktów lub wskaźników projektu.
3. W stosunku do każdej części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy usług w stosunku do każdej z pozycji w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) usługi, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę
w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty.
4. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z usług wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty. Opcja będzie polegała na zwiększeniu ilości uczestników szkoleń i warsztatów w stosunku do ilości przewidzianej w OPZ.
5. Usługi będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, której łączna wartość nie będzie przekraczała 30 % wynagrodzenia Wykonawcy określonego w dniu zawarcia umowy ws. zamówienia publicznego wg. wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ. Podstawą określenia wartości usług zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych usług zawarte w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty.
6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
7. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku, gdy wystąpi oszczędność w projekcie oraz wskutek działań rekrutacyjnych lub z innych przyczyn chęć uczestnictwa w szkoleniach i kursach będących przedmiotem zamówienia wyrazi więcej osób, niż pierwotnie przewidziano to w OPZ, w szczególności gdy pozwoli to na uzyskanie lub zwiększenie wskaźników projektu.
8. Zamawiający zleci wykonanie usług w ramach Opcji poprzez złożenie stosowanego oświadczenia Wykonawcy, w którym wskaże na zakres zlecanych dodatkowo usług. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z opcji co najmniej na 14 dni przed planowanym terminem szkolenia lub warsztatów.
9. Zlecanie usług będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości tych prac, uiszczanie zapłaty oraz odpowiedzialność za ich niewykonanie lub nienależyte wykonanie, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z Umowy, następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku usług będących przedmiotem Umowy. Zgodnie z zapisami SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena brutto – 60 %
W ramach kryterium „Cena brutto” oceniana będzie cena łączna brutto podana
w formularzu ofertowym za daną część, sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
W ramach kryterium „Cena brutto” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C min
C = ------------------- x 60
C bad
gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Cena brutto”,
C min – cena brutto najtańszej oferty,
C bad – cena brutto badanej oferty.
2. Doświadczenie personelu – 20 % - Maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać w niniejszym kryterium wynosi 20
e) Aspekty społeczne – 20 %
W ramach niniejszego kryterium oceniane będzie przyjęcie przez Wykonawców zobowiązania do skierowania do realizacji zamówienia osoby lub osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 lit. a), b), e) i g) ustawy Pzp
Szczegóły zgodnie z SWZ z uwagi na ograniczenie znaków w ogłoszeniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 8: Zajęcia dla nauczycieli – metody i metodyki nauczania
8.1 Szkolenie: Rozwiązania w zakresie metod i metodyki nauczania dla nauczycieli
8.2 Superwizje grupowe do szkolenia: Rozwiązania w zakresie metod i metodyki nauczania dla nauczycieli

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

80420000-4 - Usługi e-learning

85312320-8 - Usługi doradztwa

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80410000-1 - Różne usługi szkolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia. Sytuacja taka może nastąpić na przykład
gdy na skutek oszczędności w projekcie albo na skutek działań rekrutacyjnych lub
z innych przyczyn uzasadnione będzie, w szczególności w celu uzyskania lub zwiększenia produktów lub wskaźników projektu.
3. W stosunku do każdej części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy usług w stosunku do każdej z pozycji w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) usługi, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę
w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty.
4. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z usług wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty. Opcja będzie polegała na zwiększeniu ilości uczestników szkoleń i warsztatów w stosunku do ilości przewidzianej w OPZ.
5. Usługi będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, której łączna wartość nie będzie przekraczała 30 % wynagrodzenia Wykonawcy określonego w dniu zawarcia umowy ws. zamówienia publicznego wg. wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ. Podstawą określenia wartości usług zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych usług zawarte w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty.
6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
7. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku, gdy wystąpi oszczędność w projekcie oraz wskutek działań rekrutacyjnych lub z innych przyczyn chęć uczestnictwa w szkoleniach i kursach będących przedmiotem zamówienia wyrazi więcej osób, niż pierwotnie przewidziano to w OPZ, w szczególności gdy pozwoli to na uzyskanie lub zwiększenie wskaźników projektu.
8. Zamawiający zleci wykonanie usług w ramach Opcji poprzez złożenie stosowanego oświadczenia Wykonawcy, w którym wskaże na zakres zlecanych dodatkowo usług. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z opcji co najmniej na 14 dni przed planowanym terminem szkolenia lub warsztatów.
9. Zlecanie usług będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości tych prac, uiszczanie zapłaty oraz odpowiedzialność za ich niewykonanie lub nienależyte wykonanie, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z Umowy, następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku usług będących przedmiotem Umowy. Zgodnie z zapisami SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena brutto – 60 %
W ramach kryterium „Cena brutto” oceniana będzie cena łączna brutto podana
w formularzu ofertowym za daną część, sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
W ramach kryterium „Cena brutto” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C min
C = ------------------- x 60
C bad
gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Cena brutto”,
C min – cena brutto najtańszej oferty,
C bad – cena brutto badanej oferty.
2. Doświadczenie personelu – 20 % - Maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać w niniejszym kryterium wynosi 20
e) Aspekty społeczne – 20 %
W ramach niniejszego kryterium oceniane będzie przyjęcie przez Wykonawców zobowiązania do skierowania do realizacji zamówienia osoby lub osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 lit. a), b), e) i g) ustawy Pzp
Szczegóły zgodnie z SWZ z uwagi na ograniczenie znaków w ogłoszeniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 9: Zajęcia dla nauczycieli – nowoczesne metody nauki w edukacji
9.1 Szkolenie: Nauczanie oparte o rozwiązywanie problemów – PBL
9.2 Szkolenie: Design Thinking w edukacji
9.3 Szkolenie: Obserwacje koleżeńskie
9.4 Szkolenie: Metody aktywizujące w edukacji

