Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00470828/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Aktualizacja oraz serwis (nadzór eksploatacyjny) oprogramowania COGISOFT
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277620860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Raciborska 37
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-074
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: asp@asp.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.katowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Aktualizacja oraz serwis (nadzór eksploatacyjny) oprogramowania COGISOFT2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43ed336f-6c9c-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00510826
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00270108/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Aktualizacja oraz serwis (nadzór eksploatacyjny) programu COGISOFT
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00470828/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ASP-DA-ZP-21-2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 87440 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa aktualizacji oprogramowania oraz nadzoru eksploatacyjnego programu COGISOFT (zwany dalej "System") nabytego przez Zamawiającego na podstawie odrębnych umów sprzedaży oraz licencji wydanych przez Producenta oprogramowania: Firmę Cogisoft Systemy Komputerowe Spółka
z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą 30-349 Kraków ul. Miłkowskiego 3/101, oraz wykonania usługi instalowania i wdrażania aktualizacji tego oprogramowania, a także sprawowania nadzoru eksploatacyjnego nad Zintegrowanym Systemem Komputerowym „Cogisoft”. Obejmuje niżej wymienione moduły oraz odpowiadające mu licencje:
BUDZ - Planowanie i budżetowanie
EDEK - Deklaracje elektroniczne
EFAK - Faktury elektroniczne
FAKT - Sprzedaż
FPEF - Faktury w PEF
JPLK - Jednolity plik kontrolny
KARP - Rozliczanie nadgodzin
KNTA - Automatyczna dekretacja księgowa
KNTR - Relacje z kontrahentami (CRM)
KSIE - Księgowość
KSRO - Automatyczne przeksięgowania w księgowości
MAJA - Ewidencja majątku
PLAC - Kadry i płace
PLRE - Eksport danych o pożyczkach
RCPR - Rejestracja czasu prac
REPO - Pożyczki
ROFI - Rozliczenia finansowe
SRTR - środki trwałe
STAI - Automatyczna inwentaryzacja środków trwałych
ZASP - Zakup
ZFSS - Świadczenia socjalne
ZSVT - Rozliczenie VAT
ZUZI - Umowy, zamówienia, zlecenia
PPKA-Pracownicze Plany Kapitałowe
EPAS-Elektroniczna korespondencja z pracownikami
AMAI - Androidowa inwentaryzacja majątku
DZIK- Dziennik korespondencji
WODO- Elementy kontroli obiegu dokumentów
ZADZ- Współpraca rejestru zakupu z dziennikiem korespondencji
NOTA- powiadomienia
INET-Intranet
Ilość jednoczesnych dostępów do bazy danych: 25
1. Zamówienie, w szczególności aktualizacja Systemu będzie następowała
wg następujących zasad:
a) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu pliku instalacyjnego aktualnego Systemu, dostosowanego do ogólnie obowiązujących przepisów,
w zakresie modułów wymienionych w pkt. 4.1. SWZ.
b) Wykonawca dokona instalacji i wdrażania aktualizacji systemu przynajmniej
raz na kwartał w sposób zdalny lub w siedzibie Zamawiającego,
c) każdorazowa aktualizacja systemu, będzie potwierdzona przez Wykonawcę wydaniem nieograniczonej czasowo, aktualnej licencji niewyłącznej
na korzystanie z Systemu wydanej przez Producenta oprogramowania,
ze wskazaniem modułów, dla których licencja jest wydawana,
d) Zamawiający ma prawo zgłaszania uwag i sugestii co do działania oprogramowania. Będą one rozpatrywane przez Wykonawcę. Jeżeli proponowana przez Zamawiającego zmiana, istotnie wpłynie na ulepszenie Systemu, zgłoszone uwagi zostaną uwzględnione w nowszych wersjach Systemu,
e) Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia awarii lub błędów Systemu w ciągu 5 dni roboczych od zgłoszenia. Jeżeli w wyniku działania Wykonawcy doszło
do utraty, uszkodzenia lub zmiany danych, Wykonawca jest zobowiązany
do ich niezwłocznego przywrócenia.
f) w okresie obowiązywania umowy Zamawiający uzyskuje stałą gwarancję Wykonawcy na System. Gwarancja obowiązuje przez okres 12 miesięcy
od ostatniej instalacji aktualizacji Systemu.
g) autorskie prawa majątkowe przysługują producentowi oprogramowania.
2. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany także do:
a) udzielania konsultacji i szkolenia użytkowników Zamawiającego,
b) pomocy w rozwiązywaniu bieżących problemów eksploatacyjnych związanych
z użytkowaniem systemu,
c) okresowej kontroli działania systemu,
d) pomocy w stworzeniu i utrzymaniu mechanizmów zabezpieczenia danych
Systemu w uzgodnieniu z pracownikami działu informatycznego Zamawiającego.
e) pomocy przy konfigurowaniu sprzętu komputerowego i oprogramowania systemowego w porozumieniu z informatykiem obsługującym instytucję,
f) obowiązkowego płatnego, zgodnie z zasadami określonymi w SWZ oraz wzorze umowy, przyjazdu Wykonawcy na każde żądanie Zamawiającego, który Zamawiający uzgodni z Wykonawcą najpóźniej na 2 dni przed realizacją nadzoru eksploatacyjnego w siedzibie Zamawiającego.
3. Informacje dodatkowe:
Czynności, o których mowa w pkt. 2 a)-e) zasadniczo będą wykonywane w sposób zdalny,
w szczególności w drodze konsultacji telefonicznych w dni robocze od pn. do pt.
w godzinach od 8.30 do 17.00, a także drogą elektroniczną (e-mail).
Jeżeli czynności wykonywane w ramach nadzoru eksploatacyjnego będą wymagały przyjazdu do siedziby Zamawiającego (w przypadku określonym w pkt. 2 lit. f), Zamawiający wypłaci Wykonawcy każdorazowo wynagrodzenie wg stawki ofertowej, zawierającej koszty przejazdu, wynikające z przeliczenia ilości godzin świadczenia usługi
u Zamawiającego
2. Oprogramowanie musi pochodzić z legalnego kanału dystrybucji producenta Firmy Cogisoft Systemy Komputerowe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
z siedzibą 30-349 Kraków ul. Miłkowskiego 3/101.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
72261000-2 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107551,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107551,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107551,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Informatycznych i Księgowych INFO M&M s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792111869
7.3.3) Ulica: Malwowa 8a
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-611
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107551,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- KWP w Katowicach - modernizacja budynków A, B i C - KWP w Katowicach przy ul. Lompy 19 - I etap - przystosowanie do przepisów przeciwpożarowych - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
- Dostawa ekranu holograficznego
- Dostawa punktów dostępu bezprzewodowego
- Dostawa systemu teleinformatycznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach"
- Dostawa czasopism zagranicznych w roku 2025
- Dostawa do pracowni transportu kolejowego w postaci symulatora pojazdu kolejowego oraz wyposażenia symulatora ruchu kolejowego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi wsparcia dla posiadanego oprogramowania ArcGIS
- Dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Mstów
- "#Cyberbezpieczna Gmina Libiąż" - zakup środków trwałych i wyposażenia IT do UM w Libiążu - serwer kopii/klaster wysokiej dostępności. NAS, dyski twarde do macierzy dyskowej.
- Dostawa urządzeń serwerowych oraz sieciowych wraz z wdrożeniem w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.