eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrodnicaWymiana pokrycia części dachu na budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy - etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-09-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia części dachu na budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy - etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Brodnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321477

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sądowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Brodnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 56 49 41 700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@brodnica.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.sr.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sprawowanie wymiaru sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana pokrycia części dachu na budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy - etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0f6940c-d429-48d7-a827-790d74e17968

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512093

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00231087/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wymiana pokrycia części dachu na budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy - etap II.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W ogłoszeniu o zamówieniu nr 2024/BZP 00347000 z dnia 31.05.2024 r. dla zamówienia podstawowego zamawiający przewidział udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp, polegającego na powtórzeniu podobnych robót obejmujących wykonania II i III etapu wymiany pokrycia dachu budynku.
Zamawiający w ww. ogłoszeniu przewidział, że podobne roboty zostaną udzielane Wykonawcy realizującemu zamówienie podstawowe, w ramach jednej lub dwóch umów, zawartych w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki. W opisie zamówienia podstawowego zamawiający wskazał zakres robót podobnych oraz warunki na jakich zostaną one udzielone. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 12.07.2024 r.
Przedmiotowe zamówienie na podobne roboty budowlane obejmuje wykonanie II etapu wymiany pokrycia dachu budynku i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawnego.
Wartość zamówienia podobnego została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-4bbb4e89-1db4-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A.261.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 167153,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie II etapu wymiany pokrycia dachu budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy przy ul. Sądowej o powierzchni ok. 170 m2.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót:
1) ogrodzenie miejsca prowadzenia robót, oznakowanie tablicami informacyjnymi i wydzielenie miejsc składowania materiałów z rozbiórek i materiałów do wbudowania;
2) rozebranie instalacji odgromowej;
3) rozebranie gąsiorów ceramicznych;
4) rozebranie dachówek ceramicznych;
5) rozebranie ołacenia (łaty i kontrłaty);
6) rozebranie obróbek blacharskich z blachy nie nadającej się do użytku;
7) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki przez specjalistyczną firmę, dostarczenie dokumentu wywozu i utylizacji;
8) wykonanie deskowania połaci dachu;
9) wykonanie ołacenia drewnianego (łaty i kontrłaty);
10) montaż dachówek ceramicznych;
11) montaż gąsiorów ceramicznych;
12) montaż wszelkich obróbek blacharskich z blachy cynkowo-tytanowej grubości 0,7mm;
13) wymiana oblachowania facjatek z blachy cynkowo-tytanowej grubości 0,7mm wraz z malowaniem konstrukcji drewnianych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólnobudowlana Krzysztof Getka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741695614

7.3.3) Ulica: Okrężna

7.3.4) Miejscowość: Zbiczno

7.3.5) Kod pocztowy: 87-305

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.