Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia części dachu na budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy - etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Brodnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321477
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sądowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Brodnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 56 49 41 700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@brodnica.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.sr.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sprawowanie wymiaru sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana pokrycia części dachu na budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy - etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0f6940c-d429-48d7-a827-790d74e17968
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512093
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00231087/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wymiana pokrycia części dachu na budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy - etap II.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W ogłoszeniu o zamówieniu nr 2024/BZP 00347000 z dnia 31.05.2024 r. dla zamówienia podstawowego zamawiający przewidział udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp, polegającego na powtórzeniu podobnych robót obejmujących wykonania II i III etapu wymiany pokrycia dachu budynku.
Zamawiający w ww. ogłoszeniu przewidział, że podobne roboty zostaną udzielane Wykonawcy realizującemu zamówienie podstawowe, w ramach jednej lub dwóch umów, zawartych w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki. W opisie zamówienia podstawowego zamawiający wskazał zakres robót podobnych oraz warunki na jakich zostaną one udzielone. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 12.07.2024 r.
Przedmiotowe zamówienie na podobne roboty budowlane obejmuje wykonanie II etapu wymiany pokrycia dachu budynku i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawnego.
Wartość zamówienia podobnego została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-4bbb4e89-1db4-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A.261.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 167153,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie II etapu wymiany pokrycia dachu budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy przy ul. Sądowej o powierzchni ok. 170 m2.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót:
1) ogrodzenie miejsca prowadzenia robót, oznakowanie tablicami informacyjnymi i wydzielenie miejsc składowania materiałów z rozbiórek i materiałów do wbudowania;
2) rozebranie instalacji odgromowej;
3) rozebranie gąsiorów ceramicznych;
4) rozebranie dachówek ceramicznych;
5) rozebranie ołacenia (łaty i kontrłaty);
6) rozebranie obróbek blacharskich z blachy nie nadającej się do użytku;
7) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki przez specjalistyczną firmę, dostarczenie dokumentu wywozu i utylizacji;
8) wykonanie deskowania połaci dachu;
9) wykonanie ołacenia drewnianego (łaty i kontrłaty);
10) montaż dachówek ceramicznych;
11) montaż gąsiorów ceramicznych;
12) montaż wszelkich obróbek blacharskich z blachy cynkowo-tytanowej grubości 0,7mm;
13) wymiana oblachowania facjatek z blachy cynkowo-tytanowej grubości 0,7mm wraz z malowaniem konstrukcji drewnianych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólnobudowlana Krzysztof Getka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741695614
7.3.3) Ulica: Okrężna
7.3.4) Miejscowość: Zbiczno
7.3.5) Kod pocztowy: 87-305
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA KRZYSZTOF GETKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA KRZYSZTOF GETKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Remont Budynku nadleśniczówki Tereszewo
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Brodnicy w 2025 r
- Oświetlenie - ul. Jana III Sobieskiego (osiedle domków jednorodzinnych)
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
- Remont stropodachu na budynku sali ruchowej Młodzieżowego Domu Kultury w Bartoszycach
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kośmidrach
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.