Og³oszenie z dnia 2024-10-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00512416/01 - Og³oszenie z dnia 2024-09-24
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
KOMPLEKSOWE ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAK£ADU OPIEKUÑCZO-LECZNICZEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIATOWY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKUÑCZO-LECZNICY IM. ¦W. JANA PAW£A II W BRZESKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121031194
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Ko¶ciuszki 33
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Brzesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146630146
1.5.8.) Numer faksu: 146630146
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zol@powiatbrzeski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ppzolbrzesko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fe0dfc62-f0b9-45c8-9b4b-5503db72a1391.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
POWIATOWY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKUÑCZO - LECZNICZY
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KOMPLEKSOWE ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAK£ADU OPIEKUÑCZO-LECZNICZEGO2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fe0dfc62-f0b9-45c8-9b4b-5503db72a139
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00566894
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00512416
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DR-271.3.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 147750,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ¶wiadczenie us³ug pralniczych.
Pod pojêciem „kompleksowe ¶wiadczeniu us³ug pralniczych” nale¿y rozumieæ:
a) odbieranie brudnej bielizny z siedziby Zamawiaj±cego zgodnie z zapotrzebowaniem, dostarczanie czystej bielizny,
b) przyjmowanie i ewidencjonowanie zleconej do prania bielizny szpitalnej,
c) pranie, odplamianie, suszenie, prasowanie,
d) w przypadku uszkodzonej bielizny po¶cielowej likwidacja uszkodzenia
e) dezynfekowanie termiczno –chemiczne,
f) sk³adanie, segregowanie, pakowanie w worki foliowe z opisaniem ich zawarto¶ci,
Pod pojêciem „bielizna po¶cielowa i szpitalna” nale¿y rozumieæ:
a) obrusy, rêczniki, ¶cierki, pid¿amy
b) bieliznê pacjentów
c) odzie¿ ochronn± personelu medycznego
d) bieliznê szpitaln±:
e) poszwy, poszewki,
f) prze¶cierad³a, podk³ady
Pozosta³y asortyment szpitalny:
1) Koce
2) Ko³dry,
3) Poduszki
4) Materace i pokrowce,
2. Wykonawca zobowi±zany jest do odbioru bielizny brudnej i dostawy bielizny czystej codziennie z wyj±tkiem niedziel i ¶wi±t, w³asnym transportem ( na swój koszt) z siedziby Zamawiaj±cego do siedziby Zamawiaj±cego przy ul. Ko¶ciuszki 33.
3. W sytuacjach wyj±tkowych Zamawiaj±cy mo¿e zleciæ us³ugi pralnicze w dni ¶wi±teczne po wcze¶niejszym 7 – dniowym powiadomieniu Wykonawcy.
4. Odbiór bielizny brudnej odbywa³ siê bêdzie w punkcie zbiorczym wyznaczonym przez Zamawiaj±cego w godzinach 7°° - 10°° w obecno¶ci przedstawicieli Stron umowy.
5. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do ewidencjonowania odbieranej do prania brudnej bielizny wed³ug asortymentu ilo¶ciowego i jako¶ciowego.
Dostawa czystej bielizny szpitalnej i po¶cielowej odbywaæ siê bêdzie w terminie do 24 godzin licz±c od momentu odbioru brudnej bielizny od Zamawiaj±cego, dostawa pozosta³ego asortymentu odbywaæ siê bêdzie w terminie do 48 godzin licz±c od momentu odbioru brudnej bielizny od Zamawiaj±cego.
6. Dostawa bielizny czystej i suchej odbywaæ siê bêdzie na podstawie ilo¶ciowego i jako¶ciowego kwitu odbioru.
7. Wykonawca zapewni w swoim zakresie odpowiednie druki ewidencyjne przewidziane do wykonania przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca zapewni wyniki badañ mikrobiologicznych (wykluczaj±cych obecno¶æ grzybów i bakterii) wykonanych w stacji Sanepidu lub akredytowanym laboratorium, potwierdzaj±cych czysto¶æ mikrobiologiczn± po¶cieli z rozró¿nieniem badanego asortymentu np. badanie z fartucha, poszwy szpitalnej, z prze¶cierad³a – po jednym badaniu dla ka¿dego z asortymentów z ostatnich 3 miesiêcy.
