Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00452673/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie zadań Inspektora Ochrony Danych w Miejskim Centrum Oświaty w Tychach oraz w publicznych szkołach i placówkach oświatowych miasta Tychy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE CENTRUM OŚWIATY W TYCHACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365004185
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Marszałka Piłsudskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 032 323 24 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mco.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mcotychy.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie zadań Inspektora Ochrony Danych w Miejskim Centrum Oświaty w Tychach oraz w publicznych szkołach i placówkach oświatowych miasta Tychy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1e39976-6599-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00510394
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020160/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wykonywanie zadań Inspektora Ochrony Danych w Miejskim Centrum Oświaty w Tychach oraz szkołach i placówkach oświatowych miasta Tychy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452673/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCO-SZP.261.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany dla rzecz Miejskiego Centrum Oświaty w Tychach (dalej MCO) oraz obsługiwanych przez MCO szkół i placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest miasto Tychy, zwanych dalej łącznie Administratorem Danych.
2. Do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wyznaczy zespół składający się z co najmniej 4 osób, jako „Zespół Inspektora Ochrony Danych”. W zespole tym co najmniej 1 osoba zostanie wyznaczona przez Wykonawcę do pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych we wskazanych przez Zamawiającego placówkach zgodnie z artykułem 37 ust. 3 o RODO.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia „Zespół Inspektora Ochrony Danych” oraz wyznaczona,
co najmniej 1 osoba do pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych zobowiązani będą do realizacji zadań określonych Rozporządzeniem 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w szczególności art. 39 oraz innych zadań zleconych przez Administratora Danych, w tym w szczególności:
3.1. Zapewnienia pomocy Administratorowi Danych w zakresie tworzenia, modyfikacji i aktualizacji dokumentacji ochrony danych osobowych,
3.2. Opiniowania i doradztwa w zakresie procesów wewnętrznych Administratora Danych, których wprowadzenie lub zaniechanie może mieć wpływ na bezpieczeństwo danych osobowych przetwarzanych przez Administratora Danych,
3.3. Koordynacji procesu analizy ryzyka związanego z przetwarzaniem danych osobowych,
3.4. Koordynacji procesu reakcji na incydenty dotyczące ochrony danych osobowych oraz obsługa zgłaszania naruszeń do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
3.5. Niezwłocznego przygotowywania z zachowaniem należytej staranności propozycji odpowiedzi dla osób składających zapytanie w sprawie przetwarzania ich danych osobowych,
3.6. Nadzorowania zasad bezpieczeństwa danych osobowych przetwarzanych w systemach teleinformatycznych,
3.7. Monitorowania zmian w przepisach prawnych i interpretacji organu nadzorczego dotyczących sposobu przetwarzania i zabezpieczania danych osobowych,
3.8. Tworzenia wytycznych dla pracowników Administratora Danych dotyczących stosowania przepisów
o ochronie danych osobowych,
3.9. Współpracy z wyznaczonymi przez Administratora Danych osobami odpowiedzialnymi za IT,
3.10. Regularnych, co najmniej 1 raz w miesiącu wizyt w każdej z placówek objętych umową, w celu wydawania stosownych zaleceń dotyczących systemu ochrony danych osobowych i kontroli ich realizacji, a w razie potrzeby częściej,
3.11. Przeprowadzenie minimum raz na dwa miesiące kontroli procesu przetwarzania danych osobowych
w każdej placówce w zakresie uzgodnionym z Administratorem Danych,
3.12. Zapewnienie szkolenia dla wszystkich aktualnie zatrudnionych oraz nowoprzyjętych pracowników Administratora Danych z zasad przetwarzania danych osobowych za pomocą platformy e-learningowej,
3.13. Przeprowadzenia minimum raz na kwartał szkolenia stacjonarnego dla przedstawicieli wszystkich placówek z zakresu ochrony danych osobowych zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Administratora Danych. Z uwagi na okoliczności związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem
i zwalczaniem COVID-19 lub innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, szkolenia mogą także przyjąć formę on-line,
3.14. Przeprowadzenia minimum raz w roku kontroli treści publikowanych w BIP przez poszczególne placówki objęte umową, pod kątem zgodności z przepisami o ochronie danych osobowych,
3.15. Przeprowadzenia raz w roku audytu bezpieczeństwa teleinformatycznego na zgodność z § 20 i 21 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej
oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
3.16. Wykonania w czasie trwania umowy 5 audytów we wskazanych przez Zamawiającego placówkach pod kątem RODO wraz z przeprowadzeniem analizy ryzyka i przeszkoleniem pracowników z zakresu bezpieczeństwa informacji, czego potwierdzeniem będzie sprawozdanie złożone Zamawiającemu
do 14 dni od dnia zakończenia każdego audytu w postaci elektronicznej na adres poczty elektronicznej Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 511758,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 511758,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 511758,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: N-Serwis.pl Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342833456
7.3.3) Ulica: Rzepakowa 4i/68
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-547
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 511758,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Bukowej 27/5 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boiska - Orlik 2012" przy ul. Borowej w Tychach
- Remont dróg gruntowo-żużlowych na terenie miasta Tychy w 2025 r.
- Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi w Gminie Miasta Tychy
- Dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus lub równoważnego dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 5 w Tychach w 2025 r.
- Nadzór nad systemem zarządzania bezpieczeństwem informacji w tym wykonywanie zadań Inspektora Ochrony Danych w Miejskim Centrum Oświaty oraz w publicznych szkołach i placówkach oświatowych miasta.
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- Cyberbezpieczny samorząd
- Nadzór nad systemem zarządzania bezpieczeństwem informacji w tym wykonywanie zadań Inspektora Ochrony Danych w Miejskim Centrum Oświaty oraz w publicznych szkołach i placówkach oświatowych miasta.
- Usługi w ramach realizacji projektu pn. "Rozwój cyberbezpieczeństwa w Gminie Miejskiej Głogów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.