eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DaleszyceZakup specjalistycznego sprzętu ciężkiego służącego ograniczeniu lub likwidacji zagrożenia"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup specjalistycznego sprzętu ciężkiego służącego ograniczeniu lub likwidacji zagrożenia”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Daleszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Staszica

1.5.2.) Miejscowość: Daleszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-021

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@daleszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.daleszyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b72ce6e-9584-438e-a050-cc9b1deb8032

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup specjalistycznego sprzętu ciężkiego służącego ograniczeniu lub likwidacji zagrożenia”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b72ce6e-9584-438e-a050-cc9b1deb8032

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510772

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039974/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup specjalistycznego sprzętu ciężkiego służącego ograniczeniu lub likwidacji zagrożenia”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia finansowany jest w ramach realizacji projektu pn. „Zwiększenie efektywności działań ratowniczych i ochrony środowiska poprzez doposażenie OSP Suków w regionie gminy Daleszyce

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421783

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIN.ZP.271.15.1.2024.MD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1:
Zakup specjalistycznego sprzętu ciężkiego służący ograniczeniu lub likwidacji zagrożenia dla środowiska -agregat pompowy

1) Agregat pompowy

Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42122130-0 - Pompy wodne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144213-4 - Motopompy

4.5.5.) Wartość części: 89400,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2:

Zakup innego sprzętu służącego ograniczeniu lub likwidacji zagrożenia - Wyposażenie samochodu ratowniczo-gaśniczego w ramach realizacji projektu pn. „Zwiększenie efektywności działań ratowniczych i ochrony środowiska poprzez doposażenie OSP Suków w regionie gminy Daleszyce”

1) Narzędzia hydrauliczne akumulatorowe;
2) Sanie lodowe ratownicze;
3) Kamera termowizyjna;
4) Agregat siłowy trzyfazowy z uziemieniem;
5) Detektor wielogazowy;
6) Przecinarka do stali i betonu akumulatorowa;
7) Skafander suchy lekki techniczny;
8) Zestaw ratownictwa wysokościowego KSRG z szelkami;
9) Nosze podbierakowe aluminiowe do ratownictwa medycznego;
10) Detektor napięcia prądu przemiennego;
11) Działko wodno-pianowe przenośne;
12) Zestaw 3 poduszek pneumatycznych z oprzyrządowaniem;
13) Aparat powietrzny z butlą kompozytową 6,8l i sygnalizatorem bezruchu – 2 szt.;
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 6a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39715300-0 - Sprzęt hydrauliczny

33111640-9 - Termografy

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

31120000-3 - Generatory

38433200-1 - Sprzęt do pomiaru emisji

38431100-6 - Aparatura do wykrywania gazów

38432100-3 - Aparatura do analizowania gazów

42641300-4 - Obrabiarki do obróbki betonu

37412243-4 - Skafandry zanurzeniowe

35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny

33192160-1 - Nosze

38425700-7 - Przyrządy do pomiaru napięcia powierzchniowego

38431000-5 - Aparatura do wykrywania

35111000-5 - Sprzęt gaśniczy

42677000-2 - Części narzędzi pneumatycznych

35810000-5 - Sprzęt osobisty

4.5.5.) Wartość części: 195897,04 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109962,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109962,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109962,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kadimex Region Południe Mirosław Łakomy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690805858

7.3.3) Ulica: Wola Rzędzińska 532e

7.3.4) Miejscowość: Wola Rzędzińska

7.3.5) Kod pocztowy: 33-150

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109962,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242762,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242762,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242762,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kadimex Region Południe Mirosław Łakomy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690805858

7.3.3) Ulica: Wola Rzędzińska 532e

7.3.4) Miejscowość: Wola Rzędzińska

7.3.5) Kod pocztowy: 33-150

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242762,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.