Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00426916/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
- 2023/BZP 00448495/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków i przy budynkach użyteczności publicznej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POTOK WIELKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 106
1.5.2.) Miejscowość: Potok Wielki
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-313
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@potokwielki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugpotokwielki.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6e0b5e92-6292-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków i przy budynkach użyteczności publicznej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e0b5e92-6292-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00509688
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030329/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków i przy budynkach użyteczności publicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00426916
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2527080,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu 122 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków (zwanej dalej: POŚ) na
terenie gminy Potok Wielki oraz 1 szt. oczyszczalni ścieków dla obiektów użyteczności publicznej należących do Urzędu Gminy: budynki Szkoły Podstawowej, kompleks budynków Urzędu Gminy oraz budynku biblioteki w m. Potok Wielki (zwanej dalej: oczyszczalnią ścieków dla obiektów użyteczności publicznej).
1.1. Zakres zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia:
1. Opracowanie kompleksowej dokumentacji technicznej dla 122 szt. POŚ oraz 1 szt. oczyszczalni ścieków dla obiektów użyteczności publicznej.
2. Dostawa, montaż i uruchomienie 122 sztuk POŚ.
Zakres robót obejmuje:
- doprowadzenie ścieków z budynku do POŚ,
- montaż urządzeń POŚ,
- doprowadzenie ścieków oczyszczonych do miejsca rozsączania,
- budowa miejsca rozsączania ścieków oczyszczonych w postaci systemu drenażowego
lub studni chłonnej,
- wykonanie wentylacji POŚ,
- wykonanie zasilania elektrycznego do POŚ,
- rozruch techniczny i technologiczny POŚ.
3. Dostawa, montaż i uruchomienie 1 szt. oczyszczalni ścieków dla obiektów użyteczności
publicznej.
Zakres robót budowy oczyszczalni ścieków dla obiektów użyteczności publicznej
obejmuje:
- doprowadzenie ścieków z bezodpływowych zbiorników ścieków zlokalizowanych przy kompleksie budynków Urzędu Gminy oraz wykonanie przykanalika do budynku biblioteki do miejsca włączenia do kanalizacji sanitarnej przy budynku Szkoły Podstawowej wraz z przejściem pod drogą gminną,
- doprowadzenie ścieków do urządzeń oczyszczalni ścieków,
- modernizację (wymianę) części sieci kanalizacji sanitarnej (od strony północnej) na terenie Szkoły Podstawowej o długości ok. 70 m,
- montaż separatora tłuszczów z osadnikiem dla obiektu Szkoły Podstawowej,
- montaż oczyszczalni ścieków w technologii SBR wraz systemem odprowadzenia ścieków oczyszczonych do systemu drenażowego,
- odtworzenie nawierzchni od strony północnej budynku Szkoły – montaż kostki brukowej o powierzchni ok. 500 m2,
- wykonanie zasilania elektrycznego do urządzeń oczyszczalni ścieków,
- rozruch techniczny i technologiczny oczyszczalni ścieków.
4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacją
powykonawczą.
5. Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej.
6. Przeprowadzenie indywidualnego szkolenia dla wszystkich użytkowników.
7. Przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ i projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45232460-4 - Roboty sanitarne
45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w oparciu o art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp zgodnie z którym: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty., zamawiajacy unieważnił postępowaniaZamawiający, przed terminem otwarcia ofert poinformował, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 3 100 000,00 zł brutto.
Podczas badania i oceny ofert jedyna oferta, która mieściła się w budżecie przeznaczonym przez Zamawiającego na sfinansowanie niniejszego zamówienia została odrzucona, w związku z tym, oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć, a co za tym idzie, Zamawiający w oparciu o powyższą dyspozycję zdecydował o unieważnieniu niniejszego postępowania, z uwagi na fakt, iż nie jest w stanie na dzień dzisiejszy zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie niniejszego zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.