eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDOSTAWA OPAŁU DO JEDNOSTEK KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W GDAŃSKU GARNIZONU POMORSKIEGO NA SEZON GRZEWCZY 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA OPAŁU DO JEDNOSTEK KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W GDAŃSKU GARNIZONU POMORSKIEGO NA SEZON GRZEWCZY 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 74 14 945/817 / 946/752

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA OPAŁU DO JEDNOSTEK KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W GDAŃSKU GARNIZONU POMORSKIEGO NA SEZON GRZEWCZY 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30a31e10-4b83-4bbd-91c8-ddd859dbb0eb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510975

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00242011/37/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup opału dla jednostek Policji KWP w Gdańsku na sezon grzewczy 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451364

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 38/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pelletu iglastego wykonanego z wiórów , a nie z pyłków gat. I zgodny z PN do jednostek Policji. Jedna i dwie dostawy do obiektów z czego pierwsza do 30.09.2024r pozostałe na zgłoszenie telefoniczne zamawiającego.

1) Określenie przedmiotu zamówienia na zadanie nr 1:
KPP Kwidzyn (KP Sadlinki), KPP Nowy Dwór Gdański (KP Krynica Morska),
KPP Starogard Gdański (KP Lubichowo, KP Skarszewy, KP Zblewo), KPP Kościerzyna (KP Karsin, KP Liniewo), KPP Kartuzy (KP Somonino, KP Stężyca), KPP Pruszcz Gdański (KP Trąbki Wielkie), KPP Bytów (PP Czarna Dąbrówka, PP Lipnica, PP Kołczygłowy, PP Tuchomie), KMP Słupsk (KP Główczyce, PP Smołdzino, PP Potęgowo ), KPP Wejherowo (KP Linia-Strzepcz).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09113000-4 - Koks

09135100-5 - Olej opałowy

4.5.5.) Wartość części: 168167,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Dostawa oleju opałowego zgodnego z PN do jednostek Policji. Dwie dostawy i więcej do każdego obiektu z czego pierwsza do 30.09.2024r pozostałe na zgłoszenie telefoniczne zamawiającego.
KPP Puck, KPP Bytów (KP Miastko), KPP Pruszcz Gdański (PP Przywidz i PP Cedry Wielkie).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09113000-4 - Koks

09135100-5 - Olej opałowy

4.5.5.) Wartość części: 308496,24 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa węgla i ekogroszku zgodnego z PN do jednostek Policji. Dwie dostawy i więcej do każdego obiektu z czego pierwsza do 30.09.2024r pozostałe na zgłoszenie telefoniczne zamawiającego.
Określenie terminu realizacji pierwszej dostawy dla trzech zadań w wniosku jest konieczne w celu prawidłowego zabezpieczenia obiektów w opał na sezon grzewczy 2024/2025r, a jest to podyktowane między innymi brakiem określenia warunków atmosferycznych, które mają wpływ na termin rozpoczęcia ogrzewania obiektów.
3) Określenie przedmiotu zamówienia na zadanie nr 3:
KPP Kwidzyn (KP Ryjewo, KP Gardeja ), KPP Starogard Gdański (KP Skórcz).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09113000-4 - Koks

09135100-5 - Olej opałowy

4.5.5.) Wartość części: 39127,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162677,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206248,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162677,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-DOM 2 Mateusz Wasilewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 876 250 09 75

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162677,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330328,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330328,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330328,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAD-OIL F.H.U. Janusz Sadecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 586100 40 02

7.3.4) Miejscowość: Rumia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330328,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43911,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46942,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43911,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans-Jan Jan Sominka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 589 206 16 79

7.3.4) Miejscowość: Smętowo Chmieleńskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43911,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.