9. Wykonawca zapewni dokumenty potwierdzaj±ce dopuszczenie ¶rodków dezynfekcyjnych, przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia, do obrotu na terenie naszego kraju lub Unii Europejskiej, tj. wpis do rejestru wyrobów medycznych i produktów biobójczych lub inny to¿samy dokument oraz deklaracja CE.
10. Wykonawca zapewni dokumenty potwierdzaj±ce skuteczno¶æ dzia³ania ¶rodków dezynfekcyjnych w zakresie B,V,F,Tbc, spory m.in. clostridium difficile).
11. Wykonawca zapewni o¶wiadczenie o posiadaniu kart charakterystyki preparatu niebezpiecznego – ¶rodków przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia bêd±cych preparatami niebezpiecznymi, z zaznaczeniem nazw tych ¶rodków.
12. Wykonawca zapewni czysto¶æ bielizny, dba³o¶æ o jej stan, przygotowanie do transportu, oraz ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ, za jako¶æ ¶rodków chemicznych (pior±cych i dezynfekcyjnych).
13. Wykonawca zobowi±zuje siê do stosowania techniki prania zalecanej przez nadzór sanitarno-epidemiologiczny w odniesieniu do poszczególnych oddzia³ów szpitalnych.
14. Wszystkie ¶rodki stosowane przez Wykonawcê maj± posiadaæ stosowne atesty, certyfikaty, ¶wiadectwa dopuszczaj±ce do u¿ywania w placówkach s³u¿by zdrowia.
15. Stosowane procedury musz± eliminowaæ wystêpowanie ogniw lub ¼róde³ zaka¿eñ, zapobiegaæ powstawaniu zaka¿eñ wewn±trzszpitalnych.
16. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych oraz nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Lp. Rodzaj asortymentu ilo¶æ kg/szt.
1 Bielizna po¶cielowa i szpitalna (kg) 25000
2 Koce (szt.) 400
3 Ko³dry (szt.) 600
4 Poduszki (szt.) 600
5 Materace i pokrowce (szt.) 25
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 98300000-6 - Ró¿ne us³ugi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Us³ugi odbierania prania
98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho
98315000-4 - Us³ugi prasowania
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 131285 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 189500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131285 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANNA TWARÓG SIMPLYQ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371032587
7.3.3) Ulica: £OSOSIÑSKA 32A
7.3.4) Miejscowo¶æ: LIMANOWA
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 161480,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- "¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych" dla Samodzielnego Publicznego Zespo³u Opieki Zdrowotnej w Brzesku,
- Ochrona mienia, budynku i osób w S±dzie Rejonowym w Brzesku wraz z monitorowaniem sygna³ów alarmowych
- Inspektor nadzoru nad robotami budowlanymi pn. "Modernizacja Oddzia³u Urologii w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Brzesku"
- Szwy chirurgiczne
- "Remont drogi powiatowej nr 1436K Brzesko - Okocim - Jadowniki."
wiêcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe ¶wiadczenie us³ug pralniczych dla wszystkich jednostek UKEN.
- Wykonanie us³ug pralniczych dla Szkolnego Schroniska M³odzie¿owego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Ko¶ciuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. ¯o³nierskiej 13b
- Us³uga prania i czyszczenia chemicznego oraz us³ugê dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek bêd±cych na jej zaopatrzeniu w 2025 r.
- Us³uga w zakresie kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.31.2024)
- Us³ugi prania bielizny szpitalnej i odzie¿y ochronnej
- PRANIE BIELIZNY SZPITALNEJ I MATERACY WRAZ Z TRANSPORTEM
wiêcej: Ró¿ne us³ugi »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.