Og³oszenie z dnia 2024-09-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00566894/01 - Wynik z dnia 2024-10-28
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
KOMPLEKSOWE ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAK£ADU OPIEKUÑCZO-LECZNICZEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIATOWY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKUÑCZO-LECZNICY IM. ¦W. JANA PAW£A II W BRZESKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121031194
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Ko¶ciuszki 33
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Brzesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146630146
1.5.8.) Numer faksu: 146630146
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zol@powiatbrzeski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ppzolbrzesko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
POWIATOWY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKUÑCZO - LECZNICZY
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KOMPLEKSOWE ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAK£ADU OPIEKUÑCZO-LECZNICZEGO
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fe0dfc62-f0b9-45c8-9b4b-5503db72a139
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00512416
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fe0dfc62-f0b9-45c8-9b4b-5503db72a1393.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: zol@powiatbrzeski.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków
komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem
1.1. poczty elektronicznej na adres: zol@powiatbrzeski.pl w zakresie zadawania
pytañ, wezwañ, uzupe³nieñ , sk³adania wyja¶nieñ, o¶wiadczeñ (preferowane)
1.2. Portalu: https://ezamowienia.gov.pl w zakresie sk³adania ofert, zmiany i wycofania oferty,
1.3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na Portalu: ezamowienia.gov.pl Wykonawca posiadaj±cy konto ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
1.4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem edytowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
1.5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych,
o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji
przyjmuje siê datê ich wp³ywu na skrzynkê Portalu: https://ezamowienia.gov.pl ,
https://epuap.gov.pl /PPZOLBrzesko/SkrytkaESP Zamawiaj±cego.
1.6. Identyfikator postêpowania dla danego postêpowania o udzielenie zamówienia dostêpny jest na Portalu.
1.7. Zamawiaj±cy wymaga aby dokumenty sk³adane by³y pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej:
1.7.1. podpisem zaufanym, o którym mowa w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz.307, z pó¼n. zm.) lub
1.7.2. podpisem osobistym, o którym mowa w ustawie z dnia z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1234).
1.7.3. Pod pojêciem formy elektronicznej rozumie siê dokument (elektroniczny b±d¼ skan) opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
1.7.4. Pod pojêciem postaci elektronicznej rozumie siê dokument (elektroniczny b±d¼ skan) opatrzony podpisem zaufanym ( e-Puap) b±d¼ osobistym (przy u¿yciu e-dowodu).
1.8. Wszelka korespondencja kierowana do zamawiaj±cego powinna/ musi byæ sygnowana wskazanym nr referencyjnym sprawy.
2. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (t.j. Dz. U. z 2020r, poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 3 sierpnia 2023r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 1824).
3. Strona internetowa prowadzonego postêpowania: www.ppzolbrzesko.pl
4. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci specyfikacji warunków zamówienia. Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci specyfikacji warunków zamówienia wp³yn±³ do zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ 4 dni przed terminem sk³adania ofert (art. 284 ust 1 i 2 ustawy pzp ).
Zamawiaj±cy nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami .
Osob± upowa¿nion± do kontaktu z Wykonawcami jest:
W sprawach organizacyjnych:
Pani Justyna Koczwara
Tel. (14) 66 30 146 wew. 112
W sprawach przedmiotu zamówienia:
Pani Agnieszka Zawisza
Tel. (14) 66 30 146 wew. 104
adres e-mail: zol@powiatbrzeski.pl; zamowienia@ppzolbrzesko.pl
Nie udziela siê ¿adnych ustnych i telefonicznych informacji, wyja¶nieñ czy odpowiedzi
na kierowane do zamawiaj±cego zapytania.
5. W uzasadnionych przypadkach zamawiaj±cy mo¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert
zmieniæ tre¶æ specyfikacji warunków zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna wynikaj±ca z art. 13 RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Publiczny Zak³ad Opiekuñczo-Leczniczy w Brzesku,
-inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Publicznym Zak³adzie Opiekuñczo-Leczniczym jest Pani Ewa Robak tel. 14 66 30 109 wew.105
-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. art. 74 ustawy z dnia z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320 z pó¼n.zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
- nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W sprawach nieuregulowanych zastosowanie maj± przepisy ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz Kodeks cywilny.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DR-271.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 147750,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ¶wiadczenie us³ug pralniczych.
