eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłuchołazyWymiana dźwigu osobowego w budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego SPZOZ w Głuchołazach, w systemie zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2024-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana dźwigu osobowego w budynku Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego SPZOZ w Głuchołazach, w systemie zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Opiekuńczo - Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Głuchołazach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010649626

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 9

1.5.2.) Miejscowość: Głuchołazy

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-340

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774391743

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zol@zol-glucholazy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zol-glucholazy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-558f06ac-c828-44aa-8d82-abc97ac75706

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana dźwigu osobowego w budynku Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego SPZOZ w Głuchołazach, w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-558f06ac-c828-44aa-8d82-abc97ac75706

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509619

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00252058/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana windy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453323

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP - 2/winda/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 406000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie inwestycyjne pn. Wymiana windy w Zakładzie Opiekuńczo – Leczniczym SPZOZ w Głuchołazach.
Cel: Dostępność do udzielanych świadczeń zdrowotnych dla osób z niepełnosprawnością, zapewnienie pracy i bezpieczeństwa użytkowników oraz poprawa funkcjonalności i komfortu jazdy w szczególności w odniesieniu osób niepełnosprawnych z dysfunkcją ruchu i dysfunkcja wzroku.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn. „Wymiana dźwigu osobowego w budynku Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego SPZOZ w Głuchołazach, w systemie zaprojektuj i wybuduj”
Zakres zamówienia obejmuje:
Wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego
ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, a także wszystkie prace, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania zadania pn. „Wymiana dźwigu osobowego w budynku Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego SPZOZ w Głuchołazach, w systemie zaprojektuj i wybuduj”.
Zakres zamówienia obejmuje także niżej wymienione prace:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnej Decyzji pozwolenia na budowę; jeśli będzie wymagana.
2) prace przygotowawcze w miejscu objętym przedmiotem zamówienia, prace związane z demontażem istniejącego dźwigu osobowego, prace zabezpieczające i porządkowe,
3) dostawa i montaż nowego dźwigu osobowego, wraz z niezbędnymi pracami instalacyjnymi w celu uruchomienia dźwigu osobowego,
4) prace naprawcze i wykończeniowe oraz wszelkie prace porządkowe związane z zakończeniem przedmiotu zamówienia,
5) prace związane z oznakowaniem miejsca objętego przedmiotem zamówienia i jego zabezpieczenia, wygrodzenie stref niebezpiecznych – zgodnie z obowiązującymi przepisami,
6) wykonanie na czas prac demontażowych i montażowych, zastaw zabezpieczających itp., w tym także stosowanie, odpowiednich zabezpieczeń przed wpadnięciem do szybu windowego,
7) roboty związane z pracami towarzyszącymi i robotami tymczasowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia,
8) prace związane z usunięciem gruzu i odpadów z miejsca prowadzenia prac demontażowych i ich zagospodarowaniem (wywóz z miejsca prowadzenia prac, składowanie na wysypisku, utylizacja itp.),
9) dostarczenie, montaż, demontaż i wykorzystanie rusztowań i wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi i urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu umowy,
10) zajęcie pasa drogowego (jezdni, chodnika, pobocza, itd.), jeżeli zajdzie taka konieczność dla zrealizowania przedmiotu umowy. Wykonawca ponosi koszty związane z zajęciem pasa drogowego, miejsc parkingowych itd.
11) wykonanie wszelkich wymaganych przepisami badań, sprawdzeń, pomiarów oraz sporządzenia wymaganych przepisami protokołów, inwentaryzacji, itp. oraz przekazanie ich zamawiającemu w jednym egzemplarzu. Protokoły badań i sprawdzeń muszą być zakończone wynikiem pozytywnym,
12) wszystkie inne prace podstawowe, pomocnicze i prace towarzyszące, konieczne do wykonania, w celu zrealizowania i oddania do użytkowania przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45313100-5 - Instalowanie wind

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 470000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 496920 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 470000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7731954700

7.3.3) Ulica: św. Antoniego 18/3

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 470000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.