Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00421783/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup specjalistycznego sprzętu ciężkiego służącego ograniczeniu lub likwidacji zagrożenia”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Daleszyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Staszica
1.5.2.) Miejscowość: Daleszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-021
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@daleszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.daleszyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b72ce6e-9584-438e-a050-cc9b1deb80321.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup specjalistycznego sprzętu ciężkiego służącego ograniczeniu lub likwidacji zagrożenia”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b72ce6e-9584-438e-a050-cc9b1deb8032
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510772
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039974/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup specjalistycznego sprzętu ciężkiego służącego ograniczeniu lub likwidacji zagrożenia”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia finansowany jest w ramach realizacji projektu pn. „Zwiększenie efektywności działań ratowniczych i ochrony środowiska poprzez doposażenie OSP Suków w regionie gminy Daleszyce2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421783
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIN.ZP.271.15.1.2024.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1:Zakup specjalistycznego sprzętu ciężkiego służący ograniczeniu lub likwidacji zagrożenia dla środowiska -agregat pompowy
1) Agregat pompowy
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42122130-0 - Pompy wodne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144213-4 - Motopompy
4.5.5.) Wartość części: 89400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2:Zakup innego sprzętu służącego ograniczeniu lub likwidacji zagrożenia - Wyposażenie samochodu ratowniczo-gaśniczego w ramach realizacji projektu pn. „Zwiększenie efektywności działań ratowniczych i ochrony środowiska poprzez doposażenie OSP Suków w regionie gminy Daleszyce”
1) Narzędzia hydrauliczne akumulatorowe;
2) Sanie lodowe ratownicze;
3) Kamera termowizyjna;
4) Agregat siłowy trzyfazowy z uziemieniem;
5) Detektor wielogazowy;
6) Przecinarka do stali i betonu akumulatorowa;
7) Skafander suchy lekki techniczny;
8) Zestaw ratownictwa wysokościowego KSRG z szelkami;
9) Nosze podbierakowe aluminiowe do ratownictwa medycznego;
10) Detektor napięcia prądu przemiennego;
11) Działko wodno-pianowe przenośne;
12) Zestaw 3 poduszek pneumatycznych z oprzyrządowaniem;
13) Aparat powietrzny z butlą kompozytową 6,8l i sygnalizatorem bezruchu – 2 szt.;
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 6a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39715300-0 - Sprzęt hydrauliczny
33111640-9 - Termografy
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
31120000-3 - Generatory
38433200-1 - Sprzęt do pomiaru emisji
38431100-6 - Aparatura do wykrywania gazów
38432100-3 - Aparatura do analizowania gazów
42641300-4 - Obrabiarki do obróbki betonu
37412243-4 - Skafandry zanurzeniowe
35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny
33192160-1 - Nosze
38425700-7 - Przyrządy do pomiaru napięcia powierzchniowego
38431000-5 - Aparatura do wykrywania
35111000-5 - Sprzęt gaśniczy
42677000-2 - Części narzędzi pneumatycznych
35810000-5 - Sprzęt osobisty
4.5.5.) Wartość części: 195897,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109962,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109962,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109962,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kadimex Region Południe Mirosław Łakomy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690805858
7.3.3) Ulica: Wola Rzędzińska 532e
7.3.4) Miejscowość: Wola Rzędzińska
7.3.5) Kod pocztowy: 33-150
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109962,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242762,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242762,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242762,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kadimex Region Południe Mirosław Łakomy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690805858
7.3.3) Ulica: Wola Rzędzińska 532e
7.3.4) Miejscowość: Wola Rzędzińska
7.3.5) Kod pocztowy: 33-150
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242762,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Milanów"
- Zakup wyspecjalizowanego sprzętu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Września
- Dostawa agregatu prądotwórczego na podwoziu jezdnym i wykonanie zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego dla Urzędu Miejskiego w Łazach oraz budynku zapasowego.
- Dostawa, montaż i uruchomienie agregatów prądotwórczych oraz UPS-a do czterech jednostek Policji położonych na terenie województwa wielkopolskiego
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury
- Zakup i dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 wraz z dodatkowym wyposażeniem.
więcej: Generatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.