Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00493679/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Centrum Sportu w Szamotułach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM SPORTU SZAMOTUŁY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302592018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sportowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@csszamotuly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://csszamotuly.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b05b32bc-7ad6-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Centrum Sportu w Szamotułach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b05b32bc-7ad6-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00510443
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00346374/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Centrum Sportu w Szamotułach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00493679
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca dostawę energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz zakup energii elektrycznej wytworzonej w instalacji OZE wraz usługą bilansowania handlowego na potrzeby budynków i lokali biurowych, oświetlenia ulicznego (parkingu) Centrum Sportu w Szamotułach.
2 Zakres zadania obejmuje kompleksową dostawę energii elektrycznej obejmująca dostawę energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz zakup energii elektrycznej wytworzonej w instalacji OZE wraz usługą bilansowania handlowego dla potrzeb własnych Centrum. Zamówienie dotyczy 2 punktów poboru energii :
1)na ulicy Targowej 2 punkt PPE 590310600014611645 taryfa C12a (moc umowna 26 kW)
2)na ulicy Sportowej 6 punkt PPE 590310600001045965 taryfa C21 (moc umowna 200 kW)
a)Umowa nie dotyczy oświetlenia ulicznego natomiast dotyczy oświetlenia zewnętrznego obiektu (parkingi).
b)Na obiekcie przy ul. Targowej 2 zainstalowano panele fotowoltaiczne o mocy ok. 10 kWp.
c)Na obiekcie przy ul Sportowej zamontowana jest instalacja o mocy 1,5 kWp natomiast w obecnej chwili trwa procedura przetargowa na montaż (zwiększenie ilości) paneli do mocy ok. 30 kWp.
3. Dostawa energii elektrycznej będzie się odbywała na podstawie umowy sprzedaży zawartej przez Centrum Sportu w Szamotułach sp. z o.o., ul. Sportowa 6, 64-500 Szamotuły.
4. Zamawiający informuje, że rozliczenia i płatności dokonywane będą pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym.
5. Rozliczenie dostawy odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii wg cen i stawki wskazanej w ofercie Wykonawcy.
6. Kody CPV: 09000000-3, 09300000-2
7.Energia elektryczna musi spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo Energetyczne, rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.
Standardy jakościowe odnoszące się do głównych elementów przedmiotu zamówienia opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego. Zasady funkcjonowania systemu elektroenergetycznego zostały określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. Zasady kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną określa Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r.
8.Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie zamówienia (1 rok) wynosi 125029 kWh w tym:
• energia w strefie pozaszczytowej C12a: 1586 kWh
• energia w strefie szczytowa C12a: 391 kWh
• energia rozliczana całodobowo w grupie C21: 123052 kWh
Razem 125029 kWh
Moc zapotrzebowana łącznie dla wszystkich podmiotów objętych zamówieniem wynosi 125029 kW. Może się ona zmieniać w okresie realizacji zamówienia o nie więcej jak 10%, lecz nie powinno wpłynąć to na realizację umowy, będącej skutkiem niniejszego postępowania. Podane planowane zużycie energii jest wartością szacunkową i nie stanowi
zobowiązania Zamawiającego do zakupienia wykazanych w nim ilości.
9.Cenrtum Sportu w Szamotułach sp. z o.o. zawrze umowę wynikającą z niniejszego postępowania.
10.Punkty poboru energii elektrycznej w rozliczeniu dwumiesięcznym.
Faktury na dostawę energii elektrycznej będą wystawiane na:
Nabywca: = Płatnik:
Centrum Sportu w Szamotułach sp. z o.o.
Ul. Sportowa 6, 64-500 Szamotuły
11. W przypadku posiadanych przez Zamawiającego jak i planowanych do uruchomienia instalacji fotowoltaicznych na danych PPE energia wprowadzona do sieci będzie bilansowana/netowana z energią elektryczną pobieraną z sieci przez Zamawiającego, tj. każda kWh energii wprowadzonej do sieci w cyklu rozliczeniowym zostanie odjęta od ilości pobranej z sieci przez Zamawiającego w tym samym cyklu rozliczeniowym. Cykl rozliczeniowy będzie zgodny z cyklem rozliczeniowym OSD. W przypadku wprowadzenia do sieci w cyklu rozliczeniowym większej ilości energii niż energia pobrana, nadwyżka zostanie zbilansowana w kolejnym cyklu rozliczeniowym. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej zużywanej w punktach poboru energii Zamawiającego. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego. Koszty wynikające z dokonania bilansowania uwzględnione są w cenie energii elektrycznej. Wszystkie prawa i obowiązki związane z bilansowaniem handlowym, w tym zgłaszanie grafików handlowych do OSD, przechodzą na Wykonawcę.
12.Kompleksowa dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie prawo energetyczne oraz wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych.
13. Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do:
- zgłoszenia w imieniu Zamawiającego umowy sprzedaży do Operatora Systemu Dystrybucyjnego w celu realizacji zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej.
14. Zamawiający zastrzega aby cena energii była zależna od ceny giełdowej w przypadku gdy będzie ona korzystniejsza dla zamawiającego .
4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:W prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii cieplnej dla Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo na rok 2025
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Myszkowie i jednostek podległych SPZOZ w Myszkowie
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025 r. dla Instytutu Dendrologii PAN
- Wybór Operatora infrastruktury Kotłowni w Świątkach oraz dostawy ciepła oraz ciepłej wody do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świątkach, Żłobka oraz pozostałych odbiorców od 01-01-2025 do 31-12-2027
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Szudziałowo
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla 158 punktów poboru energii w Gminie Olszewo-Borki na rok 2025"
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.