Og³oszenie z dnia 2024-09-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00565548/01 - Wynik z dnia 2024-10-28
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
,,¦wiadczenie us³ugi ca³odobowego, licencjonowanego przewozu osób (taxi)"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POLSKA AGENCJA PRASOWA SPÓ£KA AKCYJNA W LIKWIDACJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012890438
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Bracka 6/8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-502
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pap.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pap.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Dzia³alno¶æ agencji informacyjnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,¦wiadczenie us³ugi ca³odobowego, licencjonowanego przewozu osób (taxi)"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-93de0832-7cb9-46dc-b724-99a1b2eee651
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00510619
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93de0832-7cb9-46dc-b724-99a1b2eee6513.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-93de0832-7cb9-46dc-b724-99a1b2eee651
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej, zosta³y zamieszczone w Regulaminie Platformy e-Zamówienia dostêpnym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz w zak³adce „Centrum Pomocy”. Sposób sporz±dzenia, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu wydanym na podstawie art. 70 ustawy PZP.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych jest Polska Agencja Prasowa S.A. w Likwidacji, z siedzib± w Warszawie (00-502) przy ul. Brackiej 6/8, tel.: +48 (22) 5092222. Kontakt w sprawie danych osobowych: ochronadanych@pap.pl.
1) Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
2) Ogóln± podstawê do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporz±dzenia.
3) Szczegó³owe cele przetwarzania danych zosta³y wskazane w ustawie z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych.
4) Dane osobowe mog± byæ udostêpniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi pocztowe, kurierskie, us³ugi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, Wykonawcom bior±cym udzia³ w postêpowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Dane osobowe mog± byæ równie¿ przekazywane do pañstw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów miêdzynarodowych.
5) Dane osobowe bêd± przetwarzane, w tym przechowywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
6) W zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, posiada Pani/Pan prawo do:
a) dostêpu do tre¶ci swoich danych, na podstawie art. 15 ogólnego rozporz±dzenia,
b) prostowania danych, na podstawie art.16 ogólnego rozporz±dzenia.
7) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, i¿ przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
8) Gdy podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest Pani/Pan zobowi±zana(y) do ich podania. Konsekwencj± niepodania danych osobowych bêdzie brak mo¿liwo¶ci zawarcia Umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
9) Dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym równie¿ w formie profilowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 19/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,¦wiadczenie us³ugi ca³odobowego, licencjonowanego przewozu osób (taxi)”. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Rozdz. XIX SWZ oraz za³±cznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60120000-5 - Us³ugi taxi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: W okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ podobnych w wysoko¶ci do 10 % zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za jedn± godzinê oczekiwania
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za wynajêcie taksówki i przejechanie pierwszego kilometra (op³ata pocz±tkowa)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysoko¶æ rabatu od miesiêcznej warto¶ci netto kosztów zwi±zanych ze ¶wiadczeniem dla zamawiaj±cego us³ug
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê spe³nienia warunków okre¶lonych w art. 112 ust. 2 ustawy dotycz±cych:a) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej. Wykonawca spe³ni warunki, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada aktualn± licencjê na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, o której mowa w art. 5b ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U.
z 2022 r. poz. 2201 ze zm.);
b) zdolno¶ci zawodowej: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e nale¿ycie wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie - min. dwie us³ugi, których przedmiotem by³o lub jest ¶wiadczenie us³ug transportowych w zakresie przewozu osób taksówkami (jedna us³uga w ramach jednej umowy) o warto¶ci minimum 500 000,00 z³ brutto ka¿da us³uga. W przypadku us³ug nadal wykonywanych, warunek zostanie uznany za spe³niony, gdy warto¶æ zrealizowanej/ zrealizowanych us³ugi/us³ug (jedna us³uga w ramach jednej umowy) bêdzie nie mniejsza ni¿ 500 000,00 z³ brutto ka¿da us³uga;
c) zdolno¶ci technicznej: Wykonawca spe³ni warunek, je¶li wyka¿e, ¿e dysponuje odpowiednim potencja³em technicznym, w tym minimum 400 pojazdami przeznaczonymi do ¶wiadczenia us³ug taksówkowych na terenie aglomeracji warszawskiej spe³niaj±cymi szczegó³owe wymagania jakim powinny odpowiadaæ pojazdy przeznaczone do ¶wiadczenia us³ug taksówkarskich w szczególno¶ci powinny spe³niaæ wymagania, o których mowa w ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2201 ze zm.), posiadaæ legalizacje taksometrów, a tak¿e sprawn± i dzia³aj±ca klimatyzacjê w tym:
- minimum 250 pojazdami, rok produkcji nie pó¼niej ni¿ 2016
- minimum 50 pojazdami typu bus (do 8 pasa¿erów + kierowca),
- minimum 20 pojazdami o podwy¿szonym standardzie typu VIP / biznes.