Pod pojêciem „kompleksowe ¶wiadczeniu us³ug pralniczych” nale¿y rozumieæ:
a) odbieranie brudnej bielizny z siedziby Zamawiaj±cego zgodnie z zapotrzebowaniem, dostarczanie czystej bielizny,
b) przyjmowanie i ewidencjonowanie zleconej do prania bielizny szpitalnej,
c) pranie, odplamianie, suszenie, prasowanie,
d) w przypadku uszkodzonej bielizny po¶cielowej likwidacja uszkodzenia
e) dezynfekowanie termiczno –chemiczne,
f) sk³adanie, segregowanie, pakowanie w worki foliowe z opisaniem ich zawarto¶ci,
Pod pojêciem „bielizna po¶cielowa i szpitalna” nale¿y rozumieæ:
a) obrusy, rêczniki, ¶cierki, pid¿amy
b) bieliznê pacjentów
c) odzie¿ ochronn± personelu medycznego
d) bieliznê szpitaln±:
e) poszwy, poszewki,
f) prze¶cierad³a, podk³ady
Pozosta³y asortyment szpitalny:
1) Koce
2) Ko³dry,
3) Poduszki
4) Materace i pokrowce,
2. Wykonawca zobowi±zany jest do odbioru bielizny brudnej i dostawy bielizny czystej codziennie z wyj±tkiem niedziel i ¶wi±t, w³asnym transportem ( na swój koszt) z siedziby Zamawiaj±cego do siedziby Zamawiaj±cego przy ul. Ko¶ciuszki 33.
3. W sytuacjach wyj±tkowych Zamawiaj±cy mo¿e zleciæ us³ugi pralnicze w dni ¶wi±teczne po wcze¶niejszym 7 – dniowym powiadomieniu Wykonawcy.
4. Odbiór bielizny brudnej odbywa³ siê bêdzie w punkcie zbiorczym wyznaczonym przez Zamawiaj±cego w godzinach 7°° - 10°° w obecno¶ci przedstawicieli Stron umowy.
5. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do ewidencjonowania odbieranej do prania brudnej bielizny wed³ug asortymentu ilo¶ciowego i jako¶ciowego.
Dostawa czystej bielizny szpitalnej i po¶cielowej odbywaæ siê bêdzie w terminie do 24 godzin licz±c od momentu odbioru brudnej bielizny od Zamawiaj±cego, dostawa pozosta³ego asortymentu odbywaæ siê bêdzie w terminie do 48 godzin licz±c od momentu odbioru brudnej bielizny od Zamawiaj±cego.
6. Dostawa bielizny czystej i suchej odbywaæ siê bêdzie na podstawie ilo¶ciowego i jako¶ciowego kwitu odbioru.
7. Wykonawca zapewni w swoim zakresie odpowiednie druki ewidencyjne przewidziane do wykonania przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca zapewni wyniki badañ mikrobiologicznych (wykluczaj±cych obecno¶æ grzybów i bakterii) wykonanych w stacji Sanepidu lub akredytowanym laboratorium, potwierdzaj±cych czysto¶æ mikrobiologiczn± po¶cieli z rozró¿nieniem badanego asortymentu np. badanie z fartucha, poszwy szpitalnej, z prze¶cierad³a – po jednym badaniu dla ka¿dego z asortymentów z ostatnich 3 miesiêcy.
9. Wykonawca zapewni dokumenty potwierdzaj±ce dopuszczenie ¶rodków dezynfekcyjnych, przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia, do obrotu na terenie naszego kraju lub Unii Europejskiej, tj. wpis do rejestru wyrobów medycznych i produktów biobójczych lub inny to¿samy dokument oraz deklaracja CE.
10. Wykonawca zapewni dokumenty potwierdzaj±ce skuteczno¶æ dzia³ania ¶rodków dezynfekcyjnych w zakresie B,V,F,Tbc, spory m.in. clostridium difficile).
11. Wykonawca zapewni o¶wiadczenie o posiadaniu kart charakterystyki preparatu niebezpiecznego – ¶rodków przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia bêd±cych preparatami niebezpiecznymi, z zaznaczeniem nazw tych ¶rodków.
12. Wykonawca zapewni czysto¶æ bielizny, dba³o¶æ o jej stan, przygotowanie do transportu, oraz ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ, za jako¶æ ¶rodków chemicznych (pior±cych i dezynfekcyjnych).
