Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00403553/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
- 2024/BZP 00410124/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-12
- 2024/BZP 00414781/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-16
- 2024/BZP 00416744/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-17
- 2024/BZP 00422574/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SWZ- Dostawa sprzętu informatycznego i sieciowego w ramach projektu „SOS 4_ Szkolenia otwartych szans”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląskie Techniczne Zakłady Naukowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270160421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 40-086 Katowice Sokolska 26
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-086
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 351 19 23,
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ws@sltzn.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sltzn.katowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c32edca4-353d-11ef-8a31-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SWZ- Dostawa sprzętu informatycznego i sieciowego w ramach projektu „SOS 4_ Szkolenia otwartych szans”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c32edca4-353d-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510938
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00388373/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu informatycznego i sieciowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt- Fundusze Europejskie dla Śląskiego na lata 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji dla priorytetu FESL.10.00 Fundusze Europejskie na transformację dla działania FESL.10.23 – Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SWZ- Dostawa sprzętu informatycznego i sieciowego w ramach projektu „SOS 4_Szkolenia Otwartych Szans
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 930332,50 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 400811,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostawa sprzętu informatycznego i sieciowego w ramach projektu „SOS 4_ Szkolenia otwartych szans” obejmuje:
1) dostawę sprzętu jn:
a) Komputer z monitorem - ilość: 55 szt
b) Monitor multimedialny - ilość: 3 szt
c) Drukarka sieciowa - ilość: 1 szt
d) Serwer do montażu w szafie RACK - ilość: 1 szt
e) Router sieciowy zarządzalny - ilość: 8 szt
f) Switch sieciowy zarządzalny - treningowy- ilość: 8 szt
g) Switch 24 portowy - ilość: 2 szt
h) Switch SPF+ 24 port POE- treningowy - ilość: 1 szt
i) Router GateWay - ilość: 1 szt
2) Dostawa, o której mowa pkt 1 a- d, obejmuje transport, wniesienie, ustawienie sprzętu, instalację, montaż oraz uruchomienie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Sprzęt pozostały tj określony w pkt 1 e-i) obejmuje tylko transport i wniesienie,
3) Zamawiający wymaga aby zaoferowane urządzenia były fabrycznie nowe wyprodukowane nie dawniej niż 6 miesięcy przed dostawą, wolne od wad oraz aby zaoferowane komputery posiadały fabrycznie nowy (nieużywany wcześniej) ani nie aktywowany nigdy wcześniej na innym urządzeniu system operacyjny pochodzący z legalnego źródła sprzedaży.
Zamawiający wymaga:
a) aby oprogramowanie systemowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera.
b) aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności stosowanymi przez producenta sprzętu lub inną formą uwiarygodniania oryginalności wymaganą przez producenta oprogramowania stosowną w zależności od dostarczanej wersji.
W momencie odbioru towaru Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania procedury sprawdzającej legalność zainstalowanego oprogramowania. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonych programów komputerowych u Producenta oprogramowania w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jego legalności.
Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia urządzeń z certyfikatami, wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa (tj. dla urządzeń CE) .
4) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia Zamawiającemu dostępu do pomocy technicznej Wykonawcy (telefon, e-mail lub WWW) w zakresie rozwiązywania problemów związanych z bieżącą eksploatacją dostarczonych rozwiązań w godzinach pracy Zamawiającego w okresie realizacji umowy i okresie gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
30231300-0 - Monitory ekranowe
30213000-5 - Komputery osobiste
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 314557,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 463950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355190,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKTIN Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482528507
7.3.3) Ulica: Jagielońska 40
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355190,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont mieszkań V/2025
- Wykonanie przedsięwzięć niskoemisyjnych w jednorodzinnych budynkach mieszkalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu "STOP SMOG w GZM"
- Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocyjne Miasta Katowice (32 części)
- Inwestycje dotyczące kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolny Nr 21 w Katowicach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu "Najnowsze zmiany w prawie pracy"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby zabezpieczenia skarp na odcinku autostrady A1 w miejscowości Siemonia.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Rozbudowa i uzupełnienie istniejącej infrastruktury LAN i WiFi
- Cyberbezpieczny Samorząd - wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Sochaczewskim
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Hrubieszów"
- Zakup, dostawa i wdrożenie infrastruktury sieciowej, serwerowej, systemów bezpieczeństwa IT oraz usług związanych z cyberbezpieczeństwem w ramach projektu pn.: ,,Cyberbezpieczny Samorząd-UG w Lubiewie
- Wykonanie sieci elektryczno-informatycznej w budynku Urzędu Miasta przy ulicy Bolesława Chrobrego 8
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.