eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław"Remont konserwatorski zabytkowej budowli - Bastei Hioba we Wrocławiu - etap II"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont konserwatorski zabytkowej budowli - Bastei Hioba we Wrocławiu - etap II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Śląska 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont konserwatorski zabytkowej budowli - Bastei Hioba we Wrocławiu - etap II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-788336ac-3552-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510172

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046988/33/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 "Remont konserwatorski zabytkowej budowli - Bastei Hioba we Wrocławiu - etap II". Zamówienie w zakresie Części I-ze środków Programu Polski Ład w ramach Rządowego Programu odbudowy Zabytków-edycja 2.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389623

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/220/40/2024/DPM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont konserwatorski zabytkowej budowli - Bastei Hioba we Wrocławiu etap II”.

Zamówienie w zakresie Części I – zadanie inwestycyjne (dot. go umowa zostanie opisana w głównej części ogłoszenia o wyniku postępowania ):

- jest dofinansowane ze środków Programu Polski Ład w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - edycja druga.
Wstępna promesa dofinansowania inwestycji Nr Edycja2RPOZ/2023/1949/PolskiLad
- dotyczy projektu dofinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych–edycja 2.
Link do informacji dot. konkursu: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/

Zamówienie w zakresie Części II: pielęgnacja gwarancyjna zieleni stanowi odrębną część przedmiotowego zamówienia (dot. go umowa zostanie opisana w końcowych "Informacjach dodatkowych" Ogłoszenia o wyniku postępowania):

- jest finansowane ze środków Zamawiającego a nie ze środków ww . Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych–edycja 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1658204,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2352621,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1658204,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Ciereszyński Usługi Budowlane „PROGRESS”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821848416

7.3.3) Ulica: ul. H. Sienkiewicza 1

7.3.4) Miejscowość: Piława Górna

7.3.5) Kod pocztowy: 58-240

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1658204,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

UMOWA 2 dot. przedmiotowego zamówienia: Usługa pielęgnacji poinwestycyjnej zadania pn.: „Remont konserwatorski zabytkowej budowli – Basteja Hioba we Wrocławiu – etap II”, dofinansowanego z Rządowego Programu odbudowy Zabytków na podstawie promesy wstępnej udzielonej Gminie Wrocław – Zarządowi Zieleni Miejskiej we Wrocławiu. Usługa finansowana ze środków własnych Zamawiającego. Druga przedmiotowa umowa z postępowania - została opisana w tej części „Informacji dodatkowych’ ogłoszenia o wyniku postepowania z uwagi na brak możliwości zapisu w poprzednich, głównych informacjach. kod CPV: 7310000-6. Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy. OFERTY: Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5, Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0 , Liczba ofert dodatkowych: 0, Liczba otrzymanych od MŚP: 5, Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0, Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza OG: 0, Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską
cenę lub koszt: 0, Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0.
Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16 200,00 PLN, Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81 000,00 PLN, Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41 796 PLN. Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie. Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie. Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach: zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne: TAK. WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikroprzedsiębiorstwo. Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Ciereszyński Usługi Budowlane „PROGRESS. NIP: 8821848416. Ul. H. Sienkiewicza 1 , Piława Górna (58-240), dolnośląskie, Polska. Wykonawca nie przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom. UMOWA; z 2024-08-22, kwota: 41 796 PLN , Okres realizacji: 36 miesięcy, Zamawiający przewiduje wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy- aspekty społeczne.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.