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

80420000-4 - Usługi e-learning

85312320-8 - Usługi doradztwa

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80410000-1 - Różne usługi szkolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia. Sytuacja taka może nastąpić na przykład
gdy na skutek oszczędności w projekcie albo na skutek działań rekrutacyjnych lub
z innych przyczyn uzasadnione będzie, w szczególności w celu uzyskania lub zwiększenia produktów lub wskaźników projektu.
3. W stosunku do każdej części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy usług w stosunku do każdej z pozycji w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) usługi, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę
w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty.
4. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z usług wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty. Opcja będzie polegała na zwiększeniu ilości uczestników szkoleń i warsztatów w stosunku do ilości przewidzianej w OPZ.
5. Usługi będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, której łączna wartość nie będzie przekraczała 30 % wynagrodzenia Wykonawcy określonego w dniu zawarcia umowy ws. zamówienia publicznego wg. wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ. Podstawą określenia wartości usług zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych usług zawarte w tabeli asortymentowej zawartej w formularzu oferty.
6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
7. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku, gdy wystąpi oszczędność w projekcie oraz wskutek działań rekrutacyjnych lub z innych przyczyn chęć uczestnictwa w szkoleniach i kursach będących przedmiotem zamówienia wyrazi więcej osób, niż pierwotnie przewidziano to w OPZ, w szczególności gdy pozwoli to na uzyskanie lub zwiększenie wskaźników projektu.
8. Zamawiający zleci wykonanie usług w ramach Opcji poprzez złożenie stosowanego oświadczenia Wykonawcy, w którym wskaże na zakres zlecanych dodatkowo usług. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z opcji co najmniej na 14 dni przed planowanym terminem szkolenia lub warsztatów.
9. Zlecanie usług będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości tych prac, uiszczanie zapłaty oraz odpowiedzialność za ich niewykonanie lub nienależyte wykonanie, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z Umowy, następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku usług będących przedmiotem Umowy. Zgodnie z zapisami SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena brutto – 60 %
W ramach kryterium „Cena brutto” oceniana będzie cena łączna brutto podana
w formularzu ofertowym za daną część, sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
W ramach kryterium „Cena brutto” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C min
C = ------------------- x 60
C bad
gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Cena brutto”,
C min – cena brutto najtańszej oferty,
C bad – cena brutto badanej oferty.
2. Doświadczenie personelu – 20 % - Maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać w niniejszym kryterium wynosi 20
e) Aspekty społeczne – 20 %
W ramach niniejszego kryterium oceniane będzie przyjęcie przez Wykonawców zobowiązania do skierowania do realizacji zamówienia osoby lub osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 lit. a), b), e) i g) ustawy Pzp
Szczegóły zgodnie z SWZ z uwagi na ograniczenie znaków w ogłoszeniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z SWZ dla części 2

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wstępne art. 125 ust 1, oświadczenie grupa kapitałowa, KRK lub CEIDG, oświadczenie o aktualności informacji, dokumenty podmiotu trzeciego jeżeli dotyczy, szczegóły zgodnie z zapisami SWZ.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
o których mowa w ust. 3 lit. b) powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Szczegóły zgodnie z zapisami SWZ z uwagi na ograniczenia w ogłoszeniu.
W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia szczegóły określono w zapisach SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wstępne art. 125 ust 1, wykaz usług, wykaz osób, KRK, zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli dotyczy, szczegóły zgodnie z zapisami SWZ z uwagi na ograniczenia w ogłoszeniu.
W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia szczegóły określono w zapisach SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

oświadczenie wstępne wykonawcy, pełnomocnictwo (jeśli jest wymagane)zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby,
informacja o podwykonawcach, oświadczenie dot. przesłanki wykluczenia zawarte w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022, poz. 835) oświadczam/my, że nie podlegam wykluczeniu z
postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022, poz. 835)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3A do SWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) dokumenty, o których mowa w ust. 3 powyżej obowiązany będzie złożyć każdy
z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5) dokumenty, o których mowa w ust. 2 lit. a) i c) powyżej wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają wspólnie, dokumenty, o których mowa w ust. 2 lit. b) powyżej składa ten z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, który wykazuje spełnianie warunku udziału
w postępowaniu, dla którego wykazania służy dany dokument;
6) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
8) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna;
9) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w formularzu ofertowym (stanowiącym załącznik nr 3A do SWZ) i Zamawiający zaleca złożyć
to oświadczenie właśnie w tym formularzu.
11. W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio.
Zgodnie z SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-02 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza dostępnego na platformie komercyjnej https://stepnica.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-02 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-31

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający udziela zamówienia w częściach i dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych w ramach niniejszego postępowania wskazując, iż ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ dla wszystkich części.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.