d) zdolno¶ci technicznej: Wykonawca spe³ni warunek, je¶li wyka¿e, ¿e dysponuje co najmniej 400 kierowcami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadaj±cymi aktualne badania psychotechniczne, aktualne badania lekarskie, za¶wiadczenia o niekaralno¶ci oraz ubezpieczenie NNW na kwotê minimum 10.000,00 z³
e) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn±
w wysoko¶ci minimum 1.000.000,00 z³.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu tj.:
1) licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, o której mowa w art. 5b ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2201 ze zm.).
2) Wykazu wykonanych min. dwóch us³ug, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, rodzaju, miejsca, powierzchni, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy.
W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy (Wzór – Za³±cznik nr 6 do SWZ).
3) Wykazu pojazdów (Wzór-Za³±cznik nr 7 do SWZ).
4) Wykazu osób(Wzór- za³±cznik nr 8 do SWZ).
5) dokumentu lub dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci minimum 1.000.000,00 z³. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, warunek zostanie spe³niony, gdy dokument lub dokumenty z³o¿y przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wraz z Ofert± (Wzór-za³±cznik nr 1 do SWZ- odpowiednio do zadania) zobowi±zani s± z³o¿yæ:1) ka¿dy z Wykonawców:
a) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (Wzór - za³±cznik nr 2 do SWZ),
b) o¶wiadczenie dotycz±ce spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu (Wzór - za³±cznik nr 3 do SWZ),
2) wspólnie:
a) pe³nomocnictwo w formie zgodnej z wymaganiem okre¶lonym w Rozdz. XI pkt 5 SWZ je¿eli ustanowiono pe³nomocnika,
b) w przypadku Wykonawcy, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia Podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu, ka¿dy Podwykonawca sk³ada o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (Wzór - za³±cznik nr 2 do SWZ) - je¶li dotyczy,
c) o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy,
d) w przypadku, gdy Wykonawca, polega na zdolno¶ciach innych podmiotów, w odniesieniu do tych podmiotów:
- zobowi±zanie podmiotu o oddaniu Wykonawcy swoich zasobów
w zakresie zdolno¶ci technicznej i zawodowej – (wzór - za³±cznik nr 4 do SWZ);
- o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (Wzór - za³±cznik nr 2 do SWZ);
- o¶wiadczenie dotycz±ce spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu (Wzór za³±cznik nr 3 do SWZ).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian umowy okre¶la rozdzia³ XIX SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-04 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-93de0832-7cb9-46dc-b724-99a1b2eee651
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-04 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-02
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Us³uga zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazw± Akademia Kompetencji w zakresie Zamówieñ Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych dla jednostki Centrum Us³ug Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowi±cych w³asno¶æ m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Ko³o (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (czê¶æ II)
- Remont nawierzchni wie¿y do skoków zlokalizowanej na basenie Pa³acu M³odzie¿y w budynku Pa³acu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materia³ów laboratoryjnych
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz uczniów szkó³ podstawowych wraz z opiekunami na zajêcia nauki p³ywania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajêciach do szko³y w roku 2025
- Wykonywanie us³ug przewozu osób taksówkami na potrzeby UMK i realizacji wyborów w 2025 r. (3 czê¶ci)
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych p³yt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilo¶ci 6.500 sztuk.
- Dostawa kamienia wapiennego z przeznaczeniem na remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie
- Dostawa kliñca frakcji 4-31,5 mm przeznaczonego do utwardzenia dróg gminnych w Gminie Sko³yszyn w roku 2025
- Dostawa i roz³adunek kruszywa do remontów dróg gminnych Gminy Bobrowo.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.