13. Wykonawca zobowi±zuje siê do stosowania techniki prania zalecanej przez nadzór sanitarno-epidemiologiczny w odniesieniu do poszczególnych oddzia³ów szpitalnych.
14. Wszystkie ¶rodki stosowane przez Wykonawcê maj± posiadaæ stosowne atesty, certyfikaty, ¶wiadectwa dopuszczaj±ce do u¿ywania w placówkach s³u¿by zdrowia.
15. Stosowane procedury musz± eliminowaæ wystêpowanie ogniw lub ¼róde³ zaka¿eñ, zapobiegaæ powstawaniu zaka¿eñ wewn±trzszpitalnych.
16. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych oraz nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Lp. Rodzaj asortymentu ilo¶æ kg/szt.
1 Bielizna po¶cielowa i szpitalna (kg) 25000
2 Koce (szt.) 400
3 Ko³dry (szt.) 600
4 Poduszki (szt.) 600
5 Materace i pokrowce (szt.) 25
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98300000-6 - Ró¿ne us³ugi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Us³ugi odbierania prania
98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho
98315000-4 - Us³ugi prasowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty bêd± oceniane wed³ug poni¿szych kryteriów:
- cena oferty 100 %
2. Wykonawca, który zaproponuje najni¿sz± cenê otrzyma 100 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wed³ug wzoru:
C = C min / C x * 100
C – liczba punktów za kryterium „cena”
C min – najni¿sza cena wynikaj±ca ze z³o¿onych ofert
C x – cena oferty badanej
3. Warto¶æ punktowa oferty = warto¶æ punktowa ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunek udzia³u dotycz±cy:1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w przedmiotowym postêpowaniu
2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej
koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania;
Zamawiaj±cy wymaga przedstawienia dokumentu potwierdzaj±cego spe³nienie warunku udzia³u w przedmiotowym postêpowaniu.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego
Zamawiaj±cy wymaga przedstawienia dokumentu potwierdzaj±cego spe³nienie warunku udzia³u w przedmiotowym postêpowaniu na sumê minimum 100 000,00 PLN.
4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w przedmiotowym postêpowaniu
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ZAMAWIAJ¡CY NIE STAWIA WYMOGÓW
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia na podstawie art. 125 ust 1 ustawy pzp. Wzór
o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o braku
podstaw wykluczenia sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
ZAMAWIAJ¡CY NIE WYMAGA5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Wype³niony i podpisany formularz ofertowy (za³±cznik nr 1 do SWZ – wzór formularza);2) Wykonawca, wraz z ofert±, przeka¿e zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 108 pkt 5 ustawy oraz braku podstaw do wykluczenia - (za³±cznik n 2 do SWZ - wzór o¶wiadczenia)
4) Zaparafowany wzór umowy – (za³±cznik nr 3 do SWZ)
5) Formularz kosztorysu ofertowego – (za³±cznik nr 4 do SWZ)
6) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej
7) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany zawartej umowy. Katalog dopuszczalnych zmian znajduje siê w art. 455 ustawy, oraz w projekcie umowy stanowi±cej za³±cznik do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-03 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na Platformie ePUAP i udostêpnionego równie¿ na Portalu https://ezamowienia.gov.pl , wybieraj±c skrzynkê podawcz± Zamawiaj±cego.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-03 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Sukcesywna dostawa dodatkowego kruszywa na cele utrzymania dróg i sk³adów le¶nych na terenie Na¶ladownictwa Brzesko
- SCHRONIENIE 2025
- Utrzymanie sk³adu drewna, budowa placu pod miejsce odpoczynku i budowa zjazdu z drogi powiatowej na terenie Nadle¶nictwa Brzesko
wiêcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga prania bielizny szpitalnej wraz z transportem
- us³ugi prania dla jednostek CUL
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych na rzecz Zak³adu Karnego w Nysie oraz Oddzia³u Zewnêtrznego w Prudniku.
- Wykonywanie us³ug pralniczych w I pó³roczu 2025 roku
- Wykonywanie us³ugi pralniczej dla mieszkañców Domu Pomocy Spo³ecznej w Chumiêtkach w roku 2025
- Kompleksowa us³uga pralnicza wraz z opcj± dzier¿awy po¶cieli
wiêcej: Ró¿ne us³ugi »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.