eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tłuszcz"Usługa cateringowa - Przygotowanie i dostarczanie wyżywienia/posiłków dla uczestników na pobycie dziennym i całodobowym Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Tłuszczu". Znak sprawy:1A/2024



Ogłoszenie z dnia 2024-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa cateringowa - Przygotowanie i dostarczanie wyżywienia/posiłków dla uczestników na pobycie dziennym i całodobowym Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Tłuszczu”. Znak sprawy:1A/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne w Tłuszczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526472460

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szeroka 42

1.5.2.) Miejscowość: Tłuszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-240

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: com@tluszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: tluszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-50937a46-3caa-4a04-8e18-639b4edb3dc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Centra Opiekuńczo-Mieszkalne przeznaczone są dla dorosłych osób niepełnosprawnych legitymujących się orzeczeniem o umiarkowanym bądź znacznym stopniu niepełnosprawności.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa cateringowa - Przygotowanie i dostarczanie wyżywienia/posiłków dla uczestników na pobycie dziennym i całodobowym Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Tłuszczu”. Znak sprawy:1A/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50937a46-3caa-4a04-8e18-639b4edb3dc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512032

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462782

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1A/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Przygotowanie i dostarczenie wyżywienia/ posiłków dla uczestników na pobycie dziennym
i całodobowym w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Tłuszczu"
2. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie wraz z dostawą posiłków dziennie:
▪ tj. śniadania, dwudaniowego obiadu z deserem i kompotem, podwieczorkiem oraz kolacji dla grupy 6 osobowej w okresie
od dnia wskazanego w umowie do 31.12.2024 roku.
▪ tj. śniadania, dwudaniowego obiadu z deserem i kompotem, podwieczorkiem dla grupy 14 osobowej w okresie od dnia
wskazanego w umowie do 31.12.2024 roku.
3. Dzienna norma kaloryczności:
a. to 2 800 kcal dla jednego mieszkańca, z dopuszczalnym odchyleniem (+/-) 5% - dla osoby na stałe przebywających w
placówce/ 7 dni w tygodniu;
b. to 2 500 kcal dla jednego mieszkańca, z dopuszczalnym odchyleniem (+/-) 5% - dla osoby, które otrzymują śniadania,
dwudaniowe obiadu z deserem i kompotem oraz podwieczorek/ 5 dni w tygodniu.
4. Posiłki będą dostarczane od poniedziałku do niedzieli (również w dni świąteczne) w godzinach:
a. śniadania – do godz. 8.30,
b. obiad dwudaniowy z deserem i kompotem, podwieczorkiem oraz kolacją – do godz. 12.30
5. Szacunkowa liczba porcji w okresie w okresie od dnia wskazanego w umowie do 31/12/2024 r. wynosi
a. 732 porcji (1 porcja dla 1 osoby – zestaw składający się ze śniadania, obiadu dwudaniowego z deserem i kompotem,
podwieczorkiem oraz kolacji).
b. 1708 porcji (1 porcja dla 1 osoby – zestaw składający się ze śniadania, obiadu dwudaniowego z deserem i kompotem,
podwieczorkiem).

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97607,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97607,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97607,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARCOWY ZAJĄC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362271796

7.3.3) Ulica: ul. Sokola 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-724

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97607,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.